Emil Larsson

+59
Lajon
chiII
Lulefan
amarule
Mr Bister
#96
Norlin
Hellcop
Snikne Ville
Hostak straffar
Isomannen
Jokerman
farre
Bamsefar
Lehto
Diktatorn
Rikky
Dilox
LulefanGBG
LHF96
tibet
GustenA
kokostrollet
NallePhu
Norrlandstoken
Sundance Kid
PM
rasbiologen
Donowitz
Tony Moore
Tigerman
icemask
Dustin
ski3r
Mange
Blinders
Redbear
Hedanders
Micke80
Meyhem
Sportchefen #2
Old Brooklyn
pingu
Pajala
Qirren
Lillajag
Lars158
JuniorX
Hankburger
Kraftkung
Ratad7
Puckad
Kagen
Ferros
Jonken
Kapten Haddock
Wolfhunter
KaptenBlodskelett
Patrik82
63 posters

Sida 8 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Jonken tor 13 feb 2020, 18:12

Jag tror inte en enda sekund på att Emil nu medvetet skulle slaka -för att han vill till Närke redan nu. Hans idiot till agent vill givetvis tjäna mer extra slantar för att få Emil Larsson till Örebro redan nu -innan transfer dead linen på lördag.

Emil visar inga som helst tendenser att ha hjärnkapacitet som Michael. Dock är det väldigt tydligt att situationen påverkar honom negativt. Hur positiv och professionell Emil än försöker att vara utåt sett; är det just nu allt annat än harmoni som råder på insidan. Det mesta ser ut att ha gått i baklås -oavsett hur mycket han själv vill och försöker.

Det är jäkligt synd att en kanon kille som Emil skall ha en agent som tydligen prioriterar andra saker än spelarna han representerar.

Jag skulle inte ha några hard feelings ifall Emil Larsson skulle välja att köra på agentens linje; och försöka en nystart redan nu hos sin kommande arbetsgivare. Det verkar bara suga en massa energi ur honom; att försöka hålla fasaden utåt uppe -och envist fortsätta simma mot strömmen. Tror att Emil behöver en bättre harmoni/balans i sitt liv -för att prestera sin ishockey. Just nu är han mentalt för långt ifrån det stället han behöver vara för att vara Emil Larsson.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6861
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av LulefanGBG tor 13 feb 2020, 19:40

Jag var inne på det tidigare. Lila bra låta han gå om en lösning kan hittas. Men föga förvånande påverlas hans spel och det i sig påverkar Luleå så vill Öret ta han så är det en win win situation.

Sen att det är såhär är förjävligt. Inte minst för Emil.
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12216
Join date : 12-05-12
Age : 40
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Puckad tor 13 feb 2020, 19:43

Långsiktigt så skulle jag undvika spelare som har en agent som agerar så här. 
(Jag hoppas) det slår tillbaka.
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11144
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Bamsefar tor 13 feb 2020, 19:49

Larsson till Örebro o eftersom lugano plockat in ryno så går vi all in för o plocka hem Klasen innan lördag 😁
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12058
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Redbear tor 13 feb 2020, 20:15

Bamsefar skrev:Larsson till Örebro o eftersom lugano plockat in ryno så går vi all in för o plocka hem Klasen innan lördag 😁

Uteslutet med Klasen enligt artikel i Kuriren/NSD.
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6715
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Dustin tor 13 feb 2020, 20:52

Emil Larsson är inte Robin Kovacs och Emil Larsson kommer att avsluta säsongen i Luleå Hockey.

Dustin

Antal inlägg : 6965
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Lars158 tor 13 feb 2020, 21:01

Määk skrev:Emil Larsson är inte Robin Kovacs och Emil Larsson kommer att avsluta säsongen i Luleå Hockey.
Tror jag med tyvärr.
Presterar inte nära av att vara en av ordinarie 12 F.

Lars158

Antal inlägg : 9729
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Urken tor 13 feb 2020, 21:14

Bort bort bort. Värva godtycklig allsvensk spelare istället.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Jonken tor 13 feb 2020, 21:29

Puckad skrev:(Jag hoppas) det slår tillbaka.
På agenten; ja. Inte på Emil Larsson.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6861
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Gpa fre 14 feb 2020, 08:32

Hoppas Emil blir kvar och kan slappna av efter den 15:e när möjligheten för lagbyte redan den här säsongen släcks.
Vi kan inte heller låta en agent få sin vilja fram i alla lägen, sänder inte ut några trevliga signaler, att man kan bolla med Luleå hur som helst..
Klart som sjutton att han vill avsluta så bra som möjligt nu när han faktiskt har möjlighet att vinna något stort!

Gpa

Antal inlägg : 85
Join date : 12-01-24
Age : 38
Ort : Gagnef

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Dilox fre 14 feb 2020, 09:55

Emil får inte ut något av det han kan. Det ser alla. Men jag tycker det syns på honom att det är frustrerande. Jag är inte nöjd med det han gör. Men man kan inte beskylla han för att inte kämpa iaf. Som en viss annan herre slutade med totalt.

Dilox

Antal inlägg : 741
Join date : 14-02-11
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Snikne Ville fre 14 feb 2020, 10:38

Dilox skrev:Emil får inte ut något av det han kan. Det ser alla. Men jag tycker det syns på honom att det är frustrerande. Jag är inte nöjd med det han gör. Men man kan inte beskylla han för att inte kämpa iaf. Som en viss annan herre slutade med totalt.
Det som är lite besvärande är ju att han, trots skadefylld o medioker säsong även ifjol, var riktigt bra när han fick chansen i några landskamper. Så nåt finns ju där.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6410
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Lars158 fre 14 feb 2020, 13:30

Snikne Ville skrev:
Dilox skrev:Emil får inte ut något av det han kan. Det ser alla. Men jag tycker det syns på honom att det är frustrerande. Jag är inte nöjd med det han gör. Men man kan inte beskylla han för att inte kämpa iaf. Som en viss annan herre slutade med totalt.
Det som är lite besvärande är ju att han, trots skadefylld o medioker säsong även ifjol, var riktigt bra när han fick chansen i några landskamper. Så nåt finns ju där.
Håller jag med om helt. Men just nu platsar han bara inte

Lars158

Antal inlägg : 9729
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Tigerman fre 14 feb 2020, 14:32

Senaste två matcherna är han dock inte den enda på plan som varit undermålig. Lätt att peka på Herr Larsson av en anledning men hela laget har underpresterat i veckan, inte varit på tårna riktigt.

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Lars158 lör 15 feb 2020, 15:46

Tigerman skrev:Senaste två matcherna är han dock inte den enda på plan som varit undermålig. Lätt att peka på Herr Larsson av en anledning men hela laget har underpresterat i veckan, inte varit på tårna riktigt.
Håller med i detta

Lars158

Antal inlägg : 9729
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Urken lör 15 feb 2020, 15:49

Lars158 skrev:
Tigerman skrev:Senaste två matcherna är han dock inte den enda på plan som varit undermålig. Lätt att peka på Herr Larsson av en anledning men hela laget har underpresterat i veckan, inte varit på tårna riktigt.
Håller med i detta

Det stämmer, men Larsson har varit ruskigt kass senaste tiden, inte bara de två senaste.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Blinders lör 15 feb 2020, 17:33

Lite bättre idag än tidigare.

Blinders

Antal inlägg : 5190
Join date : 16-04-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Snikne Ville lör 29 feb 2020, 18:45

Välkommen tillbaka. Bra insats idag, händer iofs inte så mycket i spelet med puck men i spelet i övrigt tycker jag Emil tar ett ordentligt kliv framåt ikväll. Kul.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6410
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Snikne Ville mån 16 mar 2020, 14:45

Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6410
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Hankburger mån 16 mar 2020, 18:51


Intressant att det kommer från någon som gjorde klart med en ny klubb redan i december och inte har presterat på typ 1,5 halvsäsong. Wink
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7433
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Donowitz mån 16 mar 2020, 18:56

Väldigt stor chansning, för gissar att Örebro har slantat upp rätt rejält och samtidigt mer än ett år. Skulle bli nervös om jag satt som ansvarig och Emil fortsatt visar på kräftgång fram till jul.

Donowitz

Antal inlägg : 4117
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Urken mån 16 mar 2020, 18:57

Vad sägs i intervjun? Allt material från Kuriren och NSD är låst numera.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av RSD555 mån 16 mar 2020, 19:11

Allsvensk spelare vi värvat och som presterade som sån i år tyvärr.

Tror Gunler ersätter honom nästa år i produktion(poäng)

RSD555

Antal inlägg : 705
Join date : 17-12-03

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Rikky mån 16 mar 2020, 19:16

Inte så mycket sägs.
26-åringen fick stora delar av säsongen förstörd av en armskada, som han var tillbaka från i december. Det tog tid innan han var tillbaka i fullt slag, berättar Larsson.
– Egentligen dröjde det till februariuppehållet. Efter det började jag känna mig riktigt pigg och spelade riktigt bra hockey. Producerade kanske inte som önskat, men hade hoppats på ett slutspel också, säger han.
Extra trist för dig personligen?
– Så klart lite speciellt för mig. Jag har haft tre väldigt trivsamma år här. Även om sista året här blev rörigt. En tomhet, samtidigt visste jag att det skulle ta slut här. Tråkigt, men jag ser fram emot min fortsatta karriär.
I helgen tog SHL-klubbarna beslutet att avsluta hockeysäsongen, precis innan slutspelet skulle inledas. Ingen mästare utses och inga upp- eller nedflyttningar i svensk hockey.
Ett bittert avslut på forwardens år i Norrbotten.
– Ett jäkla tråkigt avslut på mina år här. Framförallt på den här säsongen, man hade förväntningar på ett annat slut. Lite tomt och konstigt, säger Larsson och fortsätter:
– Hela året blickar man framåt mot ett slutspel. Speciellt för mig som haft en kort säsong, har ännu mer tittat mot slutspelet.
Potentialen fanns att gå hela vägen?
– Absolut. Det tror jag att alla tycker. Alla kände nog en revansch mot förra året. Hela stan följde med i suget efter ett guld. Verkligen trist att vi inte fick göra upp om det.
Rikky
Rikky

Antal inlägg : 1944
Join date : 12-01-22
Age : 59
Ort : Lule

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Snikne Ville mån 06 apr 2020, 15:37

Återstår att se om det blir Emil eller Örebro man skall gratulera. Det sistnämnda innebär att Emil måste hitta tillbaka till spelet från första säsongen i Luleå.

"Avslöjar: Så mycket tjänar forwarden på klubbytet
ISHOCKEY Emil Larssons flytt från Luleå Hockey till Örebro ger forwarden ett rejält lönelyft.

Kent Vikström14:56 | 2020-04-06
Under måndagen blev det officiellt att den förre Luleå Hockey-forwarden Emil Larsson är klar för Örebro Hockey. Stjärnan har skrivit på ett treårsavtal med sin nya klubb

Vi kan berätta att klubbytet innebär att spelaren höjer sin lön rejält. Enligt Sportens uppgifter får Larsson ett lönelyft på ungefär 100 000 kronor i månaden.

Larsson gjorde succé under sin första säsong i Luleå Hockey 2017/18. Det blev totalt 32 poäng (23 mål, 9 assist) på 49 matcher i SHL:s grundserie.

2018/19 fick Larsson sedan chansen i landslaget med Tre kronor. I höstas missade han dock inledningen av SHL-säsongen på grund av en armskada som krävde operation. Han avslutade sejouren i Luleåtröjan med 10 poäng (4 mål, 6 assist) på 28 matcher.

– Jag har haft tre väldigt trivsamma år här. Även om sista året här blev rörigt. En tomhet, samtidigt visste jag att det skulle ta slut här. Tråkigt, men jag ser fram emot min fortsatta karriär, sade Emil Larsson till Sporten när det stod klart att han skulle lämna Luleå Hockey i mitten av mars."
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6410
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Pajala mån 06 apr 2020, 15:45

100 000 kronor mer i månaden?

ha ha ha, grattis Örebro, tur att vi slapp det blysänket.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18168
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av LHF96 mån 06 apr 2020, 18:34

Örebro alltså, vilket skämt till klubb, men bara hoppas de fortsätter med sitt luftslott så kommer konken så småningom
LHF96
LHF96

Antal inlägg : 3527
Join date : 12-09-20

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Donowitz mån 06 apr 2020, 19:06

230k i Örebro. Grattis men lycka till med de förväntningarna Emil.

Donowitz

Antal inlägg : 4117
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Dustin mån 06 apr 2020, 19:12

"Blysänke"
"Lycka till med de förväntningarna"

Är väl Örebro och inte Emil som ska ha skit för den lönen, alla hade kritat på ett sånt kontrakt.

Jag tror btw att Emil säkert kommer göra ca 30 poäng i Örebro men är extremt glad att det är till spelare som Klasen och EG Luleå Hockey pungar ut såna pengar och inte till Emil.

Dustin

Antal inlägg : 6965
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Donowitz mån 06 apr 2020, 19:23

Määk skrev:"Blysänke"
"Lycka till med de förväntningarna"

Är väl Örebro och inte Emil som ska ha skit för den lönen, alla hade kritat på ett sånt kontrakt.

Jag tror btw att Emil säkert kommer göra ca 30 poäng i Örebro men är extremt glad att det är till spelare som Klasen och EG Luleå Hockey pungar ut såna pengar och inte till Emil.

Har redan gratulerat Emil. Men du tror inte att Örebro kommer göra något, om Emil underpresterar utifrån förväntningarna? Han har nog en hel del press på sig. Man ser bevisligen Emil som en stjärna i SHL.

Donowitz

Antal inlägg : 4117
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av farre mån 06 apr 2020, 19:40

Bara att gratulera till ett bra kontrakt och önska lycka till. Fast inte mot oss så klart.
farre
farre

Antal inlägg : 2089
Join date : 12-01-22
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Lehto mån 06 apr 2020, 23:33

Gillar verkligen Emil, synd han inte blir kvar. Men man kan ju absolut inte klandra han om han skriver på för 230k i månaden! Herregud, han skrattar sig lycklig på resan ner till gnällbältet.

Känns elakt men på ett sätt hoppas man att de inte går bra så Örebro bryter och Luleå plockar upp honom igen till ett marknadsmässigt pris :O

Nä, seriöst, lycka till Emil.

Lehto

Antal inlägg : 750
Join date : 18-01-02

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Dilox tis 07 apr 2020, 12:26

Nu verkar det ju som att den lönen inte riktigt stämmer om man ska lita på Sanny och Madhawk. Jag har ingen aning och bryr mig inte heller. Men fattar inte varför nån skulle ljuga lokalpressen rätt i ansiktet.

Fattar inte heller varför Sanny och Madhawk blir tokarga över att det eventuellt inte stämmer. Dom har ju gått bananas. Sanny kräver rättelse av tidningen och betonar att det tidningen gått ut med är pinsamt.

Madhawk spelar lite allan ballan och översittarattityd med en underton av att "ingen vet lönerna som jag".

Hela den här coronaskiten verkar få folk att bara bli galna.
- Ibland är den här världen så konstig. Jättekonstig, som en vis man en gång sa.

Dilox

Antal inlägg : 741
Join date : 14-02-11
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Snikne Ville tis 07 apr 2020, 13:50

Är väl helt rätt om någon reagerar på nåt som verkar helknasigt, särskilt om de har insikt i frågan, Flera här har ju också ställt sig något frågande till den lönenivå som angivits. Man kan inte bara skriva vad random person hävdar (om det nu är så), lite kritisk granskning måste man ju kunna kräva av våra s k journalister.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6410
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Hankburger tis 07 apr 2020, 18:00

LHF96 skrev:Örebro alltså, vilket skämt till klubb, men bara hoppas de fortsätter med sitt luftslott så kommer konken så småningom

Både Larsson och Kovacs borde ha blivit lockade med ganska rejäla summor i lön för att lämna en toppklubb. Om det stämmer att han fått 100k mer i månaden (Alltså från 120-150 som han tjänade i Luleå) så snackar vi alltså en stjärnlön för en spelare som gjort en halv bra säsong i SHL.

Määk skrev:"Blysänke"
"Lycka till med de förväntningarna"

Är väl Örebro och inte Emil som ska ha skit för den lönen, alla hade kritat på ett sånt kontrakt.

Jag tror btw att Emil säkert kommer göra ca 30 poäng i Örebro men är extremt glad att det är till spelare som Klasen och EG Luleå Hockey pungar ut såna pengar och inte till Emil.

Korrekt men pressen kommer ändå landa på Larssons axlar just pga. lönen. Sedan 30 p i Örebro? Då måste han steppa upp rejält för det är vad han lyckats prestera i Luleå trots ett betydligt stabilare (och bättre generellt) lag.

Dilox skrev:Nu verkar det ju som att den lönen inte riktigt stämmer om man ska lita på Sanny och Madhawk. Jag har ingen aning och bryr mig inte heller. Men fattar inte varför nån skulle ljuga lokalpressen rätt i ansiktet.

Fattar inte heller varför Sanny och Madhawk blir tokarga över att det eventuellt inte stämmer. Dom har ju gått bananas. Sanny kräver rättelse av tidningen och betonar att det tidningen gått ut med är pinsamt.

Madhawk spelar lite allan ballan och översittarattityd med en underton av att "ingen vet lönerna som jag".

Hela den här coronaskiten verkar få folk att bara bli galna.
- Ibland är den här världen så konstig. Jättekonstig, som en vis man en gång sa.

MrMadHawk brukar väl basera sina åsikter om folks löner på vad skatteverket vill medge samt på avstängningar? Så någon insyn i klubbarna i just det fallet verkar ju inte höken ha direkt.

Däremot var hittar du exakt att Sanny och Höken inte håller med vad pressen skriver? För jag har kollat på deras blogg och twitter men finner inget av detta.
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7433
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Tony Moore tis 07 apr 2020, 19:48

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7774
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Hankburger tis 07 apr 2020, 20:08

Tony Moore skrev:

Där ser man. Håller dock med att man måste erbjuda en betydligt bättre lön än Luleå om man ska lämna för ett lag som ligger på nedre halvan av serien varje säsong. Kanske inte 100K men ändå i samma bollpark skulle jag nog tro.
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7433
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Snikne Ville tis 07 apr 2020, 21:12

Hankburger skrev:
MrMadHawk brukar väl basera sina åsikter om folks löner på vad skatteverket vill medge samt på avstängningar? Så någon insyn i klubbarna i just det fallet verkar ju inte höken ha direkt.
Höken brukar utgå från böterna o det finns mig veterligen ingen bättre indikator på "verklig" lön.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6410
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Snikne Ville sön 22 nov 2020, 12:24

Emil har alltså 190k/mån nu. Stort grattis på den!
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6410
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Donowitz sön 22 nov 2020, 13:42

Är helt säker på att han tjänar ytterligare 40k i månaden men han kanske tar ut det på annat vis.

Donowitz

Antal inlägg : 4117
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av CKa sön 22 nov 2020, 17:15

bearjew skrev:Är helt säker på att han tjänar ytterligare 40k i månaden men han kanske tar ut det på annat vis.

Nej.

CKa

Antal inlägg : 1359
Join date : 12-03-06

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Donowitz mån 23 nov 2020, 21:47

CKa skrev:
bearjew skrev:Är helt säker på att han tjänar ytterligare 40k i månaden men han kanske tar ut det på annat vis.

Nej.

Ja, du har ingen aning om vartifrån det kommer.

Donowitz

Antal inlägg : 4117
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Tony Moore tor 26 nov 2020, 17:05

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7774
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Emil Larsson - Sida 8 Empty Sv: Emil Larsson

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 8 av 8 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet