Luleå Hockey-spelet

2 posters

Gå ner

Luleå Hockey-spelet Empty Luleå Hockey-spelet

Inlägg av Boxplaygames ons 10 jan 2018, 15:42

Hej!

Under 2017 tillverkade vi (Boxplay AB) ett sällskapsspel i Skellefteå som heter Skellefteå AIK-spelet. Det fick oerhört bra genomslagskraft och blev en storsäljare i Skellefteå under december.

2018 siktar vi på att skapa spel till fler lag, bland annat Luleå och för att spelet ska bli så bra och genuint som möjligt skulle jag vilja komma i kontakt med en supporter med stort intresse för Luleå och som har kunskaper som sträcker sig över tid.

Spelet är inte ett renodlat kunskapsspel, utan det syftar till att samlas tillsammans för att snacka hockey, minnas trevliga (och mindre trevliga) stunder. Kort sagt öka hockeyintresset kring Luleå Hockey.

Känner du att du är rätt person, som sitter inne på mycket kunskap/intresse får du gärna höra av dig här via pm, eller maila på info@boxplaygames.se. Alternativt om det finns någon annan som du tänker på, får du gärna sätta honom/henne i kontakt med mig.

Vill ni veta mer kan ni gå in på www.boxplaygames.se och titta. Bortse då från att det spelet är ett Skellefteå AIK-spel, utan visualisera det som ett Luleå Hockey-spel.

För dig som orkat ta dig igenom all text öskar jag att du kan svara här i tråden på vilka du tycker att Luleås 4 största profiler genom tiderna är? Helst från olika epoker. Fyra spelare kommer nämligen att vara spelets fyra spelpjäser.

Tack / Joakim
Boxplaygames
Boxplaygames

Antal inlägg : 1
Join date : 18-01-09

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockey-spelet Empty Sv: Luleå Hockey-spelet

Inlägg av Lulefan ons 10 jan 2018, 17:17

Går det att spela med normalt antal fingrar?

Denna tråd bör väl ligga i off-topic.

Lulefan

Antal inlägg : 2221
Join date : 12-05-19
Ort : Linköping

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet