2013-11-16, SHL-omgång 22, Linköping - Luleå

+30
NilsOskar
Mr Bister
Polarbjörn
Lajon
pingu
#96
Högljudd
Homer96
Sir Prozac
LHF96
BodenSwe
NallePhu
Mange
storstruten
Lars158
Bamsefar
Kato
MickkeJ
Myrman
farre
rasbiologen
Urken
stormvägen
Lulefan
Norlin
Slapshot
Pajala
FruktHamster
Rönken
Admin
34 posters

Sida 6 av 6 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Gå ner

2013-11-16, SHL-omgång 22, Linköping - Luleå - Sida 6 Empty Sv: 2013-11-16, SHL-omgång 22, Linköping - Luleå

Inlägg av Krobbe 17th november 2013, 17:18

Eftersom redan off-topicen i detta ämne passerat här.
Jag tror inte att ens 99% av alla kommentarer på olika forum, av karaktären "jag-vet-bäst" har ens halva sanningen klar för sig i Anders Forsberg-Skellefte-fallet. Jag har det inte och känner ingen, inte ens de nära klubben, som har det.
Läs gärna Petterssons krönika.
http://www.hockeysverige.se/blogg/robert-pettersson
Krobbe
Krobbe

Antal inlägg : 73
Join date : 12-08-19

Till överst på sidan Gå ner

2013-11-16, SHL-omgång 22, Linköping - Luleå - Sida 6 Empty Sv: 2013-11-16, SHL-omgång 22, Linköping - Luleå

Inlägg av Bamsefar 17th november 2013, 17:45

Krobbe skrev:Eftersom redan off-topicen i detta ämne passerat här.
Jag tror inte att ens 99% av alla kommentarer på olika forum, av karaktären "jag-vet-bäst" har ens halva sanningen klar för sig i Anders Forsberg-Skellefte-fallet. Jag har det inte och känner ingen, inte ens de nära klubben, som har det.
Läs gärna Petterssons krönika.
http://www.hockeysverige.se/blogg/robert-pettersson
Nej, man kan inte veta annat än det som kommit fram tidigare, bl a den situationen som beskrivs, att Forsberg skulle ha värvat med sig spelare till Modo, de utpekade spelarna, Möller och Holloway var det väl, förnekade att så var fallet. Dessutom så fick Forsberg aldrig svar på frågan om han skulle få nytt kontrakt med Skellefteå utan hölls på halster länge och väl tills han sonika konstaterade att Skellefteå inte ville förlänga och då signade med Modo, men det var aldrig ngn från Skellefteå som rakryggat sade att det inte blir ngt mer. I min värld är det lite sektbeteende på sånt.

Det är väl vad man vet, sen att Skellefteå bakvägen spred historier om illojalitet och att Forsberg egentligen inte betydde ngt för Skellefteås hockey kan man tycka sådär om.
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12042
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Sida 6 av 6 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet