Einar Emanuelsson
Sida 3 av 3
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Blinders88- Antal inlägg : 2097
Sv: Einar Emanuelsson
Mål, assist flera matcher i rad nu, ser så lätt ut, gör sig spelbar, vinner dueller.
Synd att inte Einar får spela PP, snabbheten behövs!
Na na na na na na na na
EINAR!!!

Synd att inte Einar får spela PP, snabbheten behövs!
Na na na na na na na na
EINAR!!!

Jokerman- Antal inlägg : 1902
Jävlar vilken hockey han bjuder på nu. Också en superhärlig glad representant för Norrbotten och Luleå i alla intervjuer. Mys-Einar!! 22 år och spelar karriären ut i Luleå, känslan iallafall.
Diktatorn- Antal inlägg : 473
Håller med. Härligt att ha både Einar och Petter i Vårat gäng! Giron levererar!
Tror Frölunda är rätt sugna på båda bröderna efter ikväll. Och det är deras signaturer jag menar...

Tror Frölunda är rätt sugna på båda bröderna efter ikväll. Och det är deras signaturer jag menar...

Galet bra och underhållande att se på just nu. Hoppas han kan bli en franchise-player under många år framöver. En sån kille säljer biljetter.
Old Brooklyn- Antal inlägg : 5444
Grymt skön seger intervju också efter matchen med Einar. Syftar på EE's härliga kommentarer till den kommande DM-finalen på torsdag: Kiruna AIF - Luleå Hockey i Lombia.

Jonken- Antal inlägg : 4062
– Einar kommer inte spela mot Växjö utan han kommer vila, han har en underkroppsskada. Det är ingen fara med honom utan det är mer en säkerhetsåtgärd. Vi vilar honom nu så spelar han med största sannolikhet på torsdag, säger Luleås assisterande tränare Henrik Stridh till norr media.
Einar har 23 poäng (13 mål, 10 assist) på 44 matcher vilket bara är 3 poäng från hans poängbästa 26 p 17/18 (45 matcher, 13 mål, 13 assist).
Vila Einar!!

Einar har 23 poäng (13 mål, 10 assist) på 44 matcher vilket bara är 3 poäng från hans poängbästa 26 p 17/18 (45 matcher, 13 mål, 13 assist).
Vila Einar!!

Foppa takter 

Einar Emanuelsson håller på att bli en riktig buse. #SHL #LHF pic.twitter.com/gfHzFBECvb
— Anton Johansson (@antonj85) March 12, 2020
Helt rätt med eldsflammor!
Na-na-na-na-na-na-na-na
E I N A R ! ! !
KLASSMÅL!!!
Två mål blev det dessutom!
Tre poäng!

Na-na-na-na-na-na-na-na
E I N A R ! ! !
KLASSMÅL!!!
Två mål blev det dessutom!
Tre poäng!

Extra viktigt att Einar får igång produktion tidigt.
Snikne Ville- Antal inlägg : 5531
Vad är det för ny situation för Einar som NSD skriver om idag?
Att han sstigit i rangordningeen och borde kunna räkna in högre lön?
Wolfhunter- Antal inlägg : 649
@Wolfhunter skrev:Vad är det för ny situation för Einar som NSD skriver om idag?
Antagligen är det så.
Hankburger- Antal inlägg : 3044
@Wolfhunter skrev:Vad är det för ny situation för Einar som NSD skriver om idag?
Saxat från NSD
"– När jag skrev det kontraktet hade jag ett år kvar på juniorkontraktet så jag skrev ju väldigt tidigt. Jag har som aldrig varit i den situationen tidigare att man ska förhandla om ett nytt som är utgående, säger Einar Emanuelsson."
Micke80- Antal inlägg : 2700
Wolfhunter and Hankburger like this post
http://kampanj.expressen.se/coca-cola/att-jonglera-och-ga-pa-hander-har-blivit-en-vana-och-en-trygghet/
Lättsam och trevlig "Einarläsning".
Jag gillar den här grabben, hoppas verkligen man lyckas behålla honom för många år framöver.
Lättsam och trevlig "Einarläsning".
Jag gillar den här grabben, hoppas verkligen man lyckas behålla honom för många år framöver.
Hehe intressant:
Bästa bortaomklädningsrummet:
– Malmös omklädningsrum är jättefint. Men deras is är väldigt mjuk, så pass att man undrar om de gör det medvetet? Malmöspelarna måste ha någon speciell hemlig slipning som gör att de orkar åka för det känns som att åka i djupsnö.
Bästa bortaomklädningsrummet:
– Malmös omklädningsrum är jättefint. Men deras is är väldigt mjuk, så pass att man undrar om de gör det medvetet? Malmöspelarna måste ha någon speciell hemlig slipning som gör att de orkar åka för det känns som att åka i djupsnö.
Lehto- Antal inlägg : 288
Från samma artikel:
" Jag är imponerad av kompisar som kan sitta på huk helt obehindrat."
Det gjorde min dag!
" Jag är imponerad av kompisar som kan sitta på huk helt obehindrat."
Det gjorde min dag!
Puckad- Antal inlägg : 7589
Jag tycker Einar borde få spela mer. Jag är ganska säker att andra klubbar håller just nu på och lovar Einar "om du kommer till oss så kommer du få spela PP och generellt få en större roll i laget".
Einar är ändå en offensiv spelare och borde få spela mer kan jag tycka, speciellt eftersom att han har utvecklat sitt spel utan puck till i år.
Einar är ändå en offensiv spelare och borde få spela mer kan jag tycka, speciellt eftersom att han har utvecklat sitt spel utan puck till i år.
@Blinders88 skrev:Jag tycker Einar borde få spela mer. Jag är ganska säker att andra klubbar håller just nu på och lovar Einar "om du kommer till oss så kommer du få spela PP och generellt få en större roll i laget".
"Problemet" med Einars spelstil är att han försvinner i ett stillastående och statiskt PP. Ska han spela på måste det vara i en formation som rör fötterna mer än Luleås bägge gör idag.
Einar är den spelare som höjer sig markant och verkligen försöker att hitta på något som gör skillnad när vi ligger under och jagar. Man skulle vilja se samma sak även när vi inte är i underläge. Han har förmågan att låsa upp ett försvar med sin snabbhet och därigenom skapa vassa målchanser. Summa summarum så borde han bli lite mer egoistisk och ta på sig större galoscher, han har uppenbarligen det i sig!
tibet- Antal inlägg : 1042
Hehe, två mål direkt i PP.@Blinders88 skrev:Jag tycker Einar borde få spela mer. Jag är ganska säker att andra klubbar håller just nu på och lovar Einar "om du kommer till oss så kommer du få spela PP och generellt få en större roll i laget".

@Blinders88 skrev:Hehe, två mål direkt i PP.@Blinders88 skrev:Jag tycker Einar borde få spela mer. Jag är ganska säker att andra klubbar håller just nu på och lovar Einar "om du kommer till oss så kommer du få spela PP och generellt få en större roll i laget".
Och jag får kanske ta på mig dumstruten

Så frågan är om han dras med i det statiska , eller om han får fart på gubbarna.@Micke80 skrev:"Problemet" med Einars spelstil är att han försvinner i ett stillastående och statiskt PP. Ska han spela på måste det vara i en formation som rör fötterna mer än Luleås bägge gör idag.
Puckad- Antal inlägg : 7589
Om någon hade missat vad Einar håller på med inför var match.
http://kampanj.expressen.se/coca-cola/att-jonglera-och-ga-pa-hander-har-blivit-en-vana-och-en-trygghet/
bearjew- Antal inlägg : 2852
Bra artikel, rakt igenom..
https://hockeysverige.se/2021/01/08/einar-emanuelsson-lulea-hockey
https://hockeysverige.se/2021/01/08/einar-emanuelsson-lulea-hockey
Snikne Ville- Antal inlägg : 5531
Einar "virtuosen" Emanuelsson. Riktigt fint med ytterligare två år. Enorm högstanivå som kommer göra honom till en absolut toppspelare i SHL om han lyckas hålla en jämn nivå.
Pajala likes this post
Jonken- Antal inlägg : 4062
kokostrollet and bearjew like this post
Ja viktigt, riktigt viktigt. Nu bara in med brorsan med. De ska ta guld tillsammans.
Kagen- Antal inlägg : 1432
Sida 3 av 3 • 1, 2, 3
Sida 3 av 3
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet