Besöka Luleå

3 posters

Gå ner

Besöka Luleå  Empty Besöka Luleå

Inlägg av Jygge1980 lör 20 okt 2018, 23:11

Hej alla.
Jag är en skåning som älskat Luleå Hockey i mer eller mindre hela mitt liv. Varit medlem mesta dels hela tiden från - 94.
Självfallet ser jag alla matcher när vårat lag är på besök i mina krokar, men har alltid haft en dröm att få uppleva en match på hemma-is i Luleå.
Tyvärr har karriär, barn och en tumme som suttit hårt fast, gjort att det inte blivit av, men nu jäklar!!
Jag tänkte flyga genom hela landet till Luleå, för att se Luleå-Timrå i mellandagarna.
Då jag vill slippa stressa kommer jag landa tidigt på fredagen och först bege mig på söndagen söderut.
Min fråga, som gör att jag skriver här, är att jag undrar om det finns någon pub eller liknande uteställe som Luleå Hockey fans brukar samlas vid och värma upp (på fredagen innan match).
Samt på lördagen något ställe där Luleå Hockey fans brukar samlas och fira en seger?!

Tacksam för tips till en Skåning som kommer på besök. Smile

Jygge1980

Antal inlägg : 3
Join date : 18-10-20

Till överst på sidan Gå ner

Besöka Luleå  Empty Sv: Besöka Luleå

Inlägg av Donowitz sön 21 okt 2018, 00:47

Kul Jygge! Du kommer få en trevlig vistelse.

Det finns pubar inne på Coop Arena.

Men jag tror Allstar Sportsbar i Luleå är rätt ställe att hänga på innan match. Men någon får rätta mig om jag har fel.

Donowitz

Antal inlägg : 4068
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Besöka Luleå  Empty Sv: Besöka Luleå

Inlägg av Rikky mån 22 okt 2018, 23:49

Allstar är nog bra innan och efter en match liksom olearys. Själv brukar jag hålla mig på örnäsets pub, där får man höra det mesta om laget. Rekommenderas alltså.
Men som sagt pubarna på arenan är okej speciellt på en lördag.
Rikky
Rikky

Antal inlägg : 1944
Join date : 12-01-22
Age : 59
Ort : Lule

Till överst på sidan Gå ner

Besöka Luleå  Empty Sv: Besöka Luleå

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet