Jonas Rönnqvist

+84
wilmus2007
ski3r
Erilk
Sundance Kid
Groggen79
Lasse Proppmätt
Dentos
Luleåfan
JoakimJ
GustenA
Davidoff
Kocur
Ivanhoe
hokkzorz
FirstSting
Kapten Haddock
JuniorX
Puckad
Tigerman
johan74
LHF96
KaptenBlodskelett
Högljudd
Micke80
Hentos_Bror
jimpa99
ezz
Donten_
Myrman
MickkeJ
BodenSwe
Nallen
kamelbullen
Admin
kniba
Helge
Lulefan
storstruten
JohanO
Sir Prozac
Donowitz
MrA
LuleåWinston
Daddeh4724
farre
PM
Pajala
knutten
Kagen
Kallepedal
Dilox
Mickeee
NallePhu
Ingemar
Old Brooklyn
Norlin
kjell
icemask
Lars158
Jompen
Zeth
Rönken
Slapshot
stormvägen
Lajon
amarule
pingu
Bilderberg
JahNT
FruktHamster
Urken
Bamsefar
Tony Moore
Snikne Ville
Redbear
Mange
LulefanGBG
Jonken
Beast.
Salle
Zeb Macahan
Pickadoll
Johan__
Allan West
88 posters

Sida 9 av 10 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa

Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Rönken lör 31 okt 2015, 20:03

KaptenBlodskelett skrev:
Rönken skrev:
KaptenBlodskelett skrev:
Rönken skrev:
KaptenBlodskelett skrev:
Rönken skrev:
KaptenBlodskelett skrev:
Jag håller med dig i sak, men vid Robertsson drar jag gränsen.

En klavertrampande Bulan vore definitivt helt ok, gemytlighet är inte min grej. Sticka ut hakan har jag inga problem med, men det där högtravande, svulstiga, och totalt distanslösa, det klarar jag bara inte.

Höll på att explodera av ilska när karln var spydig mot Växjö på säsongsupptakten, trots att det inte "angick mig".

Vad finns det annars för alternativ då? Förlänga med nuvarande trojka? Ta in någon 60+ eller kanske Bengt-Åke? Larry Huras, brrr. Nej tack, ge mig lite trygghet för bövelen.
Jag erkänner rakt av att jag alls icke har några bra förslag. Men hela mitt väsen skriker av smärta vid tanken på Robertsson. Självklart skulle jag stå bakom laget i alla väder, men jag skulle aldrig mer orka titta på en presskonferens eller kommentar.

Nåväl. Han lär inte vara mer sugen på att komma till oss än vad jag är att se honom i vårt bås, så...

Låt Jonas prata honom till rätta så ska du nog se på mirakel. Faller väl dock på att Rönnqvist inte kanske vill vara GM. Men annars tror jag på det. Vill inte ha något sentimentalt tänkande som det var med "Maffian" innan Osten et al började rensa ut rötan ur föreningen.

Frölunda ville/var tvungna att satsa lite ungdomligt och tog in Rönnberg som jobbat med JVM-laget. Färjestad ville tillbaka till ryggsäckshockeyn och tog in Sammen som vet vad "Färjestads-hockey" är och vad som förväntas av Looben. Ser gärna att Luleå jobbar något liknande. Rönnqvist och Robertsson skulle nog inte ha så stora skillnader i synen på värvningar till exempel.
Du har alldeles säkert rätt. Jag har absolut inga argument för min ståndpunkt mer än att jag inte skulle stå ut, och att jag har svårt att se det hända. Robertsson är kompetent och skulle garanterat funka fint med Rönken, om det skulle bli så.

Men jag skulle ha magknip konstant och ensam hålla igång försäljningen av Novalucol i det här landet...

Har lite fonder inom medicin-sektorn så jag ser inga problem i det sistnämnda  pig Jag nämnde Robertsson inför förra säsongen också vill jag minnas, visst då var det ett långskott kan jag hålla med om. Nu vet jag inte, tror nog allra flesta vill bli huvudtränare så småningom?
Din ruttna kapitalist. pig

Ja, ett långskott minst sagt. Hur gärna han än vill lira förstafiol tror jag inte han kommer till oss om det inte händer något sensationellt innanför Mordors väggar.

Om Luleå fortsätter satsa hårt rent ekonomiskt på spelartruppen nästa säsong är det nog ganska många tränare som är sugna att få göra ett försök. Cash is king. Luleå måste väl rimligen tillhöra topp4-5 vad gäller kostnaden för truppen?
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av NallePhu lör 31 okt 2015, 21:21

tror nog vi får se snart ett byte på de 3 vise männen låga odds att det är Forsberg som tar huvudansvaret sedan Homer + Wallin som ass för styrelsen ser det som händer och dem håller nog inte fingrar i kors mycket länge till, För mycket pengar som petats in i truppen utan att det ger resultat då lär ngt ske ska ni se!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18263
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Lasse Proppmätt sön 01 nov 2015, 10:35

KaptenBlodskelett skrev:
Rönken skrev:
stormvägen skrev:
Bamsefar skrev:
Rönken skrev:Rönnqvist GM och Robertsson huvudtränare? Nästa säsong dvs.
Robertson? nej tack.


Finns ju folk i gruvorna i Norrbotten också.  Bättre ha honom med oss än mot oss.

Vunnit två sm-guld i nutid och har uppenbarligen en spelfilosofi som fungerar. Ser inte riktigt vad som diskvalificerar honom.
Att han är den mest uppblåsta och tillgjorda krokodiltårsmänniskan på planeten, och dessutom starkt lierad med vår värste lokalkonkurrent?

Kunskapsmässigt, visst. Som person, nej tack. Jag vill inte behöva skämmas varje gång vår tränare öppnar käften.

Hellre skämmas över våra nuvarande tränares spelide då?
Och vafan har intervjuer med hockey att göra?
INGENTING!!!
Är övertygad att dom i Ske skiter blanka fan i att han gör sig till åtlöje i intervjuer och njuter av framgångarna istället.

Sedan Robertsson kom till Skaik så har laget vunnit ligan alla år utom år 1 då ju vi vann ligan.
Man har spelat SM final varje år har gjort typ 170 eller mer mål framåt, samt legat topp 4 i insläppta mål varje år och t.o.m varit laget som släppt in minst antal mål förra året,åren före det endast slagna av oss i den statistiken, tagit mest 3 poängare mm mm Skaikarna tar nog hans tv framträdande med lätthet varje dag jämfört med att ha en clown som den typ vi har nu i båset som tydligen kan göra bra intervjuer men inte kan själva spelet ishockey..


Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2135
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av KaptenBlodskelett sön 01 nov 2015, 10:43

Lasse Proppmätt skrev:
KaptenBlodskelett skrev:
Rönken skrev:
stormvägen skrev:
Bamsefar skrev:
Rönken skrev:Rönnqvist GM och Robertsson huvudtränare? Nästa säsong dvs.
Robertson? nej tack.


Finns ju folk i gruvorna i Norrbotten också.  Bättre ha honom med oss än mot oss.

Vunnit två sm-guld i nutid och har uppenbarligen en spelfilosofi som fungerar. Ser inte riktigt vad som diskvalificerar honom.
Att han är den mest uppblåsta och tillgjorda krokodiltårsmänniskan på planeten, och dessutom starkt lierad med vår värste lokalkonkurrent?

Kunskapsmässigt, visst. Som person, nej tack. Jag vill inte behöva skämmas varje gång vår tränare öppnar käften.


Hellre skämmas över våra nuvarande tränares spelide då?
Och vafan har intervjuer med hockey att göra?
INGENTING!!!
Är övertygad att dom i Ske skiter blanka fan i att han gör sig till åtlöje i intervjuer och njuter av framgångarna istället.

Sedan Robertsson kom till Skaik så har laget vunnit ligan alla år utom år 1 då ju vi vann ligan.
Man har spelat SM final varje år har gjort typ 170 eller mer mål framåt, samt legat topp 4 i insläppta mål varje år och t.o.m varit laget som släppt in minst antal mål förra året,åren före det endast slagna av oss i den statistiken, tagit mest 3 poängare mm mm  Skaikarna tar nog hans tv framträdande med lätthet varje dag jämfört med att ha en clown som den typ vi har nu i båset som tydligen kan göra bra intervjuer men inte kan själva spelet ishockey..

Du kanske ska läsa hela konversationen innan du gapar.
KaptenBlodskelett
KaptenBlodskelett

Antal inlägg : 2847
Join date : 14-03-08
Ort : Arjeplog

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Lasse Proppmätt sön 01 nov 2015, 10:53

Tigerman skrev:
Jonken skrev:
icemask skrev:
Jag fick lite kalla kårar när Enbom gick ut och sa att ekonomin går ihop även utan slutspel, jag tror att man kör Fagervall & Co säsongen ut, vad gäller det sportsliga, nu när ekonomin är i hamn ?
Om ekonomin hängde på att man går långt i slutspelet så hade vi nog redan fått se Fagervall gå !
Är ganska övertygad om att ekonomin inte kan se så värst smickrande ut om publiken skiter i att komma till matcherna pga att laget spelar som krattor.

ALLT talar ju egentligen för att något bör hända: Sportsliga läget, ekonomin, målsättningen, sponsorerna OCH FRAMFÖRALLT: Luleå Hockeys egna anseende i hela hockey Sverige.

- INGEN i föreningen som snackar högt idag om guldfärgade väggar mm...
Hittills har publiksiffrorna varit strålande jämfört med tidigare år. Nu lär det väl inte fortsätta så men det verkar rätt klart redan nu att vi kommer ha ett ganska hyfsat snitt, antagligen tack vare säsongskortförsäljningen. Sedan ska man komma ihåg att av en omsättning på 150 MSEK som man siktar på är det en mindre del som består av biljettförsäljning, uppskattningsvis max 1/3-del, och 100 pers upp eller ner under grundserien i snitt gör mindre än en miljon totalt sett.

Nja det "fuskas" en hel del med det man tar med alla årskort även ståplats
Men visst det var knökfullt första 4 matcherna men sen har det inte vart över 5000 i hallen bara i den officiella statistiken har det varit det
Igår stod det 5300 mot FBK sanningen var nog typ 4500 alltså 800 mindre än officiella mot RBK var det typ 3800 kanske lätt under 4000 mot DIF kanske 4000 och då är DIF ett av lagen som alltid dragit publik.

Hade vi inte haft 3 matcher med bra publik (Derbyt räknar jag bort då det alltid drar nästan fullt hus) alla p.g.a hypen kring laget så hade det vart sämre än alla år med Rönken jag vet jag sitter ju där i stort sett varje match.
Folk vill se vinster och innan det här är över kommer vi ha 2500 på plats varje match utom derbyt som är kvar då halva hallen kommer vara gulsvart även på sittplats

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2135
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Lasse Proppmätt sön 01 nov 2015, 11:34

Kocur skrev:Jag förstår inte varför speliden anses svår och vad som går att göra enklare med sk ABC-hockey förutom små detaljer. Säger inte att jag gillar speliden men inte fan är den svår. Åtminstone ser det ut som att deras ide är bla:

1) i egen zon är grunden ett klassiskt zonförsvar med understödjande center.

2) Uppspel under presss går numera enbart till passningsfickorna  (efter att man fegat ut och slutat med central avlastare)

3) Uppspel och sen genom mittzonen vill dom köra sina korridorer och har ett crosspass som lite lull lull. Ofta lägger man ner djupt före offensiv blå. Antingen i närmaste hörn eller i bortre. Inga tillbakaspel till backar med sidbyte osv a la skaik. Alternativt en lång pass från back till forward som touchar pucken efter röd linje så sen åker ner djupt i anfallszon å sen jagar man efter.
Ingångar vill dom tydligen ska vara bara lägga ner å jaga efter. Går inte å göra enklare

4) Forechecken är att ettan går på puck, tvåan ger understöd och trean ligger högt. Juniorlag klarar detta.

Detta var några viktiga exempel. Jag säger som sagt var inte att jag gillar allt i detta men om det inte anses enkelt nog för proffs så sitter nog felet hos tränarna....

Håller med!! Bara Pelle i NSD tyckjer den är svår Very Happy säger en del om hans kunskaper..
Kul dessutom att en till med tränarbakgrund hänger här (i.o.f.s var det många år sedan jag själv stod i ett bås och inte på speciellt hög nivå det var före 1-3-1 tiden och jag gick utbildning hos John Pettersson då han var ES tränare i SSK samt höll i många trådar i Sörmlands ishockeyförbund)
Efter att man stått i ett bås så ser man hockey på ett helt annat sätt än innan man stod där själv.

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2135
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av icemask sön 01 nov 2015, 16:47

Lasse Proppmätt skrev:
Tigerman skrev:
Jonken skrev:
icemask skrev:
Jag fick lite kalla kårar när Enbom gick ut och sa att ekonomin går ihop även utan slutspel, jag tror att man kör Fagervall & Co säsongen ut, vad gäller det sportsliga, nu när ekonomin är i hamn ?
Om ekonomin hängde på att man går långt i slutspelet så hade vi nog redan fått se Fagervall gå !
Är ganska övertygad om att ekonomin inte kan se så värst smickrande ut om publiken skiter i att komma till matcherna pga att laget spelar som krattor.

ALLT talar ju egentligen för att något bör hända: Sportsliga läget, ekonomin, målsättningen, sponsorerna OCH FRAMFÖRALLT: Luleå Hockeys egna anseende i hela hockey Sverige.

- INGEN i föreningen som snackar högt idag om guldfärgade väggar mm...
Hittills har publiksiffrorna varit strålande jämfört med tidigare år. Nu lär det väl inte fortsätta så men det verkar rätt klart redan nu att vi kommer ha ett ganska hyfsat snitt, antagligen tack vare säsongskortförsäljningen. Sedan ska man komma ihåg att av en omsättning på 150 MSEK som man siktar på är det en mindre del som består av biljettförsäljning, uppskattningsvis max 1/3-del, och 100 pers upp eller ner under grundserien i snitt gör mindre än en miljon totalt sett.

Nja det "fuskas" en hel del med det man tar med alla årskort även ståplats
Men visst det var knökfullt första 4 matcherna men sen har det inte vart över 5000 i hallen bara i den officiella statistiken har det varit det
Igår stod det 5300 mot FBK sanningen var nog typ 4500 alltså 800 mindre än officiella mot RBK var det typ 3800 kanske lätt under 4000 mot DIF kanske 4000 och då är DIF ett av lagen som alltid dragit publik.

Hade vi inte haft 3 matcher med bra publik (Derbyt räknar jag bort då det alltid drar nästan fullt hus) alla p.g.a hypen kring laget så hade det vart sämre än alla år med Rönken jag vet jag sitter ju där i stort sett varje match.
Folk vill se vinster och innan det här är över kommer vi ha 2500 på plats varje match utom derbyt som är kvar då halva hallen kommer vara gulsvart även på sittplats
Jag har frågat tjejerna på kontoret vad som gäller vid redovisning av publiksiffra under match !
Man redovisar alltid antal sålda platser oavsett om de är på plats eller inte !
icemask
icemask

Antal inlägg : 4120
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Groggen79 sön 01 nov 2015, 20:44

stormvägen skrev:
Rönken skrev:
KaptenBlodskelett skrev:
Rönken skrev:
KaptenBlodskelett skrev:
Rönken skrev:
KaptenBlodskelett skrev:
Jag håller med dig i sak, men vid Robertsson drar jag gränsen.

En klavertrampande Bulan vore definitivt helt ok, gemytlighet är inte min grej. Sticka ut hakan har jag inga problem med, men det där högtravande, svulstiga, och totalt distanslösa, det klarar jag bara inte.

Höll på att explodera av ilska när karln var spydig mot Växjö på säsongsupptakten, trots att det inte "angick mig".

Vad finns det annars för alternativ då? Förlänga med nuvarande trojka? Ta in någon 60+ eller kanske Bengt-Åke? Larry Huras, brrr. Nej tack, ge mig lite trygghet för bövelen.
Jag erkänner rakt av att jag alls icke har några bra förslag. Men hela mitt väsen skriker av smärta vid tanken på Robertsson. Självklart skulle jag stå bakom laget i alla väder, men jag skulle aldrig mer orka titta på en presskonferens eller kommentar.

Nåväl. Han lär inte vara mer sugen på att komma till oss än vad jag är att se honom i vårt bås, så...

Låt Jonas prata honom till rätta så ska du nog se på mirakel. Faller väl dock på att Rönnqvist inte kanske vill vara GM. Men annars tror jag på det. Vill inte ha något sentimentalt tänkande som det var med "Maffian" innan Osten et al började rensa ut rötan ur föreningen.

Frölunda ville/var tvungna att satsa lite ungdomligt och tog in Rönnberg som jobbat med JVM-laget. Färjestad ville tillbaka till ryggsäckshockeyn och tog in Sammen som vet vad "Färjestads-hockey" är och vad som förväntas av Looben. Ser gärna att Luleå jobbar något liknande. Rönnqvist och Robertsson skulle nog inte ha så stora skillnader i synen på värvningar till exempel.
Du har alldeles säkert rätt. Jag har absolut inga argument för min ståndpunkt mer än att jag inte skulle stå ut, och att jag har svårt att se det hända. Robertsson är kompetent och skulle garanterat funka fint med Rönken, om det skulle bli så.

Men jag skulle ha magknip konstant och ensam hålla igång försäljningen av Novalucol i det här landet...

Har lite fonder inom medicin-sektorn så jag ser inga problem i det sistnämnda  pig Jag nämnde Robertsson inför förra säsongen också vill jag minnas, visst då var det ett långskott kan jag hålla med om. Nu vet jag inte, tror nog allra flesta vill bli huvudtränare så småningom?

Klokt resonemang. Ingen gillar Robertsson. Men alla gillar vinnare och någon som har på kontot att prata för sina idéer. Ont i magen får man av nuvarande tränartrojka så det behöver inte innebära risk för medicinmissbruk.

Alltså det är väl inget fel på Bert. Hade han inte varit tränare för SAIK så tror jag nog att de flesta av oss tyckt om honom. Jag hade gärna sett att Bert fick ta över laget och att kanske Rönken blir GM. Tror nog Bert hade kunnat få ut mycket av vårt spelarmaterial. Och Bert är betydligt mycket mer av en vinnare än Fagervall..

Groggen79

Antal inlägg : 181
Join date : 15-03-02
Age : 45
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Mickeee tor 12 nov 2015, 22:56

Tror nog denne man får frågan vilken dag som helst nu
Mickeee
Mickeee

Antal inlägg : 910
Join date : 12-02-24

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Rönken tor 12 nov 2015, 22:58

Om han inte redan fått frågan men inte är intresserad helt enkelt. Han har haft väldigt svalt intresse för tränarrollen sedan han slutade i Luleå. Tycker fortfarande det är lite märkligt att alla fyra, inkl målvaktstränare Henriksson, slutade helt och hållet från hockeyn. Åtminstone delvis då Bulan är tillbaka.

Sedan finns sådan som Fransson som flydde fältet. Var väl i samma veva?
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Bamsefar tor 12 nov 2015, 22:59

Mickeee skrev:Tror nog denne man får frågan vilken dag som helst nu
Ta in på konsultbasis kanske, räta upp skiten o ge Fagervall lite instrument att spela med.
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12047
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Kocur tor 12 nov 2015, 23:00

Rönken kommer inte att bli tränare i Luleå denna säsong. Tyvärr.

Kocur

Antal inlägg : 484
Join date : 15-10-27

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av KaptenBlodskelett tor 12 nov 2015, 23:09

Bamsefar skrev:
Mickeee skrev:Tror nog denne man får frågan vilken dag som helst nu
Ta in på konsultbasis kanske, räta upp skiten o ge Fagervall lite instrument att spela med.
Ingen dum idé, om han inte är sugen på att ta över.

Tror ändå inte att Rönken i båset är framtiden, men i det läge vi nu befinner oss skulle han givetvis kunna göra stor skillnad.
KaptenBlodskelett
KaptenBlodskelett

Antal inlägg : 2847
Join date : 14-03-08
Ort : Arjeplog

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Snikne Ville tor 12 nov 2015, 23:14

KaptenBlodskelett skrev:
Bamsefar skrev:
Mickeee skrev:Tror nog denne man får frågan vilken dag som helst nu
Ta in på konsultbasis kanske, räta upp skiten o ge Fagervall lite instrument att spela med.
Ingen dum idé, om han inte är sugen på att ta över.

Tror ändå inte att Rönken i båset är framtiden, men i det läge vi nu befinner oss skulle han givetvis kunna göra stor skillnad.
Byt ut grejerna helt, att fixa dem med silvertejp (dvs Rönken som överrock) blir sällan bra.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6389
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av KaptenBlodskelett tor 12 nov 2015, 23:17

Snikne Ville skrev:
KaptenBlodskelett skrev:
Bamsefar skrev:
Mickeee skrev:Tror nog denne man får frågan vilken dag som helst nu
Ta in på konsultbasis kanske, räta upp skiten o ge Fagervall lite instrument att spela med.
Ingen dum idé, om han inte är sugen på att ta över.

Tror ändå inte att Rönken i båset är framtiden, men i det läge vi nu befinner oss skulle han givetvis kunna göra stor skillnad.
Byt ut grejerna helt, att fixa dem med silvertejp (dvs Rönken som överrock) blir sällan bra.
Kanske, men om han inte vill vara med, och man saknar alternativ, vad gör man? Att inte göra något alls känns mer och mer oklokt. Bättre göra någonting litet i väntan på en riktigt bra lösning?
KaptenBlodskelett
KaptenBlodskelett

Antal inlägg : 2847
Join date : 14-03-08
Ort : Arjeplog

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Rönken tor 12 nov 2015, 23:21

Personligen tror jag att Rönnqvist som tränare i Luleås bås är väldigt liten chans/risk för, beroende på hur man ser på det. Problemet nu är nog att hitta tränare man är nöjda med. Rönnqvist skulle dock kunna vara bra för att få in någon som kan räta upp truppen och kanske kan köra säsongen ut. Men tvivlar starkt på att han är sugen, frågan är nog redan ställd och besvarad.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Kocur tor 12 nov 2015, 23:24

Rönken kommer inte att hoppa in vare sig som tränare eller konsult i lhf denna säsong. Släpp honom. I den frågan har jag tung information.
Annars tror jag han hade kunnat styra upp detta bra.

Kocur

Antal inlägg : 484
Join date : 15-10-27

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av KaptenBlodskelett tor 12 nov 2015, 23:27

Rönken skrev:Personligen tror jag att Rönnqvist som tränare i Luleås bås är väldigt liten chans/risk för, beroende på hur man ser på det. Problemet nu är nog att hitta tränare man är nöjda med. Rönnqvist skulle dock kunna vara bra för att få in någon som kan räta upp truppen och kanske kan köra säsongen ut. Men tvivlar starkt på att han är sugen, frågan är nog redan ställd och besvarad.
Tror inte heller han är sugen. Just därför kan konsult-modellen vara vår bästa chans att få hans hjälp. Bara en tanke.

Att så många gick samtidigt, kan det ha berott på en ideologisk strid om ville hockey som skulle spelas? Eller är jag ute och seglar? Vill minnas att det snackades om att Harju fick löfte om att varken Bulan eller Rönken skulle stå i båset när han värvades.

Nåja. Kan ju vara tjurexkrement.
KaptenBlodskelett
KaptenBlodskelett

Antal inlägg : 2847
Join date : 14-03-08
Ort : Arjeplog

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Rönken tor 12 nov 2015, 23:32

Kocur skrev:Rönken kommer inte att hoppa in vare sig som tränare eller konsult i lhf denna säsong. Släpp honom. I den frågan har jag tung information.
Annars tror jag han hade kunnat styra upp detta bra.

Det är vad jag hört också, fast vet inte om mina källor är så pålitliga Smile
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Sundance Kid tor 12 nov 2015, 23:36

Rönken skrev:Om han inte redan fått frågan men inte är intresserad helt enkelt. Han har haft väldigt svalt intresse för tränarrollen sedan han slutade i Luleå. Tycker fortfarande det är lite märkligt att alla fyra, inkl målvaktstränare Henriksson, slutade helt och hållet från hockeyn. Åtminstone delvis då Bulan är tillbaka.

Sedan finns sådan som Fransson som flydde fältet. Var väl i samma veva?

Fransson är väl inte direkt den som är känd för att sitta still i samma klubb så det var väl ganska väntat. Men lite trist (möjligen märkligt) att alla övriga försvann samtidigt. Dom flesta angav väl som anledning att dom var slutkörda och behövde ladda batterierna. Lite irriterad blir man ju att vi tappade så mycket kompetens på en och samma gång samtidigt som SKAIKs tränare verkar konstant ha fulladdade batterier och kan köra på med fullt ös hela tiden. Men iofs så kanske det är mer mentalt krävande att träna "Sveriges svar på Kanada" när det gäller hockeyintresse. Cool

Sundance Kid

Antal inlägg : 811
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Erilk fre 13 nov 2015, 12:09

[quote="Sundance Kid"]
Rönken skrev:Lite irriterad blir man ju att vi tappade så mycket kompetens på en och samma gång samtidigt som SKAIKs tränare verkar konstant ha fulladdade batterier och kan köra på med fullt ös hela tiden. Men iofs så kanske det är mer mentalt krävande att träna "Sveriges svar på Kanada" när det gäller hockeyintresse.  Cool

Å andra sidan så har saik GM och tränare samma syn på spelsystem. Osten och Rönken har nog inte det
Erilk
Erilk

Antal inlägg : 47
Join date : 14-09-02
Ort : Boden

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Donowitz lör 14 nov 2015, 18:38

Snälla.

Donowitz

Antal inlägg : 4098
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Puckad lör 14 nov 2015, 20:56

bearjew skrev:Snälla.
This!
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11113
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av ski3r lör 14 nov 2015, 23:57

Jag ber på mina bara knän. Styr upp skutan så vi slipper förnedras mer. Jag skiter blanka fan i om harju blir ledsen i ögat.
ski3r
ski3r

Antal inlägg : 1990
Join date : 15-02-03
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av stormvägen sön 15 nov 2015, 00:02

Säg JA när när dom kommer och frågar! Bara utmaningen i att knäppa Bulans BIF och SKAIK med Robertsson på näsan. Visa vem är kingen.

stormvägen

Antal inlägg : 3072
Join date : 12-01-27
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Lasse Proppmätt sön 15 nov 2015, 01:36

Sundance Kid skrev:
Rönken skrev:Om han inte redan fått frågan men inte är intresserad helt enkelt. Han har haft väldigt svalt intresse för tränarrollen sedan han slutade i Luleå. Tycker fortfarande det är lite märkligt att alla fyra, inkl målvaktstränare Henriksson, slutade helt och hållet från hockeyn. Åtminstone delvis då Bulan är tillbaka.

Sedan finns sådan som Fransson som flydde fältet. Var väl i samma veva?

Fransson är väl inte direkt den som är känd för att sitta still i samma klubb så det var väl ganska väntat. Men lite trist (möjligen märkligt) att alla övriga försvann samtidigt. Dom flesta angav väl som anledning att dom var slutkörda och behövde ladda batterierna. Lite irriterad blir man ju att vi tappade så mycket kompetens på en och samma gång samtidigt som SKAIKs tränare verkar konstant ha fulladdade batterier och kan köra på med fullt ös hela tiden. Men iofs så kanske det är mer mentalt krävande att träna "Sveriges svar på Kanada" när det gäller hockeyintresse.  Cool

Behöver man väl inte vara sherlock för att lista ut varför alla slutade med hockeyn man behöver ju bara ta alla rykten i sociala medier som gick den våren för att lista ut att det här vill vi inte uppleva igen.
Och hatet mot Rönken som byggdes upp på sociala medier var ju i paritet med hatet mot Palme innan han blev mördad av polisen.

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2135
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Urken sön 15 nov 2015, 02:01

Lasse Proppmätt skrev:
Sundance Kid skrev:
Rönken skrev:Om han inte redan fått frågan men inte är intresserad helt enkelt. Han har haft väldigt svalt intresse för tränarrollen sedan han slutade i Luleå. Tycker fortfarande det är lite märkligt att alla fyra, inkl målvaktstränare Henriksson, slutade helt och hållet från hockeyn. Åtminstone delvis då Bulan är tillbaka.

Sedan finns sådan som Fransson som flydde fältet. Var väl i samma veva?

Fransson är väl inte direkt den som är känd för att sitta still i samma klubb så det var väl ganska väntat. Men lite trist (möjligen märkligt) att alla övriga försvann samtidigt. Dom flesta angav väl som anledning att dom var slutkörda och behövde ladda batterierna. Lite irriterad blir man ju att vi tappade så mycket kompetens på en och samma gång samtidigt som SKAIKs tränare verkar konstant ha fulladdade batterier och kan köra på med fullt ös hela tiden. Men iofs så kanske det är mer mentalt krävande att träna "Sveriges svar på Kanada" när det gäller hockeyintresse.  Cool

Behöver man väl inte vara sherlock för att lista ut varför alla slutade med hockeyn man behöver ju bara ta alla rykten i sociala medier som gick den våren för att lista ut att det här vill vi inte uppleva igen.
Och hatet mot Rönken som byggdes upp på sociala medier var ju i paritet med hatet mot Palme innan han blev mördad av polisen.

Vilket är skamligt. Offentlig person i all ära, men det finns gränser. Hoppas att han gör det som känns rätt för honom. Sen om det skulle råka vara att träna Luleå Hockey igen, vore jag den första att tacka ja och dyrka marken han går på.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Kocur sön 15 nov 2015, 02:31

Vill inte låta som en repig gammal skiva men....

1. Tränarna sitter säkert

2. Rönken kommer inte att involvera sig på något som helst sätt denna säsong.

Tyvärr x 2

Kocur

Antal inlägg : 484
Join date : 15-10-27

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av ski3r sön 15 nov 2015, 09:23

Kocur skrev:Vill inte låta som en repig gammal skiva men....

1. Tränarna sitter säkert

2. Rönken kommer inte att involvera sig på något som helst sätt denna säsong.

Tyvärr x 2
Med all respekt för att du låter som en repig skiva, men vad har du för källa på ovanstående.
ski3r
ski3r

Antal inlägg : 1990
Join date : 15-02-03
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av wilmus2007 sön 15 nov 2015, 12:10

Kan bekräfta ovanstående, ingen rönken i båset!
wilmus2007
wilmus2007

Antal inlägg : 626
Join date : 15-02-04
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Kocur sön 15 nov 2015, 13:50

ski3r skrev:
Kocur skrev:Vill inte låta som en repig gammal skiva men....

1. Tränarna sitter säkert

2. Rönken kommer inte att involvera sig på något som helst sätt denna säsong.

Tyvärr x 2
Med all respekt för att du låter som en repig skiva, men vad har du för källa på ovanstående.

En källa inom Luleå Hockey

Kocur

Antal inlägg : 484
Join date : 15-10-27

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Lasse Proppmätt sön 15 nov 2015, 14:09

Kocur skrev:Vill inte låta som en repig gammal skiva men....

1. Tränarna sitter säkert

2. Rönken kommer inte att involvera sig på något som helst sätt denna säsong.

Tyvärr x 2

Så är det tyvärr

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2135
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Mickeee tor 10 mar 2016, 14:08

tror ni han tar över skellefteå aik och vad ska man tycka om det isåfall?
Mickeee
Mickeee

Antal inlägg : 910
Join date : 12-02-24

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Micke80 tor 10 mar 2016, 14:12

Mickeee skrev:tror ni han tar över skellefteå aik och vad ska man tycka om det isåfall?

"– Jag är en Luleå Hockey-kille. Ska jag ta ett uppdrag i Sverige är det i Luleå i någon form, säger Rönnqvist, 42, till Norrbottens-Kuriren."
http://www.kuriren.nu/100-hockey/ronnqvist-full-respekt-for-skelleftea-8766819.aspx

Ja vi får väll se då man aldrig ska lita på media, men att dömma av hans svar så lär han ju inte ta över SAIK.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Urken tor 10 mar 2016, 14:17

Rönken som GM!
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Mickeee tor 10 mar 2016, 14:21

Micke80 skrev:
Mickeee skrev:tror ni han tar över skellefteå aik och vad ska man tycka om det isåfall?

"– Jag är en Luleå Hockey-kille. Ska jag ta ett uppdrag i Sverige är det i Luleå i någon form, säger Rönnqvist, 42, till Norrbottens-Kuriren."
http://www.kuriren.nu/100-hockey/ronnqvist-full-respekt-for-skelleftea-8766819.aspx

Ja vi får väll se då man aldrig ska lita på media, men att dömma av hans svar så lär han ju inte ta över SAIK.

ja men säger han så, då är ju spekulationerna slut här och nu
Mickeee
Mickeee

Antal inlägg : 910
Join date : 12-02-24

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Sundance Kid tor 10 mar 2016, 18:11

Micke80 skrev:
Mickeee skrev:tror ni han tar över skellefteå aik och vad ska man tycka om det isåfall?

"– Jag är en Luleå Hockey-kille. Ska jag ta ett uppdrag i Sverige är det i Luleå i någon form, säger Rönnqvist, 42, till Norrbottens-Kuriren."
http://www.kuriren.nu/100-hockey/ronnqvist-full-respekt-for-skelleftea-8766819.aspx

Ja vi får väll se då man aldrig ska lita på media, men att dömma av hans svar så lär han ju inte ta över SAIK.


Sundance Kid

Antal inlägg : 811
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Ivanhoe fre 11 mar 2016, 15:38

Intervju av Rönnqvist i Norran.:

Ivanhoe

Antal inlägg : 518
Join date : 12-07-05

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Murveln fre 11 mar 2016, 17:18

Herregud, ge karln vad han vill ha för att ta över efter Fagervall! Om nu Osten inte är beredd att kliva åt sidan. Det hade varit det bästa, som jag ser det.

Murveln

Antal inlägg : 112
Join date : 15-04-14

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Slapshot fre 11 mar 2016, 17:24

Hade väl också sett Rönken i båset igen eller som ersättare till Osten. Men Osten kliver nog inte åt sidan frivilligt och han lär sätta Skuggan som huvudtränare nästa säsong.

Slapshot

Antal inlägg : 3294
Join date : 12-01-27
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Urken fre 11 mar 2016, 17:28

Slapshot skrev:Hade väl också sett Rönken i båset igen eller som ersättare till Osten. Men Osten kliver nog inte åt sidan frivilligt och han lär sätta Skuggan som huvudtränare nästa säsong.
Det lär han då inte. Vet inte var alla dessa rykten kommer ifrån, men tror vi verkligen på dem? Vi kan inte ha en sådan som Skuggan som ledare över ett guldsatsande lag. Meriterna som tränare saknas. Dessutom ser vi alla hur det ser ut i hans spelformer.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Rönken fre 11 mar 2016, 18:10

Urken skrev:
Slapshot skrev:Hade väl också sett Rönken i båset igen eller som ersättare till Osten. Men Osten kliver nog inte åt sidan frivilligt och han lär sätta Skuggan som huvudtränare nästa säsong.
Det lär han då inte. Vet inte var alla dessa rykten kommer ifrån, men tror vi verkligen på dem? Vi kan inte ha en sådan som Skuggan som ledare över ett guldsatsande lag. Meriterna som tränare saknas. Dessutom ser vi alla hur det ser ut i hans spelformer.

Osten har jag inte så mycket emot, även om det nu blivit ganska många år då han suttit sedan 2008. Bör väl bytas inom ganska kort tid, säg närmaste året eller två. Sedan vet vi ju att Bulan står i båset nästa säsong.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Slapshot fre 11 mar 2016, 18:15

Bulan har väl kontrakt med Brynäs även nästa säsong. Därför känns Skuggan som dessutom är Ostens bästis mer trolig tyvärr. Hoppas jag har fel..

Slapshot

Antal inlägg : 3294
Join date : 12-01-27
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Tigerman fre 11 mar 2016, 18:17

Rönken skrev:
Urken skrev:
Slapshot skrev:Hade väl också sett Rönken i båset igen eller som ersättare till Osten. Men Osten kliver nog inte åt sidan frivilligt och han lär sätta Skuggan som huvudtränare nästa säsong.
Det lär han då inte. Vet inte var alla dessa rykten kommer ifrån, men tror vi verkligen på dem? Vi kan inte ha en sådan som Skuggan som ledare över ett guldsatsande lag. Meriterna som tränare saknas. Dessutom ser vi alla hur det ser ut i hans spelformer.

Osten har jag inte så mycket emot, även om det nu blivit ganska många år då han suttit sedan 2008. Bör väl bytas inom ganska kort tid, säg närmaste året eller två. Sedan vet vi ju att Bulan står i båset nästa säsong.
Vet vi det med säkerhet? Bulan själv svarade ju på ryktena att han har ett gällande kontrakt med BIF och kommer att stanna tiden ut. Han kan ju visserligen ljuga om saken, men jag ser inte riktigt varför han skulle bryta det, om inte annat kostar det säkert en slant för LHF i så fall, hade jag varit BIF klubbdirre hade jag begärt hela årslönen och lite till.

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Rönken fre 11 mar 2016, 18:18

Tigerman skrev:
Rönken skrev:
Urken skrev:
Slapshot skrev:Hade väl också sett Rönken i båset igen eller som ersättare till Osten. Men Osten kliver nog inte åt sidan frivilligt och han lär sätta Skuggan som huvudtränare nästa säsong.
Det lär han då inte. Vet inte var alla dessa rykten kommer ifrån, men tror vi verkligen på dem? Vi kan inte ha en sådan som Skuggan som ledare över ett guldsatsande lag. Meriterna som tränare saknas. Dessutom ser vi alla hur det ser ut i hans spelformer.

Osten har jag inte så mycket emot, även om det nu blivit ganska många år då han suttit sedan 2008. Bör väl bytas inom ganska kort tid, säg närmaste året eller två. Sedan vet vi ju att Bulan står i båset nästa säsong.
Vet vi det med säkerhet? Bulan själv svarade ju på ryktena att han har ett gällande kontrakt med BIF och kommer att stanna tiden ut. Han kan ju visserligen ljuga om saken, men jag ser inte riktigt varför han skulle bryta det, om inte annat kostar det säkert en slant för LHF i så fall, hade jag varit BIF klubbdirre hade jag begärt hela årslönen och lite till.

Ja jag har bestämt det, så Bulan står i båset nästa säsong. Basta. Nästa fråga.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Tigerman fre 11 mar 2016, 18:21

Rönken skrev:
Tigerman skrev:
Rönken skrev:
Urken skrev:
Slapshot skrev:Hade väl också sett Rönken i båset igen eller som ersättare till Osten. Men Osten kliver nog inte åt sidan frivilligt och han lär sätta Skuggan som huvudtränare nästa säsong.
Det lär han då inte. Vet inte var alla dessa rykten kommer ifrån, men tror vi verkligen på dem? Vi kan inte ha en sådan som Skuggan som ledare över ett guldsatsande lag. Meriterna som tränare saknas. Dessutom ser vi alla hur det ser ut i hans spelformer.

Osten har jag inte så mycket emot, även om det nu blivit ganska många år då han suttit sedan 2008. Bör väl bytas inom ganska kort tid, säg närmaste året eller två. Sedan vet vi ju att Bulan står i båset nästa säsong.
Vet vi det med säkerhet? Bulan själv svarade ju på ryktena att han har ett gällande kontrakt med BIF och kommer att stanna tiden ut. Han kan ju visserligen ljuga om saken, men jag ser inte riktigt varför han skulle bryta det, om inte annat kostar det säkert en slant för LHF i så fall, hade jag varit BIF klubbdirre hade jag begärt hela årslönen och lite till.

Ja jag har bestämt det, så Bulan står i båset nästa säsong. Basta. Nästa fråga.
Very Happy king
Men borde du inte byta nick till Sportchefen #3?

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Mickeee fre 11 mar 2016, 18:44

Ivanhoe skrev:
Intervju av Rönnqvist i Norran.:

Sa han verkligen så? Att han älskar vad skellefteå har gjort??
Mickeee
Mickeee

Antal inlägg : 910
Join date : 12-02-24

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av NallePhu fre 11 mar 2016, 21:09

Där har vi ett äkta Luleå hjärta!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18263
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av ski3r fre 11 mar 2016, 21:21

Personer som Rönken växer inte på träd, man blir glad på riktigt. Hoppas verkligen att han får en plats nästa säsong i någon roll.
ski3r
ski3r

Antal inlägg : 1990
Join date : 15-02-03
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Jonken lör 12 mar 2016, 11:40

Hur man än vrider och vänder på det:

Det är egentligen HELT befängt att Jonas Rönnqvist idag inte har en betydande sportlig roll i Luleå Hockey idag.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6843
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Jonas Rönnqvist - Sida 9 Empty Sv: Jonas Rönnqvist

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 9 av 10 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet