VM 2016

3 posters

Gå ner

VM 2016 Empty VM 2016

Inlägg av Bamsefar fre 06 maj 2016, 15:49

Vilken lisa för själen att se nr 86 på isen och vilken bottenlös sorg att inse att han inte spelar i den vackraste av tröjor till vardags.
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 11983
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

VM 2016 Empty Sv: VM 2016

Inlägg av Urken ons 11 maj 2016, 11:38

Hur många från WSH kommer att dyka upp i Tre Kronor nu när de är utslagna? Deras #8 drog direkt hemåt för att delta i VM, liksom Kuznetsov och Orlov.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21120
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

VM 2016 Empty Sv: VM 2016

Inlägg av JuniorX ons 11 maj 2016, 18:41

Urken skrev:Hur många från WSH kommer att dyka upp i Tre Kronor nu när de är utslagna? Deras #8 drog direkt hemåt för att delta i VM, liksom Kuznetsov och Orlov.

Han åttan var inte speciellt bra mot pingvinerna, jag tyckte det kändes som han var skadad. Svenskarna var ju rätt bra så de borde väl åka över.

JuniorX

Antal inlägg : 4011
Join date : 14-10-24

Till överst på sidan Gå ner

VM 2016 Empty Sv: VM 2016

Inlägg av Urken ons 11 maj 2016, 18:51

JuniorX skrev:
Urken skrev:Hur många från WSH kommer att dyka upp i Tre Kronor nu när de är utslagna? Deras #8 drog direkt hemåt för att delta i VM, liksom Kuznetsov och Orlov.

Han åttan var inte speciellt bra mot pingvinerna, jag tyckte det kändes som han var skadad. Svenskarna var ju rätt bra så de borde väl åka över.
Tänkte mest på principen. Svenskar har en tendens att skylla på "skador" och dylikt, allt för att slippa spela VM.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21120
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

VM 2016 Empty Sv: VM 2016

Inlägg av JuniorX ons 11 maj 2016, 19:53

Urken skrev:
JuniorX skrev:
Urken skrev:Hur många från WSH kommer att dyka upp i Tre Kronor nu när de är utslagna? Deras #8 drog direkt hemåt för att delta i VM, liksom Kuznetsov och Orlov.

Han åttan var inte speciellt bra mot pingvinerna, jag tyckte det kändes som han var skadad. Svenskarna var ju rätt bra så de borde väl åka över.
Tänkte mest på principen. Svenskar har en tendens att skylla på "skador" och dylikt, allt för att slippa spela VM.

Det var lite så jag tänkte också. Ovechkin har inte sett helt bra ut, kanske skadad, förlorar en riktigt tuff drabbning men drar som en avlöning till VM. Svenskarna har bidragit riktigt mycket och spelat förstalina rätt mycket men man hör ingenting om att "jepp, nu blir det VM". Det är faktiskt tråkigt.

JuniorX

Antal inlägg : 4011
Join date : 14-10-24

Till överst på sidan Gå ner

VM 2016 Empty Sv: VM 2016

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet