Nikola Pasic
+21
Tobbebias88
Puckad
LulefanGBG
Danneja
Pontaking
Hellcop
Agenten
SatanicPanic
tibet
Urken
Panikvärvning
Xerzocx
Dustin
LinusFröbergsMustasch
Jonken
KaptenBlodskelett
Tony Moore
Pajala
Diktatorn
Redbear
Blinders
25 posters
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Nikola Pasic
Einar och Själin kan vara de spelarna.
Puckad- Antal inlägg : 10784
Är det bara jag som inte gör samma tolkning på den där kommentaren som ni? Jag tolkade som att han inte är nöjd med den höga nivå han har på prestationerna utan han vill nå ännu högre nivå av prestationer och alltså inte att han vill spela någon annanstans.
Pontaking- Antal inlägg : 783
Puckad and Tobbebias88 like this post
Pontaking skrev:Är det bara jag som inte gör samma tolkning på den där kommentaren som ni? Jag tolkade som att han inte är nöjd med den höga nivå han har på prestationerna utan han vill nå ännu högre nivå av prestationer och alltså inte att han vill spela någon annanstans.
Ja, jag tror att han menar att inte "stanna här", att han inte vill stanna i sin skicklighes nivå, utan att han vill kunna spela på en ännu högre nivå än vad han gör nu. Sen att drömmen är nhl, det är väl typ 9 av 10 spelare i den åldern som tänker så. Dom flesta vill nog spela så högt som möjligt. Kan tänka mig att reportern ville få det att låta som att han vill dra så fort som möjligt, för att få folk nyfikna och få fler läsare.
Bara min tanke. Fortsätter han så här så hoppas jag givetvis att han stannar så länge som möjligt.
Tobbebias88- Antal inlägg : 45
Tobbebias88 skrev:Pontaking skrev:Är det bara jag som inte gör samma tolkning på den där kommentaren som ni? Jag tolkade som att han inte är nöjd med den höga nivå han har på prestationerna utan han vill nå ännu högre nivå av prestationer och alltså inte att han vill spela någon annanstans.
Ja, jag tror att han menar att inte "stanna här", att han inte vill stanna i sin skicklighes nivå, utan att han vill kunna spela på en ännu högre nivå än vad han gör nu. Sen att drömmen är nhl, det är väl typ 9 av 10 spelare i den åldern som tänker så. Dom flesta vill nog spela så högt som möjligt. Kan tänka mig att reportern ville få det att låta som att han vill dra så fort som möjligt, för att få folk nyfikna och få fler läsare.
Bara min tanke. Fortsätter han så här så hoppas jag givetvis att han stannar så länge som möjligt.
Såklart syftar han på sin egen utvecklingskurva och inte på var han för tillfället spelar. Det vore ju oerhört kontraproduktivt att argumentera för att man vill byta lag efter 6 omgångar.
Att det ena sedan medför det andra är ju i det närmaste en lagbunden nödvändighet. Även om det finns undantag. Så. Låt oss se på Pasic som det undantaget då. Han väljer att ta sig till sitt absoluta max i Luleås färger. Och vi får skatta oss lyckliga.
JuniorX- Antal inlägg : 3602
Danneja and Tobbebias88 like this post
Trender mot 0+42. Han får inte göra några mål.
Dustin- Antal inlägg : 5950
StålVrak1 likes this post
HahaDustin skrev:Trender mot 0+42. Han får inte göra några mål.
Men det var tjusig prestation där när han drev mot kasse och passade till Eklind som bara hade att sätta i den. Härlig puckstyrka där.
Lars158- Antal inlägg : 9267
Lars158 skrev:HahaDustin skrev:Trender mot 0+42. Han får inte göra några mål.
Men det var tjusig prestation där när han drev mot kasse och passade till Eklind som bara hade att sätta i den. Härlig puckstyrka där.
Det var väl Kempe som rakade in den?!
Xerzocx- Antal inlägg : 174
Tony Moore and Lehto like this post
Eklind gjorde så många målXerzocx skrev:Lars158 skrev:HahaDustin skrev:Trender mot 0+42. Han får inte göra några mål.
Det var väl Kempe som rakade in den?!

Lars158- Antal inlägg : 9267
Imponerande förarbete till enda målet. Långt byte i egen zon med mycket kamp, orkar ändå ta sig förbi backen, hal som en ål. Fina Pasic fortfarande mållös och så ska förbli. Projected 0+36
Dustin- Antal inlägg : 5950
keevvs, Blitzwagen and Sigge75 like this post
Misstag händer i idrott. Bara: Kom igen: Upp på hästen igen Nicola!

Jonken- Antal inlägg : 6411
Dustin, Pontaking and Jokerman ll like this post
Pasic slår ett pass för kort. Sådant händer och jag hoppas att både EG och om det nu blir Stridh eller Kyrö som tar honom åt sidan och säger åt honom att misstag händer.
Hankburger- Antal inlägg : 7163
Dustin, Pontaking and Blitzwagen like this post
Helt rätt. Man såg ju att killen mådde SÅ-skit efteråt. Snyggt av bla 'Shinni' att klappa om honom på bänken senare.Hankburger skrev:Pasic slår ett pass för kort. Sådant händer och jag hoppas att både EG och om det nu blir Stridh eller Kyrö som tar honom åt sidan och säger åt honom att misstag händer.
Jonken- Antal inlägg : 6411
Redbear, Dustin, Donowitz, Pontaking, Blitzwagen and Serkan122 like this post
Han behöver bli mer egoistisk och få se nätet rassla…
Rent krasst så passas det för mycket.
Tänk Drillo
Rent krasst så passas det för mycket.
Tänk Drillo
Jokerman ll- Antal inlägg : 1157
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|