Chris DeSousa

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Gå ner

Chris DeSousa - Sida 2 Empty Sv: Chris DeSousa

Inlägg av Saha tis 09 feb 2021, 22:29

@farre skrev:Tycker verkligen att man ska hitta en annan arbetsgivare till DeSousa. Han tillför absolut ingenting. Förutom ett par matcher där han fick ett par mål (rätt många målvaktstavlor faktiskt) så har han varit totalt meningslös på isen.
Helt klart sämst av alla våra forwards.

Är en lång säsong och skador kommer komma. Tror dessutom han kommer göra sig bra i ett slutspel. Att skeppa en som spelar för den lönen vore idioti. Han är åtminstone bra på fightas vilket kan vara nödvändigt i ett slutspel.

Saha

Antal inlägg : 148

27 Öqvist likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg av rasbiologen ons 10 feb 2021, 09:56

En skadad och vi har 12 forwards, har hellre kvar såsen än att själin går upp och spelar forward igen. För gunlerlön ser jag ingen anledning till att skeppa iväg han.
rasbiologen
rasbiologen

Antal inlägg : 1160

Lehto likes this post

Inlägg av Puckad ons 10 feb 2021, 13:44

@rasbiologen skrev:En skadad och vi har 12 forwards, har hellre kvar såsen än att själin går upp och spelar forward igen. För gunlerlön ser jag ingen anledning till att skeppa iväg han.
Han kom nog in ganska lätt i benen, och nu ser vi en annan träningsdos inför slutspel.
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 7563

Inlägg av farre ons 10 feb 2021, 15:25

@Saha skrev:
@farre skrev:Tycker verkligen att man ska hitta en annan arbetsgivare till DeSousa. Han tillför absolut ingenting. Förutom ett par matcher där han fick ett par mål (rätt många målvaktstavlor faktiskt) så har han varit totalt meningslös på isen.
Helt klart sämst av alla våra forwards.

Är en lång säsong och skador kommer komma. Tror dessutom han kommer göra sig bra i ett slutspel. Att skeppa en som spelar för den lönen vore idioti. Han är åtminstone bra på fightas vilket kan vara nödvändigt i ett slutspel.

Min tanke var aldrig att vi ska skeppa utan att ersätta. Utan då Ilomäki försvann samt Petter är på g tillbaka så tänkte jag att man kunde lägga ihop de två löneposterna och ta in riktig pulver.

Men håller med om att vi inte kommer hitta bättre för samma peng och det har jag själv skrivit i en annan tråd.
Som sagt Ilomäkis samt DeSousas lön=Kioskvältare, var hela idén
farre
farre

Antal inlägg : 1231

Inlägg av Blinders88 ons 10 feb 2021, 15:27

Chris stukade foten i lördags men kommer förhoppningsvis spela på tisdag.

https://nsd.se/nyheter/artikel/luleaforwarden-skadad---da-kan-han-vara-tillbaka/r078enpl

Blinders88

Antal inlägg : 2073

Inlägg av Puckad ons 10 feb 2021, 15:47

@Blinders88 skrev:Chris stukade foten i lördags men kommer förhoppningsvis spela på tisdag.
https://nsd.se/nyheter/artikel/luleaforwarden-skadad---da-kan-han-vara-tillbaka/r078enpl
Skit, den här träningsveckan är viktig för resten av säsongen.
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 7563

Inlägg av Blinders88 fre 12 feb 2021, 09:07

Vi får se nu om hårdträningen gett resultat, Skuggan snackade lite om att han har fått träna ikapp och det kan vara en anledning till det svagare spelet på sistone.

Blinders88

Antal inlägg : 2073

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet