Karl Fabricius

Sida 5 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Gå ner

Karl Fabricius - Sida 5 Empty Sv: Karl Fabricius

Inlägg av Jokerman i ons 19 feb 2020, 21:54

cheers

Kontraktsförhandlingarna med Luleå Hockey gick snabbt.

– Det var inte så mycket att fundera över, säger Fabbe och tillägger:

– Kroppen känns bra, och jag har inga problem med motivationen.

Därmed blir det en 16:e säsong i klubben.

– Det känns otroligt kul. Jag trivs i klubben och att spela för ett vinnande lag som har en chans att vinna guld är inspirerande. Det är det som gör att jag fortfarande brinner för det här, säger Karl Fabricius – och konstaterar att det kanske inte hade varit lika självklart för honom att fortsätta spela om han hade spelat för ett lag som Leksand (som ligger sist i SHL).

Fabbe har ett enormt Lule Älska

Fotnot: Karl Fabricius kontrakt sträcker sig över säsongen 2020-2021.
Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1601

Till överst på sidan Gå ner

Karl Fabricius - Sida 5 Empty Sv: Karl Fabricius

Inlägg av Jokerman i fre 06 mar 2020, 11:10

Karl Fabricius - Sida 5 02d82f10
Bild: Simon Hastegård | Seriesegraren Fabricius hyllades av Luleåfans på Hovet i Stockholm.

Per Sandberg norr media:
Luleå Hockey har som vanligt en stor skara supportrar på plats på Hovet i matchen mot Djurgården. Luleåfansen passade på att hylla Karl Fabricius inför matchen.

Luleå Hockeys veteran Karl Fabricius kritade på ett nytt kontrakt med Luleå Hockey för ett par veckor sedan. Att han är omtyckt av lagets supportrar är ingen hemlighet och det syntes extra mycket på läktarna på Hovet inför matchen mot Djurgården.

Tio män med kärlek till Fabricius såg till att bilda ett mänskligt tifo där man bokstaverade sitt torso med Fabricius namn, följt av ett  Älska .

cheers
Jokerman
Jokerman

Antal inlägg : 1601

Till överst på sidan Gå ner

Sida 5 av 5 Föregående  1, 2, 3, 4, 5

Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet