Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

+88
Lasse_m
Sundance Kid
Suomipoika
Monco
Bellissimo
Facklan13
Helge
tibet
NilsOskar
Hellcop
BulanFanClub
keevvs
pingu
Hjalmar_Vuopio
Negativet
Dilox
Dentos
Jojjan
Edluninho
LHF96
Langelevefabricius
Hejsan
Myrman
Jokerman ll
Kneten
Lulejoe
Skurpen
Småland
Snikne Ville
RSD555
Jonsey78
Hostak straffar
Bamsefar
ski3r
Burskydd
Lajon
Danneja
MrScout
Donten_
Dr.danne
#96
perfredrik
Pajala
Lulefan
Tackleberry
storeken
Puckad
Redbear
Loop
JuniorX
Flippass
SatanicPanic
Sportchefen #2
Tony Moore
Jonken
Lasse Proppmätt
Mange
Zeth
Kelkan
Braun
lhffan
Niinimaa
Lehto
Dustin
CKa
Luleå4EverNorrbotten
kokostrollet
Polyfemos
Lars158
LulefanGBG
LHF90
Dundernisse
Donowitz
Kanellängd
icemask
Sir Prozac
GustenA
Urken
Pontaking
Blinders
Mr Bister
Hedanders
Björnkäften
Serkan122
NallePhu
trallgöken
farre
Hankburger
92 posters

Sida 10 av 20 Föregående  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Nästa

Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av kokostrollet fre 05 jan 2024, 16:10

Hankburger skrev:
kokostrollet skrev:
NallePhu skrev:Detta:
Innebär det här att ni är närmare en värvning på något sätt?

– Nej, inte i sig. Men vi har ett spår som vi jobbar med aktivt just nu. Vi får se under närmaste veckan om det kan hända något, det är lite bitar som ska falla på plats för att det ska bli något där.

Alltså inget är klart eller så sitter man men dimridå och vet vi hittar inget; eller vi kan vända på det VAD är problemet det är väl fan bara lasta upp pengar och få det på plats!

Gissar på Ruohomaa säsongen ut. Känns som en typisk Skuggan/Engman-lösning.

Sett till Luleås centersida så vore det en faktiskt en ganska stor uppgradering.

Jo, håller med. Så länge det inte är mer än den här säsongen skulle det kännas helt ok givet skiten vi sitter i just nu.
kokostrollet
kokostrollet

Antal inlägg : 2666
Join date : 12-04-22
Ort : Malmö

Taabe likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Serkan122 fre 05 jan 2024, 16:18

Kan inte förstå hur Skuggan inte kan hålla med EGs uttalanden?

Man ville förlänga med Fröberg men han ville inte, istället gav man chansen till Kant, som inte blev någon stor succé än. Så där är vi en center kort. Sen bryter man med Zdrahal, alltså -1 forward, Kempe lämnar -1 en till center. Man har tagit in Olausson, som nu skadat sig.

Och som sagt gick man in med 7 backar och en av de skadade i början va säsongen.

Så vi saknar 1 toppcenter, 1 2/3a center, en tilltänkt poängforward och en back. Så ser inte hur Skuggan inte kan hålla med.

Serkan122

Antal inlägg : 2788
Join date : 22-05-31

pingu and Lulejoe like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Tony Moore fre 05 jan 2024, 16:40

Tänk om det gick att byta Conolly mot någon annan center som behöver miljöombyte, win-win?
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7692
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Donowitz and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Serkan122 fre 05 jan 2024, 16:43

Tony Moore skrev:Tänk om det gick att byta Conolly mot någon annan center som behöver miljöombyte, win-win?
Kommer ALDRIG hända, men hade varit bra.

Serkan122

Antal inlägg : 2788
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av GustenA fre 05 jan 2024, 16:54

Serkan122 skrev:Kan inte förstå hur Skuggan inte kan hålla med EGs uttalanden?

Man ville förlänga med Fröberg men han ville inte, istället gav man chansen till Kant, som inte blev någon stor succé än. Så där är vi en center kort. Sen bryter man med Zdrahal, alltså -1 forward, Kempe lämnar -1 en till center. Man har tagit in Olausson, som nu skadat sig.

Och som sagt gick man in med 7 backar och en av de skadade i början va säsongen.

Så vi saknar 1 toppcenter, 1 2/3a center, en tilltänkt poängforward och en back. Så ser inte hur Skuggan inte kan hålla med.
Och ev. en förste-målvakt!

GustenA

Antal inlägg : 3081
Join date : 14-12-13

Serkan122 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av icemask fre 05 jan 2024, 17:05

En bra back så kan EG vara 8e back
icemask
icemask

Antal inlägg : 4115
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av CKa fre 05 jan 2024, 17:09

icemask skrev:En bra back så kan EG vara 8e back

Bra hockeyöga du har

CKa

Antal inlägg : 1359
Join date : 12-03-06

Bamsefar, Donowitz, Hedanders, Serkan122 and Stålis16 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Danneja lör 06 jan 2024, 01:49

Var in och läste på den Schweiziska tidningen där igen och hittade en artikel om

https://www.eliteprospects.com/player/199564/michael-spacek

Nu är den tyvärr bakom en betalvägg men vad jag kunnat översätta verkar det florera transferrykten kring honom även om om han förnekar att han ska vara "olycklig där"

Hör kommer saxat det som går

Spacek: «Utanför ler jag nästan aldrig, men det är inte sant att jag är olycklig här»
Med sitt kontrakt som löper ut och i centrum för olika transferrykten talar den tjeckiska centern Ambrì Piotta om sig själv, även på ett personligt plan - Ikväll står de blåvita på scen i Rapperswil

Behöver ju inte alls betyda något var bara något jag uppmärksammade Smile

Danneja

Antal inlägg : 732
Join date : 22-04-12

Braun likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Danneja lör 06 jan 2024, 02:13

Danneja skrev:Var in och läste på den Schweiziska tidningen där igen och hittade en artikel om

https://www.eliteprospects.com/player/199564/michael-spacek

Nu är den tyvärr bakom en betalvägg men vad jag kunnat översätta verkar det florera transferrykten kring honom även om om han förnekar att han ska vara "olycklig där"

Hör kommer saxat det som går

Spacek: «Utanför ler jag nästan aldrig, men det är inte sant att jag är olycklig här»
Med sitt kontrakt som löper ut och i centrum för olika transferrykten talar den tjeckiska centern Ambrì Piotta om sig själv, även på ett personligt plan - Ikväll står de blåvita på scen i Rapperswil

Behöver ju inte alls betyda något var bara något jag uppmärksammade Smile

Tillägg Ambrì piotta verkar ligga 9a nu jag vet inte om det innebär att man är i position att släppa spelare i NLA då, dom verkar dessutom ha en jävla massa många utländska spelare också.

Danneja

Antal inlägg : 732
Join date : 22-04-12

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av icemask lör 06 jan 2024, 09:45

CKa skrev:
icemask skrev:En bra back så kan EG vara 8e back

Bra hockeyöga du har
Det kanske är just det jag har och dessutom tar mig friheten att säga att EG är en medioker back sett till lön och prestation!
De 2 första säsongerna var han dominant och bidrog med mycket både offensivt och defensivt men det har ebbat ut sedan dess, idag är EG beroende av att ha en bra back vid sin sida för att prestera bra, han är inte den bärande backen längre som vi en gång värvade
Våga vara ärlig vid tex uppspel så slår han sällan ett bra enkelt första pass utan det fintas och börjad om upprepade ggr och det kladdas så han blir fast och detta händer oftare och oftare, hans kollega Hardegård gör samma grej då funkar det för passet levereras, om EG hade varit en stöttande back man litat på så hade han spelat med Allard men det överlåter man till själlin som gör det helt ok
Anfallszon sällan skott, aldrig direktskott och detta trots bra lägen, när lhf driver upp pucktempot fungerar inte det för honom, det kladdas och sänker tempot, detta är inte bara i år utan de 2 senaste säsongerna
Och när vi hade Honka så när han spelade med EG så var Honkas siffror usla men när han och Sellgren bytte plats så gick Honkas siffror upp och Sellgrens ner
Tyvärr så är det på väg utför med EG
OK jag kan erkänna att sättahonom som 8e back var lite hårt men att som kapten gå ut i tidningen och såga föreningen är inte ok, tar man det internt fine men inte i tidningen
icemask
icemask

Antal inlägg : 4115
Join date : 12-05-12

Flippass, Sigge75 and Delfinenz like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Sportchefen #2 lör 06 jan 2024, 10:03

icemask skrev:
CKa skrev:
icemask skrev:En bra back så kan EG vara 8e back

Bra hockeyöga du har
Det kanske är just det jag har och dessutom tar mig friheten att säga att EG är en medioker back sett till lön och prestation!
De 2 första säsongerna var han dominant och bidrog med mycket både offensivt och defensivt men det har ebbat ut sedan dess, idag är EG beroende av att ha en bra back vid sin sida för att prestera bra, han är inte den bärande backen längre som vi en gång värvade
Våga vara ärlig vid tex uppspel så slår han sällan ett bra enkelt första pass utan det fintas och börjad om upprepade ggr och det kladdas så han blir fast och detta händer oftare och oftare, hans kollega Hardegård gör samma grej då funkar det för passet levereras, om EG hade varit en stöttande back man litat på så hade han spelat med Allard men det överlåter man till själlin som gör det helt ok
Anfallszon sällan skott, aldrig direktskott och detta trots bra lägen, när lhf driver upp pucktempot fungerar inte det för honom, det kladdas och sänker tempot, detta är inte bara i år utan de 2 senaste säsongerna
Och när vi hade Honka så när han spelade med EG så var Honkas siffror usla men när han och Sellgren bytte plats så gick Honkas siffror upp och Sellgrens ner
Tyvärr så är det på väg utför med EG
OK jag kan erkänna att sättahonom som 8e back var lite hårt men att som kapten gå ut i tidningen och såga föreningen är inte ok, tar man det internt fine men inte i tidningen

Medhåll om det mesta du skriver om Erik.
Bara en detalj kring det han sa om värvningar. Jag tycker inte på något vis att han sågat föreningen, bara för att han sa att de behöver förstärkning i varje lagdel. Det var ett ärligt svar och det är ganska uppenbart att så är fallet, med tanke på tunn backbesättning från start, och att Zdrahal, Kempe och Olausson är ute ur bilden.
Skönt med någon som säger vad han tänker.
Erik lägger ju dessutom till att "det där sköter ledningen" och så vidare. Han är inte kritisk, han konstaterar fakta.
Sedan att Skuggan ska småsura och säga att det får stå för Erik, det är ju mest löjligt. Någon beef i föreningen ser jag inte att det är.

Sportchefen #2

Antal inlägg : 932
Join date : 14-10-24

Bamsefar, Kagen, Kneten, Nagglio, Lulejoe and Luleå4EverNorrbotten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Björnkäften lör 06 jan 2024, 10:41

EG perfekt i tredje backpar kommande säsonger.
Dock garanterat en bra lön fortfarande så då kan vi inte ha 4 backar före honom med skyhöglön.
Sellgren, Hardegård spelar väl några säsonger till om inte Sellgren provar Schweiz, laakssonen vet jag inte kontraktläget på? Borde dock vara prio på att skriva fast några säsonger till.

Björnkäften

Antal inlägg : 505
Join date : 15-05-29

Serkan122 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av icemask lör 06 jan 2024, 11:39

Björnkäften skrev:EG perfekt i tredje backpar kommande säsonger.
Dock garanterat en bra lön fortfarande så då kan vi inte ha 4 backar före honom med skyhöglön.
Sellgren, Hardegård spelar väl några säsonger till om inte Sellgren provar Schweiz, laakssonen vet jag inte kontraktläget på? Borde dock vara prio på att skriva fast några säsonger till.
Jag köper ditt resonemang om 3e backpar och så spela BP men inte PP, om han är viktig som kapten köper jag lönen, finns billigare backar som går före honom i PP även Allard för han klarar av ett högre pucktempo
icemask
icemask

Antal inlägg : 4115
Join date : 12-05-12

LulefanGBG and Delfinenz like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Puckad lör 06 jan 2024, 13:55

icemask skrev:Jag köper ditt resonemang om 3e backpar och så spela BP men inte PP, om han är viktig som kapten köper jag lönen, finns billigare backar som går före honom i PP även Allard för han klarar av ett högre pucktempo
Och han har väl inte speltid i PP längre?
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11110
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Blinders lör 06 jan 2024, 14:00

Puckad skrev:
icemask skrev:Jag köper ditt resonemang om 3e backpar och så spela BP men inte PP, om han är viktig som kapten köper jag lönen, finns billigare backar som går före honom i PP även Allard för han klarar av ett högre pucktempo
Och han har väl inte speltid i PP längre?
Spelar andra PP.
2.02 per match, fjortonde mest i ligan bland backar..

Luleå
https://old.shl.se/statistik/spelare/powerplay?season=2023&gameType=regular&count=-1&position=All&status=All&team=1a71-1a71gTHKh&vsTeam=All&outcome=all&location=all&sortKey=PPTOI_GP&invert=false

SHL
https://old.shl.se/statistik/spelare/powerplay?season=2023&gameType=regular&count=25&sortKey=PPTOI_GP&position=D&status=All&team=All&vsTeam=All&outcome=all&location=all&invert=false

Blinders

Antal inlägg : 5186
Join date : 16-04-06
Ort : Luleå

Puckad likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Urken lör 06 jan 2024, 18:59

Hitta på något nu för i helvete. Världen är fylld av spelare. Vi har två sportchefer. Nog fan måste de kunna hitta någon som kan komma in och hjälpa oss slippa kvalspel i vår?!
Urken
Urken

Antal inlägg : 21156
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Kneten likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Kanellängd lör 06 jan 2024, 19:01

Urken skrev:Hitta på något nu för i helvete. Världen är fylld av spelare. Vi har två sportchefer. Nog fan måste de kunna hitta någon som kan komma in och hjälpa oss slippa kvalspel i vår?!
Lugn nu, våra två sportchefer måste ta en sak i taget… jocolor
Kanellängd
Kanellängd

Antal inlägg : 856
Join date : 20-02-22

Kneten and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 20:17

För mig skulle det absolut bästa draget för LHF vara: Att fasen lösa ut Per Kenttä från Björklöven nu direkt.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Kneten likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av #96 lör 06 jan 2024, 20:19

Jonken skrev:För mig skulle det absolut bästa draget för LHF vara: Att fasen lösa ut Per Kenttä från Björklöven nu direkt.

Hade gärna sett Abbotts.
#96
#96

Antal inlägg : 2178
Join date : 12-01-21
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 20:21

#96 skrev:Hade gärna sett Abbotts.
Typ: VAD SOM HELST UTOM Stefan 'Skuggan' Nilsson!
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

pingu and Kneten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Mange lör 06 jan 2024, 20:24

Kanellängd skrev:
Urken skrev:Hitta på något nu för i helvete. Världen är fylld av spelare. Vi har två sportchefer. Nog fan måste de kunna hitta någon som kan komma in och hjälpa oss slippa kvalspel i vår?!
Lugn nu, våra två sportchefer måste ta en sak i taget… jocolor

Man kör ju två GMs för att kunna köra varannan veckas ledighet.
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Sir Prozac lör 06 jan 2024, 20:27

Helt sjukt att ingen i styrelsen har pondusen att börja kräva resultat! Inte konstigt att vi inte har något guld sedan förra årtusendet. Finns noll vinnarmentalitet i föreningen. Här är det viktigare med tjänster, gentjänster, ryggdunk och fredagsmys.

Vi måste få in tävlingsinriktade människor i styrelsen som vågar agera när det krävs!

Sir Prozac

Antal inlägg : 2454
Join date : 12-03-16

#96, pingu, farre and Kneten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 20:29

Sir Prozac skrev:Helt sjukt att ingen i styrelsen har pondusen att börja kräva resultat! Inte konstigt att vi inte har något guld sedan förra årtusendet. Finns noll vinnarmentalitet i föreningen. Här är det viktigare med tjänster, gentjänster, ryggdunk och fredagsmys.

Vi måste få in tävlingsinriktade människor i styrelsen som vågar agera när det krävs!
Jo. Ibland är 'kontinuitet' en riktig rackare....
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av NallePhu lör 06 jan 2024, 20:29

Sir Prozac skrev:Helt sjukt att ingen i styrelsen har pondusen att börja kräva resultat! Inte konstigt att vi inte har något guld sedan förra årtusendet. Finns noll vinnarmentalitet i föreningen. Här är det viktigare med tjänster, gentjänster, ryggdunk och fredagsmys.

Vi måste få in tävlingsinriktade människor i styrelsen som vågar agera när det krävs!
För många är rädda för sina jobb och vågar inte säga ett skit eller göra något åt problemet.......
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18236
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

pingu likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Serkan122 lör 06 jan 2024, 20:29

Kan inte Kuriren gräva lite och få fram vilka namn man jobbar på. Eller något lite positiv eller intressant…

Serkan122

Antal inlägg : 2788
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 20:32

Trodde att 'Skuggan' skulle ryka redan efter arbetet med förra säsongen. Men han lyckades att nagla fast sig. I år är det EXAKT samma visa DELUXE! Ska bli intressant och se hur länge politiken inom LHF KAN hålla honom om ryggen....
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

pingu and Kneten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Mange lör 06 jan 2024, 20:32

Tur att vi har einar på kontrakt till och med 27/28!
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

pingu and Luleå4EverNorrbotten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av NallePhu lör 06 jan 2024, 20:32

Serkan122 skrev:Kan inte Kuriren gräva lite och få fram vilka namn man jobbar på. Eller något lite positiv eller intressant…
Tror han som gräver har semester och börjar åt veckan gissar jag nog....
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18236
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Serkan122 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Serkan122 lör 06 jan 2024, 20:33

NallePhu skrev:
Serkan122 skrev:Kan inte Kuriren gräva lite och få fram vilka namn man jobbar på. Eller något lite positiv eller intressant…
Tror han som gräver har semester och börjar åt veckan gissar jag nog....
Man missar iallafall en chans för VÄLDIGT många klick.. på ett antal olika artiklar som hade kunnat göras nu.

Serkan122

Antal inlägg : 2788
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Luleå4EverNorrbotten lör 06 jan 2024, 20:34

Mange skrev:Tur att vi har einar på kontrakt till och med 27/28!


---

Med lite tur har vi då garanterat en leverans om 1+3 poäng fram till 2028 med det kontraktet

Luleå4EverNorrbotten

Antal inlägg : 169
Join date : 23-12-27

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 20:39

Kontakta Löven; och vädja till dom -ifall vi får låna Per Kenttä i en vecka....
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

pingu likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Burskydd lör 06 jan 2024, 20:39

Sir Prozac skrev:Helt sjukt att ingen i styrelsen har pondusen att börja kräva resultat! Inte konstigt att vi inte har något guld sedan förra årtusendet. Finns noll vinnarmentalitet i föreningen. Här är det viktigare med tjänster, gentjänster, ryggdunk och fredagsmys.

Vi måste få in tävlingsinriktade människor i styrelsen som vågar agera när det krävs!

Här Luleå Hockeys styrelse. Ordförande är en träig Nobody från Kalix som heter Olofsson.

Ledamöter I styrelsen sedan Vald till och med säsong
Ann-Christin Viklund 2014/2015 2023/2024
Johanna Grimståhl 2020/2021 2023/2024
Catrin Ingvarsson 2022/2023 2023/2024
Niklas Turner Olovzon 2017/2018 2024/2025
Stefan Baudin 2023/2024 2024/2025
Christoffer Bergfors 2023/2024

Burskydd

Antal inlägg : 548
Join date : 22-02-17

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Björnkäften lör 06 jan 2024, 20:40

Ring Chris på en gång och låt fansen "samla" om det kostar att lösa ut skuggan omgående. Tror dom flesta lagt in en slant direkt.

Björnkäften

Antal inlägg : 505
Join date : 15-05-29

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 20:44

Verkligheten hinner till slut ikapp varje individ som inte duger....
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av farre lör 06 jan 2024, 20:46

Jonken skrev:Verkligheten hinner tillslut ikapp alla individer som inte duger....

Fast hade drevet gått lika mycket förra året vilket bland annat jag ville så hade vi kanske sluppit den här situationen i år.
Det är många som borde se sig själva i spegeln även här som lät denna fars fortgå.
farre
farre

Antal inlägg : 2088
Join date : 12-01-22
Ort : Göteborg

NallePhu, pingu and kokostrollet like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 20:48

farre skrev:
Fast hade drevet gått lika mycket förra året vilket bland annat jag ville så hade vi kanske sluppit den här situationen i år.
Det är många som borde se sig själva i spegeln även här som lät denna fars fortgå.
Var ju tyvärr inte så mycket någon kunde göra åt det. Hur mycket det än smakade SKIT i munnen....
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 20:50

Ja; jävlar...
Nu springer det i flocken LHF....
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av kokostrollet lör 06 jan 2024, 20:53

farre skrev:
Jonken skrev:Verkligheten hinner tillslut ikapp alla individer som inte duger....

Fast hade drevet gått lika mycket förra året vilket bland annat jag ville så hade vi kanske sluppit den här situationen i år.
Det är många som borde se sig själva i spegeln även här som lät denna fars fortgå.

Skall medge att jag ofta hör och hört till skaran som försvarar spelare och ledare för mycket, men är faktiskt nästan ett år sedan även jag drog slutsatsen om sportchefsrollen med Kempe-fiaskot vi redan hade då.

https://www.luleahockeyforum.com/t2414p150-mario-kempe#325839

Men man lär väl sitta här nästa säsong igen och vara less på Skuggan? Känns lite untouchable underligt och tråkigt nog i vår förening.
kokostrollet
kokostrollet

Antal inlägg : 2666
Join date : 12-04-22
Ort : Malmö

pingu and Luleå4EverNorrbotten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Mange lör 06 jan 2024, 20:54

Skuggan värvade Zdráhal, Rickard Wallin värvade Tomasek. Skuggan var alldeles för inkompetent och scoutade fel spelare Doh
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 20:55

kokostrollet skrev:
Skall medge att jag ofta hör och hört till skaran som försvarar spelare och ledare för mycket, men är faktiskt nästan ett år sedan även jag drog slutsatsen om sportchefsrollen med Kempe-fiaskot vi redan hade då.

https://www.luleahockeyforum.com/t2414p150-mario-kempe#325839

Men man lär väl sitta här nästa säsong igen och vara less på Skuggan? Känns lite untouchable underligt och tråkigt nog i vår förening.
Exakt så.
Samma här.
Men: Det var ju bara som bekant att räta in sig ledet.
Nu undrar man: -Finns det överhuvudtaget någon gräns för Luleå Hockey?
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Mange lör 06 jan 2024, 20:55

kokostrollet skrev:
farre skrev:
Jonken skrev:Verkligheten hinner tillslut ikapp alla individer som inte duger....

Fast hade drevet gått lika mycket förra året vilket bland annat jag ville så hade vi kanske sluppit den här situationen i år.
Det är många som borde se sig själva i spegeln även här som lät denna fars fortgå.

Skall medge att jag ofta hör och hört till skaran som försvarar spelare och ledare för mycket, men är faktiskt nästan ett år sedan även jag drog slutsatsen om sportchefsrollen med Kempe-fiaskot vi redan hade då.

https://www.luleahockeyforum.com/t2414p150-mario-kempe#325839

Men man lär väl sitta här nästa säsong igen och vara less på Skuggan? Känns lite untouchable underligt och tråkigt nog i vår förening.

Enbom borde ha lyssnat på dig Smile
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av farre lör 06 jan 2024, 20:59

Mange skrev:
kokostrollet skrev:
farre skrev:
Jonken skrev:Verkligheten hinner tillslut ikapp alla individer som inte duger....

Fast hade drevet gått lika mycket förra året vilket bland annat jag ville så hade vi kanske sluppit den här situationen i år.
Det är många som borde se sig själva i spegeln även här som lät denna fars fortgå.

Skall medge att jag ofta hör och hört till skaran som försvarar spelare och ledare för mycket, men är faktiskt nästan ett år sedan även jag drog slutsatsen om sportchefsrollen med Kempe-fiaskot vi redan hade då.

https://www.luleahockeyforum.com/t2414p150-mario-kempe#325839

Men man lär väl sitta här nästa säsong igen och vara less på Skuggan? Känns lite untouchable underligt och tråkigt nog i vår förening.

Enbom borde ha lyssnat på dig Smile

Tror faktiskt inte jag haft fel om någonting förutom att jag trodde Berglund var slut inför i år sedan 2015. Kolla gärna mina gamla poster.
Så kanske borde han slå en signal Wink
farre
farre

Antal inlägg : 2088
Join date : 12-01-22
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Serkan122 lör 06 jan 2024, 21:07

Får se om Oskar Nilsson släpps alltså… (om det ligger något i det)

Sandin-Pelikka ska alltså gipsas efter att ha varit väldigt frustrerad efter matchen igår.. (enligt Silly Sylvester på Twitter)

Serkan122

Antal inlägg : 2788
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Lars158 lör 06 jan 2024, 21:30

Serkan122 skrev:Får se om Oskar Nilsson släpps alltså… (om det ligger något i det)

Sandin-Pelikka ska alltså gipsas efter att ha varit väldigt frustrerad efter matchen igår.. (enligt Silly Sylvester på Twitter)
LHF behöver forwards

Lars158

Antal inlägg : 9721
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Jonken lör 06 jan 2024, 21:38

Lars158 skrev:
LHF behöver forwards
LHF behöver någon som är kapabel att leverera NÅGONTING...
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Lars158 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Serkan122 lör 06 jan 2024, 21:39

Lars158 skrev:
Serkan122 skrev:Får se om Oskar Nilsson släpps alltså… (om det ligger något i det)

Sandin-Pelikka ska alltså gipsas efter att ha varit väldigt frustrerad efter matchen igår.. (enligt Silly Sylvester på Twitter)
LHF behöver forwards
Och en back, och en förstamålvakt

Serkan122

Antal inlägg : 2788
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av farre lör 06 jan 2024, 21:45

farre skrev:
Pajala skrev:
Micke80 skrev:
Pajala skrev:
Lulejoe skrev:
Två skador på backsidan och det ser helt plötsligt otroligt tunt ut. Skulle gärna se både en back och en forward till premiären men det kanske blir jobbigt ekonomiskt.

Känns som att vi saknar två rejäla spelare, laget känns inte färdigt, iaf inte "guld" färdigt just nu.

Kanske är en definitionsfråga men vad menar du med två "rejäla spelare"?
I min ordbok kan det innebära antingen elaka, tuffa och hårda spelare, eller spelare som spelar resolut, aldrig tummar på jobbet och liknande.
Det jag menar är helt enkelt en komarov/sylvegård typ i första exemplet och en fabricius typ i andra exemplet.

Delar bilden att vi inte har så många elaka delade i laget, men vi har några som kan gå in ordentligt i tacklingar och flera som passar in på den andra definitionen.
Jag tror inte heller man behöver den där elaka tuffingen i laget för att vinna guld, däremot behöver man mental tuffhet och den andra typen.

Bara se på de senaste årens vinnare, inte jättemånga elaka tuffingar i de lagen, men många som varit redo att göra skitjobbet samtidigt som spetsen funnits

Spelare som jobbar hårt och gör allt för att vinna, vi behöver spelare som gör att vi kan ta ett steg till, tycker inte att vi har ersatt Honka och Engsund för den delen heller, laget känns inte som ett guldlag just nu iaf.

I min bok är vi i nästan samma sits som Real Luleå året med Osten i spetsen.
Vi skrek efter en center hela säsongen som skulle komplettera laget till ett guldlag men värvningen av en center uteblev och när Chris blev avstängd mot Frölunda så var det godnatt.
Tycker vi är i samma situation om än att vi går in med lite mindre oprövade wingar. Men Kapaciteten finns där helt klart.
Vi behöver en poängstark klasscenter som kompletterar det här laget då det är den lagdelen som är absolut svagast just nu.
Det hade varit otroligt tråkigt om det blir en repris från Real Luleå året där vi redan på förhand visste vad som fattades för att ta sista steget. Orkar fan inte en säsong till där man faller på målsnöret för att man snålar.
Med osäkerheten kring Kempe samt att han kan gå som vinge om han är hel så borde man säkra upp den lagdelen tycker jag.

Tycker absolut inte situationen är densamma. Till att börja med så skrek man efter en förstacenter det året. Vilket man inte gör i år med tanke på Tyrväinen.
Jämför man även centerpositionen idag med då så ser man ännu fler skillnader.

Säsongen 15/16 så såg Luleås centeruppsättning ut så här.

Harju
Wallmark (kom in på lån)
Lagacé
Ekarv
Granström
(Lundeström)

Detta kan jämföras med årets centersida.

Tyrväinen
Kempe
Connolly
Berglund
(Kant)

Det finns betydligt mindre osäkerhet här. Vi har t.ex. inte en Harju som skall gå från Forward till Center (en ganska svår omställning) och Luleå har inte riktigt de där spelarna som måste ta ett stort kliv från HA till SHL på samma sätt som man hade då i Ekarv och Lagacé. Faktum är att man har en väldigt erfaren centersida där det enda frågetecknet egentligen är Kempe och om han håller. Hade inte Luleå fått in Wallmark under "Real-året" så hade Luleås centersida vara riktigt dålig. Så jag håller absolut inte med att situationen är i närheten av samma som under säsongen 15/16. En annan skillnad är att laget är bättre denna säsong än vad man var då. Betydligt jämnare och produktionen utspridd över fler spelare och backlinjen ser mycket bättre ut. Vilket kommer underlätta för centrarna.
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7350
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Användarens profil Skicka personligt meddelande
LIKEDISLIKE
Till överst på sidan Gå ner

Markera/avmarkera multi-citat
Svara med citat
Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 5 - Sida 5 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 5
Inlägg av farre fre jul 07, 2023 3:13 pm

Vilken tur att man kan tycka olika.
Tyrväinen gick inte att känna igen under hela grundserien förra året. Tycker det finns frågetecken där även om han höjde sig i slutspelet samt att han får sina gamla lekkamrater tillbaka.

Kempe hoppas vi alla mycket på men även där stora frågetecken på hur kroppen kommer reagera och om han kan hålla sig skadefri.

Connolly är en erfaren smart center som vi vet vad vi kommer få ut av så där kan man nog vara rätt trygg i vad man får.

Berglund är en krigare men tyvärr så är han alldeles för långsam för dagens hockey och detta visade sig tydligt under fjolåret där han inte hängde med i tempot när han spelade center/forward.
Hade hellre sett honom som åttondeback där jag tycker han gjorde det otroligt bra.

Kant ska vi nog inte ge en centerplats redan i år om vi ska gå för guldet. Han är på tillväxt och behöver mer tid. Har inte ens sett honom spela center någon gång tror jag så det faller bort för mig.

Så nej, enligt mig går vi in i säsongen med stora frågetecken på centersidan och jag gillar det inte ett dugg.
Men det är väl bra att några är nöjda. Å andra sidan så är vi ju experter på att vara mellanmjölk så det är inte så konstigt att inte krävs mycket för att hålla vissa nöjda.
farre
farre

Antal inlägg : 2088
Join date : 12-01-22
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Myrman lör 06 jan 2024, 21:50

Vad Luleå behöver är några riktigt bra och billiga spelare.
scratch
Myrman
Myrman

Antal inlägg : 4614
Join date : 12-01-21
Ort : Norra BD

Lars158 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av farre lör 06 jan 2024, 21:50

farre skrev:farre skrev:
Pajala skrev:
Micke80 skrev:
Pajala skrev:
Lulejoe skrev:
Två skador på backsidan och det ser helt plötsligt otroligt tunt ut. Skulle gärna se både en back och en forward till premiären men det kanske blir jobbigt ekonomiskt.

Känns som att vi saknar två rejäla spelare, laget känns inte färdigt, iaf inte "guld" färdigt just nu.

Kanske är en definitionsfråga men vad menar du med två "rejäla spelare"?
I min ordbok kan det innebära antingen elaka, tuffa och hårda spelare, eller spelare som spelar resolut, aldrig tummar på jobbet och liknande.
Det jag menar är helt enkelt en komarov/sylvegård typ i första exemplet och en fabricius typ i andra exemplet.

Delar bilden att vi inte har så många elaka delade i laget, men vi har några som kan gå in ordentligt i tacklingar och flera som passar in på den andra definitionen.
Jag tror inte heller man behöver den där elaka tuffingen i laget för att vinna guld, däremot behöver man mental tuffhet och den andra typen.

Bara se på de senaste årens vinnare, inte jättemånga elaka tuffingar i de lagen, men många som varit redo att göra skitjobbet samtidigt som spetsen funnits

Spelare som jobbar hårt och gör allt för att vinna, vi behöver spelare som gör att vi kan ta ett steg till, tycker inte att vi har ersatt Honka och Engsund för den delen heller, laget känns inte som ett guldlag just nu iaf.

I min bok är vi i nästan samma sits som Real Luleå året med Osten i spetsen.
Vi skrek efter en center hela säsongen som skulle komplettera laget till ett guldlag men värvningen av en center uteblev och när Chris blev avstängd mot Frölunda så var det godnatt.
Tycker vi är i samma situation om än att vi går in med lite mindre oprövade wingar. Men Kapaciteten finns där helt klart.
Vi behöver en poängstark klasscenter som kompletterar det här laget då det är den lagdelen som är absolut svagast just nu.
Det hade varit otroligt tråkigt om det blir en repris från Real Luleå året där vi redan på förhand visste vad som fattades för att ta sista steget. Orkar fan inte en säsong till där man faller på målsnöret för att man snålar.
Med osäkerheten kring Kempe samt att han kan gå som vinge om han är hel så borde man säkra upp den lagdelen tycker jag.

Tycker absolut inte situationen är densamma. Till att börja med så skrek man efter en förstacenter det året. Vilket man inte gör i år med tanke på Tyrväinen.
Jämför man även centerpositionen idag med då så ser man ännu fler skillnader.

Säsongen 15/16 så såg Luleås centeruppsättning ut så här.

Harju
Wallmark (kom in på lån)
Lagacé
Ekarv
Granström
(Lundeström)

Detta kan jämföras med årets centersida.

Tyrväinen
Kempe
Connolly
Berglund
(Kant)

Det finns betydligt mindre osäkerhet här. Vi har t.ex. inte en Harju som skall gå från Forward till Center (en ganska svår omställning) och Luleå har inte riktigt  de där spelarna som måste ta ett stort kliv från HA till SHL på samma sätt som man hade då i Ekarv och Lagacé. Faktum är att man har en väldigt erfaren centersida där det enda frågetecknet egentligen är Kempe och om han håller. Hade inte Luleå fått in Wallmark under "Real-året"  så hade Luleås centersida vara riktigt dålig. Så jag håller absolut inte med att situationen är i närheten av samma som under säsongen 15/16. En annan skillnad är att laget är bättre denna säsong än vad man var då. Betydligt jämnare och produktionen utspridd över fler spelare och backlinjen ser mycket bättre ut. Vilket kommer underlätta för centrarna.
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7350
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Användarens profil Skicka personligt meddelande
LIKEDISLIKE
Till överst på sidan Gå ner

Markera/avmarkera multi-citat
Svara med citat
Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 5 - Sida 5 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 5
Inlägg av farre fre jul 07, 2023 3:13 pm

Vilken tur att man kan tycka olika.
Tyrväinen gick inte att känna igen under hela grundserien förra året. Tycker det finns frågetecken där även om han höjde sig i slutspelet samt att han får sina gamla lekkamrater tillbaka.

Kempe hoppas vi alla mycket på men även där stora frågetecken på hur kroppen kommer reagera och om han kan hålla sig skadefri.

Connolly är en erfaren smart center som vi vet vad vi kommer få ut av så där kan man nog vara rätt trygg i vad man får.

Berglund är en krigare men tyvärr så är han alldeles för långsam för dagens hockey och detta visade sig tydligt under fjolåret där han inte hängde med i tempot när han spelade center/forward.
Hade hellre sett honom som åttondeback där jag tycker han gjorde det otroligt bra.

Kant ska vi nog inte ge en centerplats redan i år om vi ska gå för guldet. Han är på tillväxt och behöver mer tid. Har inte ens sett honom spela center någon gång tror jag så det faller bort för mig.

Så nej, enligt mig går vi in i säsongen med stora frågetecken på centersidan och jag gillar det inte ett dugg.
Men det är väl bra att några är nöjda. Å andra sidan så är vi ju experter på att vara mellanmjölk så det är inte så konstigt att inte krävs mycket för att hålla vissa nöjda.

Intressant läsning från juli här ovan.
Tycker det är beklagligt att vi har två sportchefer som inte har en backup plan trots stor osäkerhet på centersidan. Den här situationen hade kunnat undvikits med en centervärvning innan säsongstart.
Det ska inte vara möjligt att missa detta om man har betalt för att vara sportchef på heltid.
Noll kompetens!
farre
farre

Antal inlägg : 2088
Join date : 12-01-22
Ort : Göteborg

pingu likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av farre lör 06 jan 2024, 21:52

Myrman skrev:Vad Luleå behöver är några riktigt bra och billiga spelare.
scratch

Saknar Enterfelt och Fälth.
Fast det var ju Rönken som tog hit de men ändå Wink
farre
farre

Antal inlägg : 2088
Join date : 12-01-22
Ort : Göteborg

Urken and Dustin like this post

Till överst på sidan Gå ner

Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6 - Sida 10 Empty Sv: Silly Season och Namedropping 2023/2024, Del 6

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 10 av 20 Föregående  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 15 ... 20  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet