VM 2016
3 posters
Sida 1 av 1
VM 2016
Vilken lisa för själen att se nr 86 på isen och vilken bottenlös sorg att inse att han inte spelar i den vackraste av tröjor till vardags.
Bamsefar- Antal inlägg : 11491
Sv: VM 2016
Hur många från WSH kommer att dyka upp i Tre Kronor nu när de är utslagna? Deras #8 drog direkt hemåt för att delta i VM, liksom Kuznetsov och Orlov.
Urken skrev:Hur många från WSH kommer att dyka upp i Tre Kronor nu när de är utslagna? Deras #8 drog direkt hemåt för att delta i VM, liksom Kuznetsov och Orlov.
Han åttan var inte speciellt bra mot pingvinerna, jag tyckte det kändes som han var skadad. Svenskarna var ju rätt bra så de borde väl åka över.
JuniorX- Antal inlägg : 3385
Tänkte mest på principen. Svenskar har en tendens att skylla på "skador" och dylikt, allt för att slippa spela VM.JuniorX skrev:Urken skrev:Hur många från WSH kommer att dyka upp i Tre Kronor nu när de är utslagna? Deras #8 drog direkt hemåt för att delta i VM, liksom Kuznetsov och Orlov.
Han åttan var inte speciellt bra mot pingvinerna, jag tyckte det kändes som han var skadad. Svenskarna var ju rätt bra så de borde väl åka över.
Urken skrev:Tänkte mest på principen. Svenskar har en tendens att skylla på "skador" och dylikt, allt för att slippa spela VM.JuniorX skrev:Urken skrev:Hur många från WSH kommer att dyka upp i Tre Kronor nu när de är utslagna? Deras #8 drog direkt hemåt för att delta i VM, liksom Kuznetsov och Orlov.
Det var lite så jag tänkte också. Ovechkin har inte sett helt bra ut, kanske skadad, förlorar en riktigt tuff drabbning men drar som en avlöning till VM. Svenskarna har bidragit riktigt mycket och spelat förstalina rätt mycket men man hör ingenting om att "jepp, nu blir det VM". Det är faktiskt tråkigt.
JuniorX- Antal inlägg : 3385
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet