Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

+83
lulealizard
Monco
SatanicPanic
Panikvärvning
Hejsan
Blinders
Kneten
Jonsey78
Joope
NallePhu
Burskydd
JohanO
DaVoc
JuniorX
Donowitz
Hankburger
Dustin
Pontaking
LinusFröbergsMustasch
Jokerman
Hostak straffar
Lajon
Ferros
nummer 17
Pajala
Wolfhunter
KaptenBlodskelett
Micke80
Mickeee
Kocur
Urken
Sportsman
Kapten Haddock
Diktatorn
Hockeyprofessorn
Lulefan
Admin
Puckad
Kagen
aleksej
icemask
pingu
Jovi
Ivanhoe
CKa
Bamsefar
Lasse Proppmätt
kniba
Ingemar
Kallepedal
JayDee
Jimmy_Vegas
mango
FruktHamster
UnSaccoDiSoldi
Sundance Kid
LubosC
Purre
#96
Dave Rock
Old Brooklyn
Norlin
rasbiologen
Johan__
hokkzorz
BodenSwe
Högljudd
Beast.
MrA
Björne
Tony Moore
Rönken
Tigerman
Salle
Zeb Macahan
LulefanGBG
Mange
apa19
Dalle
Lars158
Snikne Ville
Zeth
MickkeJ
87 posters

Sida 10 av 10 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Serkan122 sön 14 maj 2023, 20:55

”Jag fick ett tips under helgen. För några år sedan anslöt Olli Nikupeteri, som har tagit en ordinarie plats i Thomas Berglunds lag, från Kärpät. Nu har ett annat framtidslöfte, enligt mina uppgifter, bestämt sig för att göra detsamma. Det handlar Arttu Tukhala, en 17-årig offensivt lagd back med bra skridskoåkning och spelsinne, som förra säsongen gjorde sju mål och 26 assist på 35 matcher. Han lär dock få spela juniorhockey den kommande säsongen.”
https://kuriren.nu/sport/ishockey/artikel/avslojar-johansson-erbjods-ny-chans-i-shl-men-tackade-nej/r2zedkvr

Serkan122

Antal inlägg : 2767
Join date : 22-05-31

pingu, Donowitz, Kneten and Hankburger like this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Serkan122 tor 25 maj 2023, 19:40

Synd att vi inte kunde spela Locmelis i SHL, mål nu mot Sverige, tror han skulle ha tagit en ordinarie plats förra säsongen om han kunde spela.

Serkan122

Antal inlägg : 2767
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Hankburger tor 25 maj 2023, 21:28

Serkan122 skrev:Synd att vi inte kunde spela Locmelis i SHL, mål nu mot Sverige, tror han skulle ha tagit en ordinarie plats förra säsongen om han kunde spela.

Han var definitivt tänkt att ta en plats under förra säsongens trupp enligt Skuggan men tyvärr satte NCAA-regler stop för det. Han hade nog tagit Kants påtänkta plats denna säsong om han inte bestämt sig för att dra över till College.
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7433
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Serkan122 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Serkan122 lör 27 maj 2023, 13:57

Serkan122 skrev:Synd att vi inte kunde spela Locmelis i SHL, mål nu mot Sverige, tror han skulle ha tagit en ordinarie plats förra säsongen om han kunde spela.
Mål idag igen mot Kanada i semifinalen.

Serkan122

Antal inlägg : 2767
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Tony Moore tor 01 jun 2023, 11:11

Hyllningen till Luleå: "De har varit en stor del av min karriär"
Lettlands Dans Locmelis efter förlusten mot Kanada i semifinalen ishockey-VM
https://tv.aftonbladet.se/video/356389/hyllningen-till-lulea-de-har-varit-en-stor-del-av-min-karriaer
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7634
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Bamsefar and Ekan like this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Tony Moore tor 01 jun 2023, 11:27

Efter VM-succén är Dans Locmelis en spelare många pratar om och hans agent Martin Nilsson tror att centern kommer återvända till Luleå Hockey i framtiden. "Det inte ett farväl, utan snarare på återseende", säger han.

Luleå ville har kvar centern och klubbens tanke var att han skulle plockas upp till SHL-laget, men han valde i stället collegespel i USA med University of Massachusetts. Locmelis draftades förra sommaren då han valdes i den fjärde rundan som 119 av Boston Bruins.
Han tog beslutet i september och därefter fick han inte spela med SHL-laget då regelverket ser ut så. Spelar du proffshockey är du bränd från att spela i collegeligan.
– Det var ett jättetufft beslut för honom. Han kommer alltid att ha Luleå Hockey som en slags moderklubb och man vet ju aldrig hur karriären går.
Det stod tidigt klart att Dans Locmelis skulle lämna Luleå Hockey efter säsongen. Trots det fick han fortsatt mycket speltid i J20 vilket Martin Nilsson berömmer klubben för.
– Det är en superrespekt till Luleå och hur de hanterat det på ett proffsigt sätt. Man vet aldrig, han kanske spelar två år i college och sedan kommer tillbaka till SHL och spelar fem år i Luleå. Jobbar man på det sättet får man tillbaka saker, konstaterar Nilsson.

Ja, många Luleåsupportrar är besvikna att de inte fick se honom mer i SHL-laget.
– Ja förstår det, men långsiktigt går det inte att blunda för att college är den smartaste vägen eftersom procentuellt är det få som kommer tjäna så mycket pengar att du inte behöver tänka på resten. Att ha en kombinerad utbildning med hockey på extremt hög nivå är det bästa beslutet du kan göra om du ser det över en livstid. Det går inte att argumentera emot, säger Martin Nilsson och fortsätter:
– Jag vet om att han brinner jättehårt för Luleå Hockey och att han älskat sin tid i Luleå. Med det sagt är det inte ett farväl, utan snarare på återseende.
https://kuriren.nu/sport/ishockey/artikel/agenten-jag-tror-han-kommer-spela-i-lulea-nagon-gang-igen/lq8gwyel
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7634
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Bamsefar likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Tony Moore tor 01 jun 2023, 12:20

Dans Locmelis kom till Luleå 2019 och öste direkt in poäng i klubbens J16-lag och fortsatte sedan ta stora kliv i sin utveckling. Den gångna säsongen imponerade han i J20 där centern noterades för totalt 36 poäng på 49 matcher.
– Jag trivdes väldigt bra under mina år i Luleå. Jag tog stora steg där, framför allt när det gäller hur man tänker hockey. Tränarna hjälpte mig framåt i min utveckling och de gjorde mig så bra som jag är nu. Jag hade förmodligen inte varit där jag är nu om de inte hade gjort det och jag är väldigt tacksam för det. Jag hoppas att jag en dag kan komma tillbaka och hjälpa Luleå att vinna SM-guld.

https://kuriren.nu/sport/ishockey/artikel/spelet-bakom-flytten-fran-lulea-jag-ska-bli-redo-for-nhl/j8d1444l
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7634
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Bamsefar and Hankburger like this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av snugge lör 17 jun 2023, 00:56

Om nu det skall vara en trygg verksamhet för barnen, nu snackar jag inte om elitverksamheten utan den under då skall väll ändå lhf ha en värdegrund att alla spelare känner en trygghet inför varje uppstart, att byta ut edarstaben utan att kommunicera med föräldrarna är ju ett misslyckande.

snugge

Antal inlägg : 17
Join date : 14-10-07
Age : 43
Ort : Boden

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Micke80 lör 17 jun 2023, 05:31

snugge skrev:Om nu det skall vara en trygg verksamhet för barnen, nu snackar jag inte om elitverksamheten utan den under då skall väll ändå lhf ha en värdegrund att alla spelare känner en trygghet inför varje uppstart, att byta ut edarstaben utan att kommunicera med föräldrarna är ju ett misslyckande.

Nått jag har missat eller varför hänger jag inte med?

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av SkuggansSkugga mån 19 jun 2023, 16:48

snugge skrev:Om nu det skall vara en trygg verksamhet för barnen, nu snackar jag inte om elitverksamheten utan den under då skall väll ändå lhf ha en värdegrund att alla spelare känner en trygghet inför varje uppstart, att byta ut edarstaben utan att kommunicera med föräldrarna är ju ett misslyckande.


....va?

SkuggansSkugga

Antal inlägg : 16
Join date : 23-05-01

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Hankburger mån 19 jun 2023, 18:00

snugge skrev:Om nu det skall vara en trygg verksamhet för barnen, nu snackar jag inte om elitverksamheten utan den under då skall väll ändå lhf ha en värdegrund att alla spelare känner en trygghet inför varje uppstart, att byta ut edarstaben utan att kommunicera med föräldrarna är ju ett misslyckande.

Beror väl på orsaken? Trygghet inom juniorleden bygger på förtroende för ledningen och att denne tar rätt beslut i dessa typer av situationer.
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7433
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Jonsey78 ons 09 aug 2023, 21:02

Någon som vet hur det gick för J18 och j20 idag?

Jonsey78

Antal inlägg : 92
Join date : 19-01-10

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av LinusFröbergsMustasch ons 09 aug 2023, 22:13

Visste inte ens att de spelade. Smile
LinusFröbergsMustasch
LinusFröbergsMustasch

Antal inlägg : 358
Join date : 22-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Lasse Proppmätt tor 10 aug 2023, 11:42

Jonsey78 skrev:Någon som vet hur det gick för J18 och j20 idag?
Torsk i båda matcherna.

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2134
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av pioneer fre 11 aug 2023, 22:45

Lasse Proppmätt skrev:
Jonsey78 skrev:Någon som vet hur det gick för J18 och j20 idag?
Torsk i båda matcherna.

J18 1-2

J20 4-9 (4-10 om man räknar in straffläggningen som följde matchen)

pioneer

Antal inlägg : 2
Join date : 16-03-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Tony Moore fre 20 okt 2023, 18:20

Spännande att se hur LHF kommer hantera sina jättetalanger som man nu har i sin junior verksamhet! Slarva för faan inte bort dessa nu!!

Mycket Luleå Hockey i Sveriges trupp
Knäskadan som stoppat målvaktslöftet Love Härenstam från spel i början av säsongen gör att han missar landslagsturneringen i Kanada i början av november. Fast det är ändå mycket Luleå Hockey i den svenska truppen.

I den trupp U17 förbundskaptenen Thomas Paananen har tagit ut finns såväl målvakten Isak Sörqvist, som backarna Oliwer Sjöström och William Håkansson, och forwardarna Jakob Ihs Wozniak och William Morin med.
*********************************************************************************************
Norr Media har 2 artiklar i dagens Norrbottens Kuriren/NSD

Gör poäng i massor – trots att han är flera år yngre

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Skzirm14


Han är flera år yngre än de flesta av de han spelar, men det verkar inte bekomma Luleå Hockeys jättelöfte Jakob Ihs Wozniak, utan han har fortsatt att göra massor av poäng. "Det gör mycket att spela med så bra spelare som jag gör", säger J20-spelaren blygsamt.

I onsdagens derby blev en assist och ett fräckt powerplaymål för honom.
Det betyder att den 16-årige forwarden har gjort fem mål och tio assist sedan uppflyttningen från det yngre av de två juniorlagen.
– Jag fick pucken bakom deras mål, och det var ingen som gick på mig, så jag vandrade in och lyckades få iväg ett backhandskott som lite turligt letade sig in, säger Jakob Ihs Wozniak och ler.

Han har klarat av omställning som uppflyttningen inneburit på ett bra sätt.
– Jag fick en bra start, sedan gick det lite trögare för mig i några matcher, men det har känts bättre den senaste tiden, säger Jakob Ihs Wozniak.
– Jag börjar vänja mig vid tempot och att de flesta är större och starkare än mig, även om jag la på mig fem eller sex kilo i somras, fortsätter han.

Hur stor skillnad är det, jämfört med det du var van vid?
– Det är faktiskt stor skillnad. Det är mer chansspel i J18, spelet är mer strukturerat i J20. Så det är svårare att skapa lägen, säger Jakob Ihs Wozniak – som spelar tillsammans med David Granberg och Isac Hedqvist.
– Det gäller att vara smart, och jag börjar lära mig hur jag behöver åka, fortsätter han.

Kedjekamraterna har enligt honom en stor del i att det har blivit så många poäng för honom.
– De hjälper mig mycket, säger Jakob Ihs Wozniak.

Den jämnårige backen Oliwer Sjöström fick för några veckor sedan göra några träning med Luleå Hockeys seniorlag.

Själv väntar han fortfarande på sin chans.
– Jag har ingen stress, den här nivån är nog hög för mig, och det är bara att jobba på, säger Jakob Ihs Wozniak och ler.

Det var många agenter som hörde av sig till den före detta Tv-puckvinnaren när han blev tillräckligt gammal för att få skaffa en.
– Jo, nog var det en del, säger han – och skrattar till – innan han fortsätter: – Det var förstås roligt, men för mig kändes det hela tiden självklart att välja Claes (Elefalk), för vi klickade direkt.

Det är många av hans klienter som har haft bra karriärer, Elias Pettersson, Simon Edvinsson och Lucas Raymond till exempel, hade det någon betydelse när du gjorde ditt val?
– Det är klart att det var en anledning, men att det blev hans agentur berodde mest på att det honom jag klickade med. Han och hans kollega Peter Werner kom hem till oss en kväll och käkade middag. Det kändes personligt och bra, jag bestämde mig också fort.
**********************************************************************************************

"En ynnest att få jobba med en spelare som honom"

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Skzirm15


Jakob Ihs Wozniak är en spelare som man har höga tankar om inom Luleå Hockey. De kommer dock skynda långsamt med honom. "Det är ingen stress", säger tränaren Pontus Lägge.

Han tycker den 16-årige forwarden har gjort stora framsteg det senaste året.
– Han har mycket kvar att jobba på, men han tar kliv varenda vecka, och har haft en fin utveckling, säger Pontus Lägge och fortsätter:
– Hans arbetsinsatser och spel utan puck har framför allt blivit bättre. Han vågar också gå in i närkampssituationerna, trots att de flesta av spelarna han möter är större än honom.
– Det är verkligen en ynnest att få jobba med en spelare som honom, tillägger han.

Hur långt från A-lagsspel känns det som att han är?
– Det är ingen stress, vi har tålamod med honom. Han är på rätt nivå, just nu, och blir stimulerad och utmanad på rätt sätt. De kommer säkert att testa honom så småningom, men han behöver mogna både fysiskt och mentalt för att orka prestera över tid.

Att förutse hur långt spelare i Jakob Ihs Wozniaks ålder kan nå är svårt.

– Det är det, men han har ett otroligt spelintellekt, och är en stor begåvning i spelet med puck, säger Pontus Lägge och fortsätter:
– Han behöver han bli lite kvickare, men han är mitt inne i den pubertala spurten och kan äta och träna hur mycket som helst. Så det kommer hända grejer de närmaste åren.
– Men snabb i tanken är han redan, tillägger han.

Det kan man, som Niklas Olausson har visat, också ta sig långt på.
– Väldigt långt, säger Pontus Lägge med ett leende.
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7634
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

kokostrollet and Kneten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Tony Moore tis 24 okt 2023, 12:37

Vår Vd Stefan Enbom och styrelsen okt.-2023 (undrar hur man tänker förverkliga det fina tänket nedan? Inte SHL med nuvarande system, tror jag..)

"Vi har också stora förhoppningar att vi då (säs. 25/26) kunnat utveckla egna unga spelare som spelar SHL och SDHL.
För att vi ska lyckas så måste vi och hela länet utveckla unga talanger med potential att bli elitspelare. Vi måste lyckas med att rekrytera stora talanger till vårt hockeygymnasium och juniorlag.
Vi måste säkra att spelarna i våra juniorlag får maximalt bra förutsättningar att utvecklas. Det är med andra ord extremt viktigt med en stor Utvecklingskraft för framtida framgång. Det känns därför bra att vi har kunnat förstärka organisationen för att öka utvecklingskraften."
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7634
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Tony Moore tor 26 okt 2023, 10:14

Intressant lyssning med den ödmjuke och pudelkloke Karl Fabricius. Hoppas verkligen att hans tankar som han för fram här kommer gälla på alla nivåer inom LHF, och inte bara blir fina ord i något dammigt dokument arkiv.

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7634
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Tony Moore ons 08 nov 2023, 14:41

Skitkul det går bra för LHF grabbarna i Tre Kronor:
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7634
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Tony Moore fre 19 jan 2024, 20:50

Måns Josbrant uttagen (igen) i Team 16 landslaget  Very Happy :
Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Screen12
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7634
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Bamsefar likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Tony Moore lör 10 feb 2024, 19:15

Nbtn Kuriren:
Här är talangerna Luleå Hockey har erbjudit platser

20 av de spelare som är födda 2008 har nu valts ut av Luleå Hockey och erbjudits platser deras juniorlag inför säsongen 2024-2025. "Det här är en bra kull", säger Luleå Hockeys utvecklingschef Karl Fabricius.

Det är bara tre av de utvalda pojkarna som inte kommer från länet.

– Jag känner mig trygg med den här uttagningen, säger Karl Fabricius och fortsätter: – Det finns fler som är duktiga, och vi har en lista med namn på spelare som vi kommer fortsätta följa ifall det är någon plats som öppnas upp under våren, men det här intaget är inte lika stort som föregående års.
– Det är inte bra om lagen blir för stora får om alla är friska och skadefria kommer det vara en del som inte får spela så mycket som de behöver, tillägger han.

Den som i yngre år har utmärkt sig mest är Måns Josbrandt, som redan har fått prova på spel med det lag han kommer ingå i nästa säsong, och noterats tolv mål och åtta assist på sina 13 matcher med dem. Han utmärkte sig även under Tv-pucken, då han gjorde sju mål och fem assist på åtta matcher, men Karl Fabricius vill inte uttala sig om enskilda spelare eftersom de bara är 15 år.
– Vissa av spelarna har kommit längre in i puberteten, och ligger därför längre fram, fysiskt. Just nu. Sedan finns det spelare som har mycket hockey i sig och valts ut vi bedömt att det finns potential i dem. Men 2008 års kull står sig väl, gentemot resten av landet, det visade de om inget annat i Tv-pucken. De fick inte till det som lag under den sista helgen. Fast talang har de. Att hitta så bra spelare som möjligt, på så nära håll som möjligt, är också självklart för oss, säger Karl Fabricius.
– Det ska bli intressant att se de här killarna i vår miljö, tillägger han.

På flicksidan är det sju spelare som har tilldelats platser.
– Vi känner oss nöjda med årets intag, säger Oskar Häggström och fortsätter: – Det är ett spännande gäng, som vi tror går en ljus framtid till mötes, och ser fram emot att få jobba med.

Fakta

Pojkarna:
Otto Andersson, forward, Luleå Hockey
Lo Axelsson, center, Segeltorps IF
Isak Bergenstråhle, back, Luleå Hockey
Vidar Fredriksson, center, Kalix Hockey
Edvin Grimståhl, back, Luleå Hockey
Måns Josbrandt, center, Piteå Hockey
Kim Keskitalo, forward, Haparanda/Tornio Hockey
Casper Kjölmoen, forward, Narvik Hockey
Isak Linder, back, Luleå Hockey
Isak Molander, back, Boden Hockey
Viggo Waller, målvakt, Luleå Hockey
Melvin Wande, forward, Luleå Hockey
Hugo Westin, back, Brunflo IK

Flickorna:
Tindra Azzopardi, forward, Järfälla Hockey
Elina Dunlap Lingenäs, målvakt, Luleå Hockey
Edith Larsson Örnkloo, center, Sunderby SK
Ebba Nygren, back, Clemensnäs Hockey
Inez Nygren, forward, Lycksele SK
Isabelle Rosén, back, Strömsbro IF
Nova Segerljung Svanefjord, forward, Vännäs Hockey

Fotnot: Klubbarna som har angivits ovan är de spelarna inledde sina karriär i."
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7634
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Kneten likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet - Sida 10 Empty Sv: Luleå Hockeys Ungdomsverksamhet

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 10 av 10 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet