Mario Kempe

+98
Blitzwagen
LubosC
ezz
rasbiologen
Meckis
CKa
Jokerman ll
Lasse Proppmätt
Luleå4EverNorrbotten
Kelkan
Lajon
Hjalmar_Vuopio
LHF90
Kagen
Tackleberry
Loop
Mantz
Rönken
Jonken
PM
Langelevefabricius
Hejsan
RSD555
Micke80
pingu
Dilox
Björnpappa
Tobbebias88
BVbanan
håkke
Agenten
Diktatorn
Bellissimo
DaVoc
GustenA
Lulejoe
Sundance Kid
Björnkäften
LinusFröbergsMustasch
Lehto
ski3r
Småland
icemask
Metheuz
Jojjan
Dentos
Taabe
SatanicPanic
Kneten
Panikvärvning
delphi
Kanellängd
Braun
trallgöken
Mange
Sportchefen #2
Puckad
Monco
LHF96
Pontaking
Lars158
Snikne Ville
JohanO
Urken
tibet
chiII
Tjågen
Dundernisse
Polyfemos
JuniorX
Namklaw
NallePhu
Mr Bister
NilsOskar
#96
Pajala
Flippass
farre
Blinders
Hedanders
Burskydd
Lulefan
Hankburger
Norlin
kokostrollet
Xerzocx
evanovich
Danneja
Dustin
Bängman
BulanFanClub
Donowitz
LulefanGBG
KaptenBlodskelett
Tony Moore
Bamsefar
Serkan122
Redbear
102 posters

Sida 18 av 18 Föregående  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Jokerman ll tor 18 jan 2024, 17:06

Luleå4EverNorrbotten skrev:
Donowitz skrev:Haha vad sorglig du är. Detta är totalt skitsnack. Sluta hitta på saker / skriva ut saker dina klasskompisar pratar om på rasterna.


----
Får tacka för det fina personliga påhoppet .

Du är välkommen att be om ursäkt när du inser och får vetskap om hur totalt fel du har i rubricerad fråga .

Jag tror samtliga inblandade som du hängt ut, Luleå är ingen storstad som du kanske vet, hade tagit, det du kallar, "det fina personliga påhoppet", alla dar i veckan, anonym som du och utan att behöva stå upp för vem man är...  
Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1291
Join date : 21-05-19

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Luleå4EverNorrbotten tor 18 jan 2024, 17:31

Jokerman ll skrev:
Luleå4EverNorrbotten skrev:
Donowitz skrev:Haha vad sorglig du är. Detta är totalt skitsnack. Sluta hitta på saker / skriva ut saker dina klasskompisar pratar om på rasterna.


----
Får tacka för det fina personliga påhoppet .

Du är välkommen att be om ursäkt när du inser och får vetskap om hur totalt fel du har i rubricerad fråga .

Jag tror samtliga inblandade som du hängt ut, Luleå är ingen storstad som du kanske vet, hade tagit, det du kallar, "det fina personliga påhoppet", alla dar i veckan, anonym som du och utan att behöva stå upp för vem man är...  

-----
Vem har jag hängt ut förutom att jag har sagt att Kempe varit runt ?

Du är ju sällsynt smart , riktig legend

Luleå4EverNorrbotten

Antal inlägg : 169
Join date : 23-12-27

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Xinpei tor 18 jan 2024, 17:36

Känns som det är dags för moderatorerna på detta forum att kliva in. För detta har ju spårat ut fullständigt.
Xinpei
Xinpei

Antal inlägg : 951
Join date : 15-05-09
Ort : Umeå

Kneten likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av CKa tor 18 jan 2024, 17:41

Xinpei skrev:Känns som det är dags för moderatorerna på detta forum att kliva in. För detta har ju spårat ut fullständigt.

Denna tomte skulle ju ha varit utkastad för länge sedan.

CKa

Antal inlägg : 1359
Join date : 12-03-06

Kneten likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Luleå4EverNorrbotten tor 18 jan 2024, 17:42

Xinpei skrev:Känns som det är dags för moderatorerna på detta forum att kliva in.

-----
Det är absolut inte jag som skall stängas av . Jag har sakligt redogjort för något som hänt. Sedan att andra går med personliga attacker mot mig , det är tråkigt .

Det enda jag har försökt är att delgiva är något som faktiskt skett , extremt säkra källor .

Den enda jag har "hängt" ut är Herr Kempe , ingen annan är angiven med namn eller alls beskriven .

Är tydligen bara 70% huliganer här som har jobbigt när
Måndag och sanningen knackar på , då kör man strutsen och agerar gravt utåtagerande samt hotfullt

Luleå4EverNorrbotten

Antal inlägg : 169
Join date : 23-12-27

Stålis16 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Luleå4EverNorrbotten tor 18 jan 2024, 17:46

CKa skrev:
Xinpei skrev:Känns som det är dags för moderatorerna på detta forum att kliva in. För detta har ju spårat ut fullständigt.

Denna tomte skulle ju ha varit utkastad för länge sedan.


---

Stalin, Hitler , Kim Jong Un , Du CKa på ohotad första plats med dina kompadres . Skjut , avrätta alla som inte tycker , tänker som dig .

Säng av mig för all del det ändra inte fakta .

Luleå4EverNorrbotten

Antal inlägg : 169
Join date : 23-12-27

Stålis16 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av CKa tor 18 jan 2024, 17:47

Luleå4EverNorrbotten skrev:
Xinpei skrev:Känns som det är dags för moderatorerna på detta forum att kliva in.

-----
Det är absolut inte jag som skall stängas av . Jag har sakligt redogjort för något som hänt. Sedan att andra går med personliga attacker mot mig , det är tråkigt .

Det enda jag har försökt är att delgiva är något som faktiskt skett , extremt säkra källor .

Den enda jag har "hängt" ut är Herr Kempe , ingen annan är angiven med namn eller alls beskriven .

Är tydligen bara 70% huliganer här som har jobbigt när
Måndag och sanningen knackar på , då kör man strutsen och agerar gravt utåtagerande samt hotfullt

Du har verkligen noll självinsikt. Läs igenom den extrema mängd inlägg du har gjort på en månad och granska sedan hur extremt många felaktigheter och okunniga kommentarer du har kommit med.

Du börjar också din resa här med att minsann framhäva dig som någon form av företagsledare blablabla. Må ingen person behöva arbeta med/under en person som inte kan inse sina brister på detta sättet.

CKa

Antal inlägg : 1359
Join date : 12-03-06

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Luleå4EverNorrbotten tor 18 jan 2024, 17:58

CKa skrev:
Luleå4EverNorrbotten skrev:
Xinpei skrev:Känns som det är dags för moderatorerna på detta forum att kliva in.

-----
Det är absolut inte jag som skall stängas av . Jag har sakligt redogjort för något som hänt. Sedan att andra går med personliga attacker mot mig , det är tråkigt .

Det enda jag har försökt är att delgiva är något som faktiskt skett , extremt säkra källor .

Den enda jag har "hängt" ut är Herr Kempe , ingen annan är angiven med namn eller alls beskriven .

Är tydligen bara 70% huliganer här som har jobbigt när
Måndag och sanningen knackar på , då kör man strutsen och agerar gravt utåtagerande samt hotfullt

Du har verkligen noll självinsikt. Läs igenom den extrema mängd inlägg du har gjort på en månad och granska sedan hur extremt många felaktigheter och okunniga kommentarer du har kommit med.

Du börjar också din resa här med att minsann framhäva dig som någon form av företagsledare blablabla. Må ingen person behöva arbeta med/under en person som inte kan inse sina brister på detta sättet.

---
Skulle gärna vara arbetskollega med dig , vi skulle ha intressanta samtal

Luleå4EverNorrbotten

Antal inlägg : 169
Join date : 23-12-27

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av CKa tor 18 jan 2024, 18:00

Luleå4EverNorrbotten skrev:
CKa skrev:
Luleå4EverNorrbotten skrev:
Xinpei skrev:Känns som det är dags för moderatorerna på detta forum att kliva in.

-----
Det är absolut inte jag som skall stängas av . Jag har sakligt redogjort för något som hänt. Sedan att andra går med personliga attacker mot mig , det är tråkigt .

Det enda jag har försökt är att delgiva är något som faktiskt skett , extremt säkra källor .

Den enda jag har "hängt" ut är Herr Kempe , ingen annan är angiven med namn eller alls beskriven .

Är tydligen bara 70% huliganer här som har jobbigt när
Måndag och sanningen knackar på , då kör man strutsen och agerar gravt utåtagerande samt hotfullt

Du har verkligen noll självinsikt. Läs igenom den extrema mängd inlägg du har gjort på en månad och granska sedan hur extremt många felaktigheter och okunniga kommentarer du har kommit med.

Du börjar också din resa här med att minsann framhäva dig som någon form av företagsledare blablabla. Må ingen person behöva arbeta med/under en person som inte kan inse sina brister på detta sättet.

---
Skulle gärna vara arbetskollega med dig , vi skulle ha intressanta samtal

Nej tack. Personer som du existerar inte i verkligheten.

CKa

Antal inlägg : 1359
Join date : 12-03-06

Luleå4EverNorrbotten likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av MickkeJ tor 18 jan 2024, 21:20

Användaren "Luleå4EverNorrbotten" bannad i 14 dagar för lös ryktesspridning och allmänt otrevlig ton. Överlag skärpning i kommentarerna från fler här.
Ingen form av "name-calling" kommer accepteras.

//Mod
MickkeJ
MickkeJ

Antal inlägg : 2805
Join date : 12-01-21

Bamsefar, Redbear, LHF96, Puckad, Tackleberry, Kneten, Lehto and like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Dustin sön 21 jan 2024, 22:34

Fyra matcher och fortsatt poänglös. Två fina Luleå Hockey-veckor bakom oss.

Dustin

Antal inlägg : 6887
Join date : 12-02-28

Redbear, kokostrollet, LulefanGBG, Lars158, keevvs and Blitzwagen like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Serkan122 tis 23 jan 2024, 12:24

Känns som vi kan släppa hela Lassi - Kempe grejen.

”LUGANO. Det har gått en månad sedan uppbrottet med Luleå.
Mario Kempe, 35, har varit tyst – fram till nu.
– Jag lider av ångest och depression. Tror att mitt miljöombyte var det bästa för både mig och Luleå, säger 35-åringen.

Det är här som Mario Kempe numera lever och spelar ishockey.
Han är center i HC Lugano och laget har numera fyra raka segrar efter att svensken anslöt.
Valt att ligga lågt
En liten Kempe-effekt, som är intressant att analysera.
Mer mer intressant är hur resan till Lugano gick till.
Vad var det som hände mellan Luleå och Mario Kempe?
Luleå har gett sin version.
– Vi har haft en situation där vi har fått en signal från Kempe att han inte trivs och vill vara här i Luleå och vi har kommit fram till att vi inte kan ha en spelare i gruppen som inte vill vara här. För det är egentligen han som har haft det önskemålet, att få åka härifrån, säger sportchefen Stefan Nilsson.
Fansen har också gett sin syn på Kempe-affären och haft ett högt tonläge på banderoller och olika sociala plattformar.
– Jag har valt att ligga lågt. Jag har fått det tipset av spelarfacket och deras stöd med psykologer. Jag kände också att jag ville att lite tid skulle gå innan jag sa något så det inte är så mycket känslor inblandade, säger Kempe när vi träffas på en liten restaurang i bergen vid Lugano.

”Jag mådde inte bra”
Han är lågmäld, pratar lite långsamt, det lyser inte i ansiktet och han uppger att han tycker det är jobbigt att gå in på det som har hänt.
– Jag mådde inte bra i Luleå och det räckte med att jag såg hallen så fick jag ångest. Det har varit så här sedan i somras när jag kom tillbaka efter min andra tuffa knäskada. Jag tog kontakt med min agent tidigt och sa att det kanske var bäst för mig att lämna Luleå.

Kempe valde att stanna kvar i klubben när säsongen startade, det har han också en skyldighet att göra eftersom han har ett giltigt avtal till maj 2024.
– Jag pratade även med Luleå om min ångest och depression och jag sa att jag inte kan prestera när jag mår såhär. Luleås läkare gav mig ångestmedicin för att jag skulle må bättre.
Kan du utveckla var ohälsan kom ifrån?
– Jag vet inte. Luleå sa något om att jag ville vara närmare familjen. Men i Luleå är det lätt att ta sig till familjen i Stockholm, går många flyg varje dag. Det handlar inte om det. Jag är hockeyspelare, levt hockey i hela mitt liv. Tänker på hockey hela tiden. Men när jag kände att jag inte kunde prestera på isen hamnade jag i en nedåtgående spiral. Jag hade ingen energi och hade sömnproblem. Blev en stress att komma tillbaka efter knäproblemen.
– Under hösten började jag prata med Luleå om hur jag kände, mådde och att det kanske var bäst att Luleå gav yngre spelare istid eller använde min lön till andra lösningar.

Kunde inte spela matcher
För Luleå, och givetvis även Kempe, blev situationen jobbig.
Det är inget unikt att en spelare vill lämna mitt under säsongen, men det ställer till problem, speciellt när spelaren är en högavlönad stjärna som ska bära laget.
– Diskussionerna fortsatte och i december mådde jag så dåligt att jag inte kunde spela matcher längre. Då var alternativen att jag skulle sluta med hockeyn eller att bryta avtalet. ”Bulan” (Thomas Berglund) var inne på att jag skulle sluta spela i stället för att byta klubb. Jag hoppades hela tiden att vi skulle nå en lösning och till slut gjorde vi det. När Luleå gick ut och sa att jag inte längre tillhörde spelargruppen började en del klubbar att höra av sig, utvecklar Kempe.
Du spelar fortfarande hockey, mår du bättre i Lugano?
– Jag pratar fortfarande med psykolog och tänker dag för dag. Kanske passar det mig att spela utomlands, vara lite under radarn. Sedan är det ett miljöombyte och det har varit nyttigt för mig. En chans att få en nystart, med nya rutiner. Jag försöker promenera varje dag och vara utomhus, det gör mig gott.

Fansen hade en stark banderoll riktad mot dig vid en hemmamatch, hur kände du då?
– Jag såg den inte själv. Har tagit bort sociala medier och stängde av telefonen. Men vänner och kompisar berättade vad som sades och stod därute. Klart att det är jobbigt. Passion är bra, men inte när det går över gränsen. Det som är konstigt är att många supportrar i Luleå tyckte jag skulle sparkas under förra säsongen och även den här, för att jag var dålig på isen. Nu när jag lämnar så är de arga även för det. Konstig ekvation.

”Nättroll – ska inte tas på allvar”
Han fick mängder med reaktioner riktade mot sig. Telefonsvararen och sms-inkorgen fylldes av människor med synpunkter på hockeyspelaren och människan Mario Kempe.
– Jag slog bort hatet. Är nättroll som håller på, utan namn. Jag är 35 år numera och vet att man inte ska ta sånt på allvar och jag har inte heller gjort någon polisanmälan av allt som sagts mot mig. Jag såg också att många tror att jag tjänar mer pengar i Lugano. Men det stämmer inte. Hade det handlat om pengar så hade jag stannat i Luleå. Jag och Lugano delade på mitt utköp och jag uppskattar att jag nu tjänar cirka 30–40 procent sämre än jag hade gjort om jag fullföljt avtalet i Luleå. Jag har tjänat bra med pengar under min karriär, vill bara spela och må bra.
Luleå har nu tre raka segrar och Kempe och Lugano har fyra raka segrar. Bland annat en dubbelseger mot Bern i helgen.
Livet, både på isen och vid sidan om, har gått vidare.
Kempe längtar till att familjen kommer ned i veckan och att få spela hockey utan behöva bära den där ångestryggsäcken.
– Jag vill spela några år till. Sedan kanske jobba med skills-camper med min pappa. Eller kanske analysera hockey. Jag ser enormt med hockey och tycker detaljer är intressant. Stannar gärna i Lugano och vi får se vad som händer. Sedan är jag djurgårdare och spelar gärna i Djurgården i framtiden. Vi får se vad som händer. Nu är det bara fokus på Lugano och får vi ihop det kan vi gå långt i slutspelet.”
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/l3GrEe/mario-kempe-forklarar-flytten-fran-lulea-shl

Serkan122

Antal inlägg : 2773
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Pontaking tis 23 jan 2024, 12:34

Tror han på riktigt att någon ska tro på att han tjänar sämre i Schweiz? Offerkoftan fortsätter vara offerkofta. Var bara ärlig istället för att försöka förfina något som inte går att förfinas.

Låt mig dessutom gissa att han tog den där intervjun för att få sig en extra slant i fickan också.

Pontaking

Antal inlägg : 1162
Join date : 14-03-16

pingu, kokostrollet and Kneten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Tony Moore tis 23 jan 2024, 12:52

"Jag har tjänat bra med pengar under min karriär, vill bara spela och må bra."
Lattjolajban-killen, tål inte/vill inte ha pressen att vara ledande spelare men ska tjäna storkovan.
Jag ska inte skriva vad jag känner för detta Puke
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7652
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

pingu, kokostrollet and Kneten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av kokostrollet tis 23 jan 2024, 13:05

Pontaking skrev:Tror han på riktigt att någon ska tro på att han tjänar sämre i Schweiz? Offerkoftan fortsätter vara offerkofta. Var bara ärlig istället för att försöka förfina något som inte går att förfinas.

Låt mig dessutom gissa att han tog den där intervjun för att få sig en extra slant i fickan också.

Fy vilket as vi verkar ha blivit av med. Kräks i munnen mär jag läser dyngan han fortfarande sprider.
kokostrollet
kokostrollet

Antal inlägg : 2663
Join date : 12-04-22
Ort : Malmö

pingu and Kneten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Serkan122 tis 23 jan 2024, 13:46

Samtidigt säger han detta i Schweizisk media:
”Att komma och spela i Schweiz var ett mål för mig. Här är det mer upp- och nedgångar och kontringar, men nivån är hög och det är mycket fart. Det är därför det är roligt”

Serkan122

Antal inlägg : 2773
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av NallePhu tis 23 jan 2024, 14:00

Han går från klarhet till klarhet Kempe i form av lögner, Sedan att man sänder Ros till Lugano för ett reportage då är lyckan total då båda masserar varandras egon!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18195
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

pingu and Kneten like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Norlin tis 23 jan 2024, 14:09

All respekt åt folk som kämpar med depression och ångest, det är inte något att ta allt för lätt på.

Kempe kan dock dra åt helvete. Uppenbara osanningar som Tomas Ros sväljer med hull och hår utan minsta journalistiska integritet. Vart är motfrågorna? Det är på tok för mycket ryggdunkningar inom svenska sportjournalistkåren generellt. Men Ros är väl nöjd ändå, han fick en trevlig resa till Lugano betald av Schibsted.
Norlin
Norlin

Antal inlägg : 4512
Join date : 13-02-28
Ort : Gävle

pingu, kokostrollet, Donowitz, Xinpei, Kneten, Hjalmar_Vuopio, Blitzwagen and like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av CKa tis 23 jan 2024, 14:16

Norlin skrev:All respekt åt folk som kämpar med depression och ångest, det är inte något att ta allt för lätt på.

Kempe kan dock dra åt helvete. Uppenbara osanningar som Tomas Ros sväljer med hull och hår utan minsta journalistiska integritet. Vart är motfrågorna? Det är på tok för mycket ryggdunkningar inom svenska sportjournalistkåren generellt. Men Ros är väl nöjd ändå, han fick en trevlig resa till Lugano betald av Schibsted.

Vore verkligen lämpligt att någon inom LHF går ut och ger sin version av det hela.

CKa

Antal inlägg : 1359
Join date : 12-03-06

Kneten and Blitzwagen like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Jokerman ll tis 23 jan 2024, 17:47

CKa skrev:
Norlin skrev:All respekt åt folk som kämpar med depression och ångest, det är inte något att ta allt för lätt på.

Kempe kan dock dra åt helvete. Uppenbara osanningar som Tomas Ros sväljer med hull och hår utan minsta journalistiska integritet. Vart är motfrågorna? Det är på tok för mycket ryggdunkningar inom svenska sportjournalistkåren generellt. Men Ros är väl nöjd ändå, han fick en trevlig resa till Lugano betald av Schibsted.

Vore verkligen lämpligt att någon inom LHF går ut och ger sin version av det hela.
Det är inte LHF.
Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1291
Join date : 21-05-19

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Björnpappa tis 23 jan 2024, 17:58

CKa skrev:
Norlin skrev:All respekt åt folk som kämpar med depression och ångest, det är inte något att ta allt för lätt på.

Kempe kan dock dra åt helvete. Uppenbara osanningar som Tomas Ros sväljer med hull och hår utan minsta journalistiska integritet. Vart är motfrågorna? Det är på tok för mycket ryggdunkningar inom svenska sportjournalistkåren generellt. Men Ros är väl nöjd ändå, han fick en trevlig resa till Lugano betald av Schibsted.

Vore verkligen lämpligt att någon inom LHF går ut och ger sin version av det hela.
Nej, absolut inte. Vad har vi att tjäna på det? Jag hoppas ledningen är så pass professionella att de bara förklarar att detta är ett avslutat kapitel för oss.

Björnpappa

Antal inlägg : 257
Join date : 18-01-20

Dustin, Puckad, Trashtalk and Bellissimo like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Xinpei tis 23 jan 2024, 20:27

Allt Kempe säger i den intervjun bara stinker efterhandskonstruktion. Man skall inte ta depression och psykisk ohälsa generellt lätt men det är allt för mycket som stinker här för att man skall ta honom på hans ord.

Exempel är ju hans påstående om ångest redan i somras. Varför tog han då inte kontakt med Skuggan redan då?! Varför väntade han till typ mitten av november? Speciellt när hans agent höll med honom? Det finns liksom inget som går ihop i hans påståenden.

Att han skulle tjäna mindre i NL är ju inte alls troligt heller.
Xinpei
Xinpei

Antal inlägg : 951
Join date : 15-05-09
Ort : Umeå

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Donowitz lör 27 jan 2024, 03:16



Inte så saltat ändå och han pratar inte illa om Luleå. Mest Ros som försöker dra igång något.

Verkar för övrigt vara en dålig start i Lugano. 0 poäng på de 5 inledande matcherna och -3.

Donowitz

Antal inlägg : 4075
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Dustin ons 31 jan 2024, 12:17

Ett tillägg i Kempe-gate. Att man vill byta arbetsgivare är inte samma sak som psykisk ohälsa och depression. Det tror jag vilken psykiater som helst kan skriva under på. (Nej, jag är ingen doktor)

Dustin

Antal inlägg : 6887
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Lasse Proppmätt ons 31 jan 2024, 12:33

Luleå4EverNorrbotten skrev:
Jokerman ll skrev:
Luleå4EverNorrbotten skrev:Jag tar det under Kempe . Kan säga att det är bekräftat , Kempe lämnade för att han inte kunde hålla kuken i styr . Tänker inte gå in på detaljer med ryktet är tyvärr 110% sant .

Pajasen har varit och kn.....a på andra fruar . Nu är det alltid ansvaret på två men det är jävligt förkastligt


Fake news.

----
Nejdå . Du har totalt fel .

Håll ögon och öron öppna så får du det väldigt bekräftat inom en snart framtid


Lika mycket fake som Rönken affären FYFAN FÖR DESSA PAJASAR SOM SPRIDER DYNGA!!!.
Och lika mycket för dårarna som TROR på skiten men dom tror väl på en gud att jorden är platt mm också bara för att nån lite trovärdigt sprider skiten.

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2134
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Bamsefar ons 31 jan 2024, 12:34

Kanske dags att ta bort den här tråden, det är inget man kommer att sakna
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12044
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

LulefanGBG and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Lasse Proppmätt ons 31 jan 2024, 12:36

Xinpei skrev:Allt Kempe säger i den intervjun bara stinker efterhandskonstruktion. Man skall inte ta depression och psykisk ohälsa generellt lätt men det är allt för mycket som stinker här för att man skall ta honom på hans ord.

Exempel är ju hans påstående om ångest redan i somras. Varför tog han då inte kontakt med Skuggan redan då?! Varför väntade han till typ mitten av november? Speciellt när hans agent höll med honom? Det finns liksom inget som går ihop i hans påståenden.

Att han skulle tjäna mindre i NL är ju inte alls troligt heller.

Nu kan du OMÖJLIGT läst intervjun då han tydligt påstår att han tog kontakt med Skuggan redan i höstas och dom föreslog läkarundersökning (Och enligt han så tyckte Bulan att han skulle lägga av med hockeyn låter lite väl magstarkt för en spelare som nyss platsat i 3 Kronor så det är nog fabricerat) och han fick ju ångestmedicin som enligt han själv inte fungerade (Såna mediciner brukar dessutom ta månader för att få en verkan) så det är inte så konstigt.

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2134
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Flippass lör 03 feb 2024, 00:07

1 pp mål på 7 matcher med 16+ minuters speltid/match.

Det går väl inte lysande, kanske p.g.a. att han har sådana psykiska besvär??

Flippass

Antal inlägg : 414
Join date : 22-05-04

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Burskydd lör 03 feb 2024, 02:40

Flippass skrev:1 pp mål på 7 matcher med 16+ minuters speltid/match.

Det går väl inte lysande, kanske p.g.a. att han har sådana psykiska besvär??
Snarare en för tung offerkofta under utrustningen.

Burskydd

Antal inlägg : 548
Join date : 22-02-17

pingu, kokostrollet and Lehto like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av BulanFanClub mån 04 mar 2024, 05:58

Ursäkta om jag väcker upp Mario kempe tråden här lite, hade helt glömt bort den människan och blev lite intresserad att se hur det gått för honom i HC Lugano, ser att han bara spelat 8 matcher totalt, skada? Bänkad?
BulanFanClub
BulanFanClub

Antal inlägg : 532
Join date : 22-04-08
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Pontaking mån 04 mar 2024, 10:03

BulanFanClub skrev:Ursäkta om jag väcker upp Mario kempe tråden här lite, hade helt glömt bort den människan och blev lite intresserad att se hur det gått för honom i HC Lugano, ser att han bara spelat 8 matcher totalt, skada? Bänkad?

Tror han blev bänkad

Pontaking

Antal inlägg : 1162
Join date : 14-03-16

Serkan122 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Xinpei mån 04 mar 2024, 11:47

Det har sagts tidigare och det tåls att nämnas igen. En hel del problem som Mario med produktion etc. berodde nog lika mycket på honom som på klubben. Vilket hans hittills misslyckade sejour i Lugano uppvisar. Får se hur länge det tar för honom att börja "må dåligt" i Lugano och vilja bort.
Xinpei
Xinpei

Antal inlägg : 951
Join date : 15-05-09
Ort : Umeå

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Metheuz mån 01 apr 2024, 10:03

Metheuz
Metheuz

Antal inlägg : 697
Join date : 15-09-16
Age : 37
Ort : Umeå

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Pajala mån 01 apr 2024, 10:06

Mario Kempe - Sida 18 Kempe10
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18150
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Lars158 and Hjalmar_Vuopio like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Metheuz mån 01 apr 2024, 10:16

Mario Kempe - Sida 18 1f604
Metheuz
Metheuz

Antal inlägg : 697
Join date : 15-09-16
Age : 37
Ort : Umeå

Pajala and Jokerman ll like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Dustin mån 01 apr 2024, 11:23

Lär väl hamna i Djurgården.

Dustin

Antal inlägg : 6887
Join date : 12-02-28

Jokerman ll and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av BulanFanClub mån 01 apr 2024, 17:20

Hamnar han i DIF och dom går upp till SHL, då hoppas jag att någon i vårat lag ger han en rejäl tackling vid första mötet.
BulanFanClub
BulanFanClub

Antal inlägg : 532
Join date : 22-04-08
Ort : Luleå

Pontaking and Suomipoika like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Dustin mån 01 apr 2024, 17:25

BulanFanClub skrev:Hamnar han  i DIF och dom går upp till SHL, då hoppas jag att någon i vårat lag ger han en rejäl tackling vid första mötet.


Synd vi inte har någon som kan tacklas.

Dustin

Antal inlägg : 6887
Join date : 12-02-28

BulanFanClub and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Flippass tis 02 apr 2024, 22:04

Vi får väl ta in någon som gör en sån här:



Flippass

Antal inlägg : 414
Join date : 22-05-04

Suomipoika likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Bamsefar fre 05 apr 2024, 12:20

Flippass skrev:Vi får väl ta in någon som gör en sån här:



5+20 och 3-5 matcher avstängning i shl
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12044
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Mario Kempe - Sida 18 Empty Sv: Mario Kempe

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 18 av 18 Föregående  1 ... 10 ... 16, 17, 18

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet