2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

+17
Rönken
Tony Moore
Mr Bister
Swhy
Urken
Dentos
JuniorX
Sir Prozac
CKa
Tigerman
MickkeJ
Lars158
Pajala
Lulefan
Jonken
Lasse Proppmätt
Redbear
21 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Urken tis 02 dec 2014, 19:55

Swhy skrev:Någon som kan finska och kan skriva lite kort vad intervjuerna där gick ut på?

Lukkos tränare tyckte väl att 3 mål upp var ganska mycket, men såklart ingen omöjlig uppgift, men han lät ganska matt/trött när han pratade. Det kanske är hans sätt att föra sig, men annars verkade han rätt uppgiven.

Näkyvä fick frågan om hur det kändes att få göra lite poäng och dylikt, varav han svarade att det inte går att förneka att det går bra och att han är inne i ett flow just nu. Uppfattade inte riktigt vad han sa om "0-0". Antingen att det är en ny match näst match som börjar från 0-0, och vi tar det därifrån, eller att de ska försöka spela 0-0 eftersom att det räcker.

Satt med annat under hans intervju. Dyker den upp på svt play så översätter jag den mer än gärna, kommer inte ihåg allt just nu.

Edit: Mikko var inne på att de gav oss tre enkla mål.


Senast ändrad av Urken den tis 02 dec 2014, 19:57, ändrad totalt 2 gånger
Urken
Urken

Antal inlägg : 21156
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Lars158 tis 02 dec 2014, 19:56

Jaa blev ju trevliga siffror ändå. Bra att ha till returen sen.
Men trotts det så fanns det stora problem i egen zon. Individuella misstag på hårresande nivå. Passningsspelet över hela banan var ingen höjdare.

Med Dixon nu ur vägen så borde ju första värvningen dyka upp i veckan.

Lars158

Antal inlägg : 9715
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Swhy tis 02 dec 2014, 19:57

Pajala skrev:
Swhy skrev:Någon som kan finska och kan skriva lite kort vad intervjuerna där gick ut på?

sa väl bara att Luleå var lite bättre och att lukko gav dom enkla mål till 3-1 ...

Lyssnade du även till näkyväs intervju? Låter inte som hans ord så är lite nyfiken på vad även han sa efter hans tre poäng och öven vad han fick för frågor. Hann inte lära mig finska på tio snabba..
Swhy
Swhy

Antal inlägg : 141
Join date : 12-01-27

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Tony Moore tis 02 dec 2014, 19:57

Inför torsdag mot "rönnbären", trots att dom säkert vill upp på segerbanan måste vår seger ikväll vara såå mycket viktigare. Hoppas nu bara vi kan hantera kvällens seger på rätt sätt, jag saknar fortfarande några forwards i poängprotokollet för att hoppet ska vara på väg riktigt..
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7633
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Lars158 tis 02 dec 2014, 19:59

Dentos skrev:Fan vad folk är positiva nu helt plötsligt. Jag tyckte mig inte se många skillnader gentemot hur vi har spelat när vi förlorat många matcher. Lukko var inte bra idag. Visst det finns saker vi gör bra, och det är såklart grymt o vinna med 5-2, men uppspelen är ju bedrövliga! Det är ju rena rama hönsgården när vi har puck i egen zon. Kul dock att vi sätter våra chanser för en gångs skull och hoppas det håller i sig, för då kommer det enkelt att räcka för förnyat kontrakt i SHL. Men ska vi vara med o slåss i slutspelet också måste spelet i egen zon och uppspelen förbättras avsevärt.

Nej inte fick denna match mig annat än att hålla fast vid tyckandet att 2-3 spelare behöver värvas in för att truppen skall kännas någotsånär.

Lars158

Antal inlägg : 9715
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Swhy tis 02 dec 2014, 19:59

Urken skrev:
Swhy skrev:Någon som kan finska och kan skriva lite kort vad intervjuerna där gick ut på?

Lukkos tränare tyckte väl att 3 mål upp var ganska mycket, men såklart ingen omöjlig uppgift, men han lät ganska matt/trött när han pratade. Det kanske är hans sätt att föra sig, men annars verkade han rätt uppgiven.

Näkyvä fick frågan om hur det kändes att få göra lite poäng och dylikt, varav han svarade att det inte går att förneka att det går bra och att han är inne i ett flow just nu. Uppfattade inte riktigt vad han sa om "0-0". Antingen att det är en ny match näst match som börjar från 0-0, och vi tar det därifrån, eller att de ska försöka spela 0-0 eftersom att det räcker.

Satt med annat under hans intervju. Dyker den upp på svt play så översätter jag den mer än gärna, kommer inte ihåg allt just nu.

Edit: Mikko var inne på att de gav oss tre enkla mål.

Tack :-) om det kommer upp på play får du gärna, för min del, översätta intervjuerna.
Swhy
Swhy

Antal inlägg : 141
Join date : 12-01-27

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Jonken tis 02 dec 2014, 20:00

...Vidare sa Näkyvä saker som:

- Det egna spelet känns mycket bra.
- Man växer med förtroendet & minuterna av ledningen -och att det känns bra att kunna betala tillbaka för dem med ett bra spel.
- Vi kommer att nollställa det här; och starta från 0-0 igen i returmötet i Luleå.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6801
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Urken tis 02 dec 2014, 20:01

Jonken skrev:...Vidare sa Näkyvä saker som:

- Det egna spelet känns mycket bra.
- Man växer med förtroendet & minuterna av ledningen -och att det känns bra att kunna betala tillbaka för dem med ett bra spel.
- Vi kommer att nollställa det här; och starta från 0-0 igen i returmötet i Luleå.

Tänk att vi har en sådan spelare under kontrakt ett par år till. cheers
Urken
Urken

Antal inlägg : 21156
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Jonken tis 02 dec 2014, 20:03

Urken skrev:
Tänk att vi har en sådan spelare under kontrakt ett par år till. cheers
Onekligen GULD!
Säga vad man säga vill om Osten; men i Kristian Näkyvä har han verkligen fixat jackpott!
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6801
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Swhy tis 02 dec 2014, 20:05

Urken: underbart faktiskt, ruggigt bra spelare!

Tolkarna i lägret: tack oh åter tack Very Happy
Swhy
Swhy

Antal inlägg : 141
Join date : 12-01-27

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Dentos tis 02 dec 2014, 20:13

Lars158 skrev:
Dentos skrev:Fan vad folk är positiva nu helt plötsligt. Jag tyckte mig inte se många skillnader gentemot hur vi har spelat när vi förlorat många matcher. Lukko var inte bra idag. Visst det finns saker vi gör bra, och det är såklart grymt o vinna med 5-2, men uppspelen är ju bedrövliga! Det är ju rena rama hönsgården när vi har puck i egen zon. Kul dock att vi sätter våra chanser för en gångs skull och hoppas det håller i sig, för då kommer det enkelt att räcka för förnyat kontrakt i SHL. Men ska vi vara med o slåss i slutspelet också måste spelet i egen zon och uppspelen förbättras avsevärt.

Nej inte fick denna match mig annat än att hålla fast vid tyckandet att 2-3 spelare behöver värvas in för att truppen skall kännas någotsånär.
Jaa precis! Men det känns lite som att den här vinsten får folk, och kanske även Osten o co att tro att det visst räcker till, men det gör det inte. Och jag hoppas verkligen att Osten inser det, och jagar minst en ersättare åt Dixon, men gärna lite mer också.
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 854
Join date : 13-03-18
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Jonken tis 02 dec 2014, 20:19

Om LHF värvar; hoppas jag att man i så fall tar in en riktig försvargeneral i backuppsättningen. En trygg spelare som totalt kan stänga ner sin del i den egna zonen; och kapabel att göra detta under många minuter i matcherna.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6801
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Sir Prozac tis 02 dec 2014, 20:21

Nä inte räcker det i SHL, men inse hur gott det är för spelarna att få vinna för en gångs skull. Vi måste kunna ge dom detta att bygga vidare på.

Även om det kommer in ett ett två nyförvärv så är det ju ännu bättre om spelarna vi har kvar i laget får in en vinnande känsla i kroppen.

Jag väljer att tro att de betyder mycket för fortsättningen med en vinst i kväll.

Sir Prozac

Antal inlägg : 2454
Join date : 12-03-16

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Jonken tis 02 dec 2014, 20:25

Helt rätt! Vi måste tro på killarna vi har. De flesta har definitivt inte visat sin bästa hockey ännu i LHF. För att stoppa blödningen SHL; måste vi se till i varje match att inte bli straffade så jäkla hårt hemåt.

När det gäller det hackande PP't; är detta nog mer en ledningsfråga -än en spelar kompetens fråga...
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6801
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av icemask tis 02 dec 2014, 20:53

När man nu ser LHC-SAIK och ser tempot och tacklingar passningstempo mm så känns det som att Luleå mötte ett allsvenskt lag !
Hoppas bara att självförtroendet växer på LHF när de får göra några mål !
icemask
icemask

Antal inlägg : 4113
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Högljudd tis 02 dec 2014, 21:03

Jonken skrev:Om LHF värvar; hoppas jag att man i så fall tar in en riktig försvargeneral i backuppsättningen. En trygg spelare som totalt kan stänga ner sin del i den egna zonen; och kapabel att göra detta under många minuter i matcherna.

Håller med dig 100%, det är våran defensiv som kukat ur.
Gubben vi saknar kan vara Så enkelt att han finns i organisationen son Robin J men oavsett Robin eller ej vore en till värd alla pengar i världen bara för att slippa ett kval med chansen att bli ett Allsvenskt lag 2015-16.

En ny stadig back skulle sätta Hjälm på läktaren och bara där vore mycke vunnet.
Högljudd
Högljudd

Antal inlägg : 1011
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Jonken tis 02 dec 2014, 21:07

Högljudd skrev:
Håller med dig 100%, det är våran defensiv som kukat ur.
Gubben vi saknar kan vara Så enkelt att han finns i organisationen son Robin J men oavsett Robin eller ej vore en till värd alla pengar i världen bara för att slippa ett kval med chansen att bli ett Allsvenskt lag 2015-16.

En ny stadig back skulle sätta Hjälm på läktaren och bara där vore mycke vunnet.
-Amen.
-Exakt.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6801
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Fred Herbert tis 02 dec 2014, 22:57

Jonken skrev:
Högljudd skrev:
Håller med dig 100%, det är våran defensiv som kukat ur.
Gubben vi saknar kan vara Så enkelt att han finns i organisationen son Robin J men oavsett Robin eller ej vore en till värd alla pengar i världen bara för att slippa ett kval med chansen att bli ett Allsvenskt lag 2015-16.

En ny stadig back skulle sätta Hjälm på läktaren och bara där vore mycke vunnet.
-Amen.
-Exakt.

+1, och det är bara att hålla med. Hoppas Osten ser detta som första prio, eller iallafall minst lika viktigt som att hitta en spelfördelare/målfarlig forward! Vore fantastiskt om vi lyckas med båda delarna men tycker vi ska börja med försvarspelet, om inte annat bara för att ha en balanserad startpunkt i förändringsarbetet.

Fred Herbert

Antal inlägg : 204
Join date : 14-12-02

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Tigerman ons 03 dec 2014, 00:22

Det händer allt som oftast när det blir snurrigt i egen zon att backarna hamnar ute i hörnen samtidigt som vi har forwards som ska vakta slottet. Lukkos bägge mål ser ut på det viset:

Vid ettan är det Cam som står vid mål och tittar mot sargen som om det pågick en bra film där allt medan Lukkospelaren kommer upp bakom honom och stänker in den.
Vid tvåan är det Wallmark som gör något slags fjantigt alibiförsök att försvara på motståndaren. Trots att han är på plats så är han inte ens nära.

Det blir liksom inte riktigt rätt där, kan man väl säga.

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Snikne Ville ons 03 dec 2014, 00:26

Tigerman skrev:Det händer allt som oftast när det blir snurrigt i egen zon att backarna hamnar ute i hörnen samtidigt som vi har forwards som ska vakta slottet. Lukkos bägge mål ser ut på det viset:

Vid ettan är det Cam som står vid mål och tittar mot sargen som om det pågick en bra film där allt medan Lukkospelaren kommer upp bakom honom och stänker in den.
Vid tvåan är det Wallmark som gör något slags fjantigt alibiförsök att försvara på motståndaren. Trots att han är på plats så är han inte ens nära.

Det blir liksom inte riktigt rätt där, kan man väl säga.
Japp, genomgående har varit att backarna hamnar djupt/långt ut o sen fuckar positionsspelet fullständigt upp för forwards. En självlysande genomgående röd tråd vid många baklängesmål.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6371
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Lasse Proppmätt ons 03 dec 2014, 04:52

Tigerman skrev:Det händer allt som oftast när det blir snurrigt i egen zon att backarna hamnar ute i hörnen samtidigt som vi har forwards som ska vakta slottet. Lukkos bägge mål ser ut på det viset:

Vid ettan är det Cam som står vid mål och tittar mot sargen som om det pågick en bra film där allt medan Lukkospelaren kommer upp bakom honom och stänker in den.
Vid tvåan är det Wallmark som gör något slags fjantigt alibiförsök att försvara på motståndaren. Trots att han är på plats så är han inte ens nära.

Det blir liksom inte riktigt rätt där, kan man väl säga.

Konstigt att Fagervall tyckte vi spelade bra ABC hockey?
Och sen bra försvarsspel?
Nu såg jag inte matchen då jag jobbade.
Men efter att ha läst kommentarerna här har det sett ut som alltid denna höst och tycker han att vi spelar bra försvars spel om det ser ut så kanske han ska lämna över till någon som förstår försvars spel..

Åkerström t.e.x

Bagdad Bob?

Saxade ett litet citat från NSD

– Skönt att vinna, det är väl första känslan. Men vi vinner för att vi gör en bra match som helhet. Vi har bra målvaktsspel, bra försvarsspel och vi spelar en jävligt bra ABC-hockey. Och vi gör fem mål, säger Fagervall innan han kommer in på vikten av att få vinna igen:

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2134
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Lasse Proppmätt ons 03 dec 2014, 04:58

icemask skrev:När man nu ser LHC-SAIK och ser tempot och tacklingar passningstempo mm så känns det som att Luleå mötte ett allsvenskt lag !
Hoppas bara att självförtroendet växer på LHF när de får göra några mål !

Såg lite av period 3 efter jobbet och det gick ju inte vidare fort hur sakta gick det i LHF matchen?

Div 1 tempo eller?
kanske LHF skulle få problem med Kalix Smile

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2134
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av icemask ons 03 dec 2014, 07:56

Lasse Proppmätt skrev:
icemask skrev:När man nu ser LHC-SAIK och ser tempot och tacklingar passningstempo mm så känns det som att Luleå mötte ett allsvenskt lag !
Hoppas bara att självförtroendet växer på LHF när de får göra några mål !

Såg lite av period 3 efter jobbet och det gick ju inte vidare fort hur sakta gick det i LHF matchen?

Div 1 tempo eller?
kanske LHF skulle få problem med Kalix Smile
Kanske är jag lite bakom men jag förstår inte ironin i din fråga, jag tycker att det framgår klart och tydligt vad jag menar !
icemask
icemask

Antal inlägg : 4113
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Lasse Proppmätt tor 04 dec 2014, 04:36

icemask skrev:
Lasse Proppmätt skrev:
icemask skrev:När man nu ser LHC-SAIK och ser tempot och tacklingar passningstempo mm så känns det som att Luleå mötte ett allsvenskt lag !
Hoppas bara att självförtroendet växer på LHF när de får göra några mål !

Såg lite av period 3 efter jobbet och det gick ju inte vidare fort hur sakta gick det i LHF matchen?

Div 1 tempo eller?
kanske LHF skulle få problem med Kalix Smile
Kanske är jag lite bakom men jag förstår inte ironin i din fråga, jag tycker att det framgår klart och tydligt vad jag menar !

Tyckte det såg ut som AS tempo mellan LHC Saik i tredje (kanske matchen blev avslagen efter Kabanovs skada? och man sänkte tempot) så kanske det var div 1 tempo egentligen mellan LHF Lukko?


Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2134
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av icemask tor 04 dec 2014, 11:35

Lasse Proppmätt skrev:
icemask skrev:
Lasse Proppmätt skrev:
icemask skrev:När man nu ser LHC-SAIK och ser tempot och tacklingar passningstempo mm så känns det som att Luleå mötte ett allsvenskt lag !
Hoppas bara att självförtroendet växer på LHF när de får göra några mål !

Såg lite av period 3 efter jobbet och det gick ju inte vidare fort hur sakta gick det i LHF matchen?

Div 1 tempo eller?
kanske LHF skulle få problem med Kalix Smile
Kanske är jag lite bakom men jag förstår inte ironin i din fråga, jag tycker att det framgår klart och tydligt vad jag menar !

Tyckte det såg ut som AS tempo mellan LHC Saik i tredje (kanske matchen blev avslagen efter Kabanovs skada? och man sänkte tempot) så kanske det var div 1 tempo egentligen mellan LHF Lukko?

om du ser tiden för mitt inlägg så ser det skrevs under 2a perioden, medan du skriver om 3dje vi pratar inte riktigt om samma saker, men i 3dje så var tempot lika mellan matcherna = Allsvenskan,det kan jag hålla med om !
icemask
icemask

Antal inlägg : 4113
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå - Sida 3 Empty Sv: 2014-12-02, CHL-kvartsfinal 1, Lukko Rauma - Luleå

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet