Vilmos Galló
+24
Urken
Lulejoe
trallgöken
Bamsefar
Dundernisse
Jojjan
Kanellängd
farre
flugsvampen
Atlet
Micke80
Lehto
Redbear
Wolfhunter
Dustin
Blinders
Hankburger
Pajala
LHF96
Jonken
KaptenBlodskelett
Donowitz
Rikky
Puckad
28 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Vilmos Galló
Klart.
https://www.lhc.eu/article/v2voakvyz-30c01/vilmos-gallo-atervander-till-cluben
Nu vänder vi blad ...
Nu vänder vi blad ...
Puckad- Antal inlägg : 11194
Wolfhunter likes this post
Vi måste ha något slags rekord i att släppa spelare till motståndare som vi möter i omgången direkt efter att övergången blivit klar?
Alltså jag menar inte att det finns någon anledning att sitta och dra ut på det ändå, bara lite löjligt och småsont så jag tycker inte att Luleå gör fel här men att det ändå slumpar sig så.
Det ärju som att be om ett mål i röven i nästa match .. 🤪
Alltså jag menar inte att det finns någon anledning att sitta och dra ut på det ändå, bara lite löjligt och småsont så jag tycker inte att Luleå gör fel här men att det ändå slumpar sig så.
Det ärju som att be om ett mål i röven i nästa match .. 🤪
LulefanGBG- Antal inlägg : 12239
Av det jag sett är Gallo en spelare som borde passa bra i Luleå, så jag tror det kan vara nått annat som gör att Luleå släpper honom inte pga hockeyn han faktiskt presterat.
NeedforX- Antal inlägg : 33
+1Puckad skrev:Klart.
Nu vänder vi blad ...
Tjänar inget till att spekulera, leta konspirationer eller undra. Han har "kommit hem"
Jag väljer att glömma Gallo och foka på Nikupetteri
Wolfhunter- Antal inlägg : 1207
PM and Puckad like this post
Gjorde inget större intryck på mig, känner inget speciellt över att han släpptes. Gallo kommer inte vara skillnaden mellan guld och respass i slutspelet. Tycker det var rätt klokt att släppa honom tidigt, lär ändå ha kostat en del efter hyfsade säsonger i Finland.
LHF96- Antal inlägg : 3527
Wolfhunter likes this post
Det har nästan blivit så att man numer får räkna med att det alltid kommer vara någon spelare som bryter sitt kontrakt med sin klubb mitt under pågående säsong.
Förut tvingades man mer att fullfölja sina åtaganden och det var inget mer med det.
Förut tvingades man mer att fullfölja sina åtaganden och det var inget mer med det.
trallgöken- Antal inlägg : 1395
Vill en spelare inte vara kvar så skall man inte tvinga ngn till det, så undviker man surdegar i omklädningsrummettrallgöken skrev:Det har nästan blivit så att man numer får räkna med att det alltid kommer vara någon spelare som bryter sitt kontrakt med sin klubb mitt under pågående säsong.
Bamsefar- Antal inlägg : 12084
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|