2024-03-09, SHL-match 51, Timrå - Luleå

+19
Småland
Haparanda
Flippass
Dustin
Blinders
Tony Moore
JuniorX
Polyfemos
Dundernisse
Lars158
Taabe
NallePhu
Hedanders
Lillwitte
Mange
Serkan122
Pajala
BulanFanClub
Admin
23 posters

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Gå ner

2024-03-09, SHL-match 51, Timrå - Luleå - Sida 4 Empty Sv: 2024-03-09, SHL-match 51, Timrå - Luleå

Inlägg av Jonken sön 10 mar 2024, 09:39

Donowitz skrev:

- Shinnimin får fortsätta att ta stryk utan åtgärder, även när domaren på nära håll tydligt kan iaktta hur hans hjälm blir avsliten. Kunde därför inte hålla mig från att le när han sedan träffar huvuddomaren med ett skott i slutet av matchen.
HÄR är jag 210% ENIG med dig!
Tycker att den är på gränsen till bottenlöst; hur mycket skit Brendan ska behöva ta där ute. Det verkar lixom inte spela någon som helst roll hur mycket han än VERKLIGEN FÖRSÖKER VISA för domarna -att han har lagt sina 'gamla, dåliga vanor' bakom sig nu. SNACKA om att vara 'pre-judged' där ute. Jag ställer frågan rakt ut till hela SHL's domarkår: ÄR DET INTE NOG NU? -HAR INTE BRENDAN PRÖJSAT FÄRDIGT SNART? -ÄR DETTA RÄTTVIST?

-Att inte domarkåren istället SER en spelare -som VERKLIGEN FÖRSÖKER spela efter hur domarna vill...?!
-För ÄVEN DE MÅSTE JU SE -hur mycket Brendan VERKLIGEN FÖRSÖKER här; och vilken viljekraft detta kräver ur en vinnarskalle som Brendan Shinnimin har...?!

-Isn't it their job to keep things fair out there?
-DANG! DO YOUR JOBS! (Just like Brendan is trying to his.)

Jag önskar att Lule-klacken skulle hitta på en ramsa -som ALLTID skulle MARKERA och HIGHLIGTHA alla de gångerna domare särbehandlar Brendan Shinnimin. För det ramsan skulle ju få gå en del under matcherna.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6829
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

2024-03-09, SHL-match 51, Timrå - Luleå - Sida 4 Empty Sv: 2024-03-09, SHL-match 51, Timrå - Luleå

Inlägg av Tony Moore sön 10 mar 2024, 11:10

Tycker domarna ska skämmas en del när det gäller Shinnimin, reglerna gäller alla, oavsett historia. Det är här och nu regelboken ska följas, INTE pga vad som hände igår, förra veckan eller xxx tid sedan!

Domarna ska föreställa proffs, heltidsanställda och bra betalda jmf de flesta som betalar för att se dem leda matcherna.
Domarna behövs och de ska ha bra förutsättningar men de är inga "heliga kor" utan ska tåla bedömning som alla i hockeyfamiljen.
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7688
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Bamsefar, Donowitz, Xinpei and Kneten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet