Vad faan händer?
5 posters
Sida 1 av 1
Vad faan händer?
På riktigt det sämsta jävla Luleå jag sett på 20 år!!! Ingenting stämmer, anfall, PP, box play, försvar... Vi ser för faan ut som ett korplag! Kanske dax för skuggan att kliva ner från guldet för ett halvt sekel sedan och börja värva riktiga spelare inte skadade, avdankade snart 40 åriga gubbar som orkar en halv period!!! In med nytt ungt friskt blod, nää just det vi gjorde ju just av oss med muzik
Lilja 666- Antal inlägg : 1
Sv: Vad faan händer?
Lilja 666 skrev:På riktigt det sämsta jävla Luleå jag sett på 20 år!!! Ingenting stämmer, anfall, PP, box play, försvar... Vi ser för faan ut som ett korplag! Kanske dax för skuggan att kliva ner från guldet för ett halvt sekel sedan och börja värva riktiga spelare inte skadade, avdankade snart 40 åriga gubbar som orkar en halv period!!! In med nytt ungt friskt blod, nää just det vi gjorde ju just av oss med muzik
Muzik är väl inget vidare om gamla sega gubbar är bättre än honom.
Pajala- Antal inlägg : 16329
Dundernisse likes this post
Lilja 666 skrev:På riktigt det sämsta jävla Luleå jag sett på 20 år!!! Ingenting stämmer, anfall, PP, box play, försvar... Vi ser för faan ut som ett korplag! Kanske dax för skuggan att kliva ner från guldet för ett halvt sekel sedan och börja värva riktiga spelare inte skadade, avdankade snart 40 åriga gubbar som orkar en halv period!!! In med nytt ungt friskt blod, nää just det vi gjorde ju just av oss med muzik
Det är det som händer när man inte anställer tillräckligt mycket kompetent folk för en uppgift. Man sliter liksom på personalen under tiden man inte har tillräckligt med folk…
GustenA- Antal inlägg : 2914
pingu likes this post
Mange- Antal inlägg : 6170
Mange skrev:Det viktigaste är ju att det går bra för damerna, herrarna är sekundärt
Jag tycker du ska lägga ner snacket om att bara det går bra för damerna, så är det lugnt i varje inlägg du skriver. Att det går bra för damerna har ingen som helst betydelse i att det går dåligt för herrarna. Jag förstår inte riktigt vad din agenda är?
LubosC- Antal inlägg : 460
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|