Linus Fröberg

+34
Kanellängd
Lehto
Tony Moore
Nr10
GustenA
bearjew
Sportchefen #2
Norlin
Dundernisse
Lastbilar
pingu
Sir Prozac
Mange
Saha
Pajala
Jokerman ll
Jojjan
PM
KaptenBlodskelett
LulefanGBG
Hankburger
Jonken
LHF96
Atlet
Micke80
Blinders88
Bamsefar
Wolfhunter
Kagen
Dustin
Redbear
Urken
Puckad
Salle
38 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

Linus Fröberg - Sida 3 Empty Sv: Linus Fröberg

Inlägg av LulefanGBG fre 22 apr 2022, 10:34

Fröberg har varit bland våra bästa forwards i matcherna mot Fusklunda och också riktigt bra u der Örebro- serien.
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 10397

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg av Norlin fre 22 apr 2022, 11:48

Både Fröberg och Rasken har verkligen steppat upp i slutspelet, framförallt Fröberg. Eftersom han redan har kontrakt över nästa säsong ser jag det inte speciellt troligt att han blir dumpad om han håller i detta.
Norlin
Norlin

Antal inlägg : 3962

Inlägg av Dundernisse fre 22 apr 2022, 12:19

Norlin skrev:Både Fröberg och Rasken har verkligen steppat upp i slutspelet, framförallt Fröberg. Eftersom han redan har kontrakt över nästa säsong ser jag det inte speciellt troligt att han blir dumpad om han håller i detta.
Fröberg är en helt okej hockeyspelare men han har inte riktigt haft medel att vara en poängspruta med tanke på vilka han lirat med tiden efter Omark. Har vi kvar Fröberg kanske vi ska gå efter Linus Sandin som en högerbössa på Fröbergs ytterkant.

Dundernisse

Antal inlägg : 1530

Inlägg av janneee lör 23 apr 2022, 10:31

Ledig fredag och väldigt lite att göra igår, så blev att kolla igenom matcherna mot Frölunda igen. Det jag kan säga är att satans så bra fröberg varit. För min del syns han mer i en repris än livematch då man sitter som på nålar av någon anledning... Ruggigt smart center som alltid ligger rätt i banan och läser spelet fläckfritt. Man haft sina fördommar om honom från en relativt medioker grundserie, men shit vad han steppat upp. Skulle påstå att han är en av de spelare som höjt sig mest under slutspelet och där det känns bra att ha honom kvar under nästa säsong.

janneee

Antal inlägg : 2

kokostrollet, Puckad and Wolfhunter like this post

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet