Chris DeSousa
Sida 2 av 2
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sv: Chris DeSousa
@farre skrev:Tycker verkligen att man ska hitta en annan arbetsgivare till DeSousa. Han tillför absolut ingenting. Förutom ett par matcher där han fick ett par mål (rätt många målvaktstavlor faktiskt) så har han varit totalt meningslös på isen.
Helt klart sämst av alla våra forwards.
Är en lång säsong och skador kommer komma. Tror dessutom han kommer göra sig bra i ett slutspel. Att skeppa en som spelar för den lönen vore idioti. Han är åtminstone bra på fightas vilket kan vara nödvändigt i ett slutspel.
Saha- Antal inlägg : 148
27 Öqvist likes this post
En skadad och vi har 12 forwards, har hellre kvar såsen än att själin går upp och spelar forward igen. För gunlerlön ser jag ingen anledning till att skeppa iväg han.
rasbiologen- Antal inlägg : 1160
Lehto likes this post
Han kom nog in ganska lätt i benen, och nu ser vi en annan träningsdos inför slutspel.@rasbiologen skrev:En skadad och vi har 12 forwards, har hellre kvar såsen än att själin går upp och spelar forward igen. För gunlerlön ser jag ingen anledning till att skeppa iväg han.
Puckad- Antal inlägg : 7563
@Saha skrev:@farre skrev:Tycker verkligen att man ska hitta en annan arbetsgivare till DeSousa. Han tillför absolut ingenting. Förutom ett par matcher där han fick ett par mål (rätt många målvaktstavlor faktiskt) så har han varit totalt meningslös på isen.
Helt klart sämst av alla våra forwards.
Är en lång säsong och skador kommer komma. Tror dessutom han kommer göra sig bra i ett slutspel. Att skeppa en som spelar för den lönen vore idioti. Han är åtminstone bra på fightas vilket kan vara nödvändigt i ett slutspel.
Min tanke var aldrig att vi ska skeppa utan att ersätta. Utan då Ilomäki försvann samt Petter är på g tillbaka så tänkte jag att man kunde lägga ihop de två löneposterna och ta in riktig pulver.
Men håller med om att vi inte kommer hitta bättre för samma peng och det har jag själv skrivit i en annan tråd.
Som sagt Ilomäkis samt DeSousas lön=Kioskvältare, var hela idén
farre- Antal inlägg : 1231
Chris stukade foten i lördags men kommer förhoppningsvis spela på tisdag.
https://nsd.se/nyheter/artikel/luleaforwarden-skadad---da-kan-han-vara-tillbaka/r078enpl
https://nsd.se/nyheter/artikel/luleaforwarden-skadad---da-kan-han-vara-tillbaka/r078enpl
Blinders88- Antal inlägg : 2073
Skit, den här träningsveckan är viktig för resten av säsongen.@Blinders88 skrev:Chris stukade foten i lördags men kommer förhoppningsvis spela på tisdag.
Puckad- Antal inlägg : 7563
Vi får se nu om hårdträningen gett resultat, Skuggan snackade lite om att han har fått träna ikapp och det kan vara en anledning till det svagare spelet på sistone.
Blinders88- Antal inlägg : 2073
Sida 2 av 2 • 1, 2
Sida 2 av 2
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet