Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

+74
icemask
nummer 17
FruktHamster
JuniorX
Old Brooklyn
Lars158
Dentos
Luleåfan
Donowitz
Slapshot
NallePhu
Urken
Lulefan
Bamsefar
Micke80
Puckad
Norlin
Snikne Ville
Kagen
#96
Pajala
KaptenBlodskelett
Mr Bister
JoakimJ
pingu
Zeth
Donten_
LuleåWinston
Jonsey
MrScout
tibet
Tackleberry
LubosC
Erilk
MrA
Xinpei
hokkzorz
Rikky
Klabbe
Jimmy_Vegas
Pontaking
Monco
Daddeh4724
Hellcop
Molin86
kokostrollet
Jonken
farre
Trötto
KUCERA
Diktatorn
Wolfhunter
Cambbott24
Ingemar
PingPongPro
Kapten Haddock
Scouten
CKa
amarule
Pickadoll
Myrman
Mickeee
LHF96
Tony Moore
Ivanhoe
makkanmakkan
kralle
johan74
Tigerman
Rakapuckar
Kallepedal
Patrik82
Jompa
Admin
78 posters

Sida 9 av 20 Föregående  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Nästa

Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken mån maj 25, 2015 4:11 pm

Micke80 skrev:
LulefanGBG skrev:Sedan har vi en mycket ung och begåv forwardsuppsättning med mängder av spets i Micflickier, Sweatt, Rajala, Harju, Wallmark, Lagacé och Cehlarik... och dessa kommer att träna mot ett väldigt tungt och skickligt försvar på varje träning. Om vårt försvar nu är så bra som jag hoppas och tror så kommer våra forwards knappt att möta ett tuffare försvar i match än vad man gör på träning så jag hoppas att Fagervall kör fullt ös på träningarna och inget hålla igen, annat än om en spelare är skadad såklart. På så vis kommer våra forwards vara vana att möta riktigt tufft och tight försvar i varje match.  

Så är det ju, ju bättre motstånd man möter på träning desstå bättre blir man.

Är som när Kenttä skojade på en presskonf under gångna säsongen och tyckte att Malmö var det bästa motståndet man stött på - bortsett från egna träningarna Razz
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Norlin mån maj 25, 2015 4:33 pm

Old Brooklyn skrev:Ja jävlar! Åtminstone någon gång skulle jag vilja se uppställningen:

Petrell - Hedman - Sylvegård
Melart - Jaros

Juggernautfemman.

Ja jävlar vad roligt det hade vart att sätta ut denna formation mot Lundqvists femma som då faktiskt får skäl att ramla.
Norlin
Norlin

Antal inlägg : 4512
Join date : 13-02-28
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Kagen mån maj 25, 2015 4:53 pm

Old Brooklyn skrev:Ja jävlar! Åtminstone någon gång skulle jag vilja se uppställningen:

Petrell - Hedman - Sylvegård
Melart - Jaros

Juggernautfemman.

En förvarning är ju när Fagervall kallar till sig Lassinatti och säger på kirunamål att 'nu ska pojken vila' tar målvaktsklubban från Lassinatti och räcker den till Per Savilahti Nagander och sen skickar ut den där femman. Om så sker kommer jag skämmas djupt över att vara luleåhockey supporter. Jag kommer säga till barn och ungdomar att så där gör man inte. Det är inte så man ska spela hockey. Sen kommer jag sätta mig i ett mörkt rum och kolla repris på repris tills jag uppnått crescendot och jag efteråt ser tillbaks på hela händelsen med skammens rodnad över mina kinder.
Kagen
Kagen

Antal inlägg : 1739
Join date : 12-12-16
Ort : Mellansverige

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken mån maj 25, 2015 5:09 pm

Micke80 skrev:Sen finns det även en sida av mig som ser en liten tjusning i att toppa upp kedjeformationerna än mer och ge klarare rolfördelning till topp 2 och sedan ha en halvbra trea som kan gå in och ta jobbet om dom andra är under isen och en defensiv fjärde.

Rajala - Lagace - Micflikier
Sweatt - Wallmark - Harju
Chelarik - Granström - Hedman
Petrell - Forsberg - Fabricius

Här får vi två enormt toppiga första formationer, en tredje som kan skrälla och en riktigt defensiv fjärde. Tror dock inte lika mycket på denna som min första jag skrev här ovan.

Sen finns ju den där sköna tuffhetskänslan att ta till också då man samlar ihop Sylvegård - Granström - Petrell
Sweatt  - Lagace - Hedman
För att sätta tonen så att säga. Tror inte på detta men jag hade gillat att se att tränarna markerar mot vissa lag och vissa spelare att idag kommer du inte undan med nått.

Men som sagt, tror merst på att försöka få 3 jämnbra kedjor som alla kan producera och klara sig någorllunda i egen zon. och då faller jag tillbak på min första uppställning där man sprider ut fart, tuffheten, defensiva känslan, spelskicklighet och skottförmåga.

Jag upprepar tidigare inlägg, men ser gärna två utpräglade topp-linor, en med ungdomsstuk och en ren fjärdekedja.

Rajala-Harju-Hedman
Sweatt-Lagace-Micflikier
Cehlarik-Wallmark-Petrell
Forsberg-Granström-Fabricius
Sylvegård-Ekarv-Strömwall

Sigalet-Schira
***an-Melart
Mikkelson-Sandström
Jaros-Savilahti
Oskarsson

PP #1:
Rajala-Harju-Hedman-Wallmark-Schira    

PP #2:
Sweatt-Lagace-Micflikier-Cehlarik-Sigalet

Edit: en sak vore att sätta in Mikkelson med Sigalet i PP #2.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Dentos mån maj 25, 2015 6:11 pm

Tänkte prova en konstellation som är lite udda där jag ser 4 kedjor med potential att producera. Jag vill inte att det ska se ut såhär, jag är bara sugen på att leka lite med namnen Wink.

Rajala-Wallmark-Hedman
Sweatt-Harju-Petrell
Micflikier-Lagacé-Forsberg
Cehlarik-Granström-Sylvegård
Fabbe

Känns på något sätt som att döda all offensiv potential som finns iförsig. Är rätt självklart att de bra spelarna ska få en gynnsam omgivning för att få en ärlig chans att öka sitt marknadsvärde, (vilket jag antar att dessa vill göra utöver att tjäna bra med kosing)
I princip allt talar väl för att det ser ut på följande sätt: (Som jag iförsig redan skrev för nån vecka sen)

Sweatt-Lagacé-Micflikier
Rajala-Harju-Hedman
Cehlarik-Wallmark-Petrell
Fabbe-Granström-Foppa
Sylvegård

Sigalet-Schira
Melart-Kukan
Sandström-Mikkelson
Jaros

Lassi
Larsson
(Ward)

Ser utan tvekan väldigt lovande ut, och det blir, som många säger, en riktigt jävla lång sommar asså....
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 863
Join date : 13-03-18
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken mån maj 25, 2015 7:08 pm

Snabb genomgång:

Svenskar - 15 st
Transatlanter - 6 st
Finländare - 3 st
Européer - 3 st
-----------------------

Norrbottningar - 8 st (räknar inte in Wallmark)

Dessutom ett antal som gått genom J20 fast är utländska; ***an-Cehlarik-Jaros. Totalt blir det 10 stycken som gått via Luleå J20.

Höll på glömma att Sylvegård-Ekarv-Mastomäki och framför allt Wallmark sorteras in i facket ungdomar.

Känns som att man har lite av varje, enda uppenbara avsaknaden är väl den där centertanken. Men annars är det verkligen blandat vad gäller ålder, nationaliteter och rollspelare.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Urken mån maj 25, 2015 9:20 pm

Glöm inte bort tränartrojkan!
Urken
Urken

Antal inlägg : 21157
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Micke80 mån maj 25, 2015 10:57 pm

En tanke här, när hade Lule senast fyra spelare som man nästan kan räkna med 40 pinnar från (Sweatt, Harju, Rajala och Micflikier) och till dessa 3 som man kan hoppas på 30 pinnar (Wallmark, Cehlarik, Lagacé) i laget. Känns ju helt sjukt egentligen att ha så mycket poängkvalité i alget och ändå ha en hel drös hårdingar också.

Tittar vi sen på backsidan så känns det som att Kukan, Sigalet, Schira och Mikkelson alla kan hamna omkring 20 pinnar och även här har vi hårdheten också.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken mån maj 25, 2015 11:05 pm

Micke80 skrev:En tanke här, när hade Lule senast fyra spelare som man nästan kan räkna med 40 pinnar från (Sweatt, Harju, Rajala och Micflikier) och till dessa 3 som man kan hoppas på 30 pinnar (Wallmark, Cehlarik, Lagacé) i laget. Känns ju helt sjukt egentligen att ha så mycket poängkvalité i alget och ändå ha en hel drös hårdingar också.

Tittar vi sen på backsidan så känns det som att Kukan, Sigalet, Schira och Mikkelson alla kan hamna omkring 20 pinnar och även här har vi hårdheten också.

Om det nu blir så att Hedman spelar med Rajala och Harju eller liknande kommer han nog peta in en 25 pinnar eller kanske uppåt 30 med lite tur. Tycker han hade bra formkurva i Luleå för att plana ut i Färjestad. Ska väl kunna fortsätta sin utveckling med en kompetent omgivning? Säg att han ingår i topp 6, då blir medspelarna några av Rajala, Harju, Sweatt eller Micflikier.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Tigerman mån maj 25, 2015 11:29 pm

Det är nästan lite väl mycket ivägsvävande här just nu kan jag tycka. Tänk på just FBK i fjol som hade ett på pappret ganska så potent lag med Salmela, Rajala, Tollefsen, Åslund, Gulas m.fl men inte ens tog sig till slutspel.

Visst har vi ett bra lag på pappret och man ska absolut kunna hoppas på ett SM-guld, det är ett absolut mål, men inget lag har någonsin vunnit något på papper, det ska spelas om det också.

Rent konkret ska man nog också inse att när SAIK tog sina två guld så var det en tydlig klasskillnad mellan lagen. Det var ingen som kunde hota på allvar. I fjol var det betydligt tätare och jag skulle kunna tänka mig att nästa säsong kommer både SAIK, Växjö, FBK, Frölunda och vi att kunna ställa upp ungefär lika namnkunniga lag på isen. Med HV, LHC och kanske Örebro som outsiders.

Vår största fördel är kanske kombinationen av hårdhet och finess, den tror jag inte något annat lag kommer kunna matcha. Målvaktspositionen sammantaget är lätt SHL topp-3, medan centersidan är en klar osäkerhetsfaktor. Där återstår att se hur Granström funkar i fjärdekedjan, om Lagacé orkar axla Chris tunga mantel samt om Harju och Wallmark kan leverera enligt förväntningarna.

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Micke80 mån maj 25, 2015 11:37 pm

Tigerman skrev:Det är nästan lite väl mycket ivägsvävande här just nu kan jag tycka. Tänk på just FBK i fjol som hade ett på pappret ganska så potent lag med Salmela, Rajala, Tollefsen, Åslund, Gulas m.fl men inte ens tog sig till slutspel.

Visst har vi ett bra lag på pappret och man ska absolut kunna hoppas på ett SM-guld, det är ett absolut mål, men inget lag har någonsin vunnit något på papper, det ska spelas om det också.

Rent konkret ska man nog också inse att när SAIK tog sina två guld så var det en tydlig klasskillnad mellan lagen. Det var ingen som kunde hota på allvar. I fjol var det betydligt tätare och jag skulle kunna tänka mig att nästa säsong kommer både SAIK, Växjö, FBK, Frölunda och vi att kunna ställa upp ungefär lika namnkunniga lag på isen. Med HV, LHC och kanske Örebro som outsiders.

Vår största fördel är kanske kombinationen av hårdhet och finess, den tror jag inte något annat lag kommer kunna matcha. Målvaktspositionen sammantaget är lätt SHL topp-3, medan centersidan är en klar osäkerhetsfaktor. Där återstår att se hur Granström funkar i fjärdekedjan, om Lagacé orkar axla Chris tunga mantel samt om Harju och Wallmark kan leverera enligt förväntningarna.

Man ska absolut inte sväva iväg, det är en sak vad man får på pappret och en sak vad man presterar. Titta bara på åren med rönken, vi gjorde det som bäst då vi inte hade laget för det och underpresterade då vi hade ett lag som kunde slåss högre.

Men på pappret har vi fantastiskt många riktigt skickliga spelare, det går inte att ducka för den.
Att jämföra med FBK i fjol känns inte riktigt rätt eftersom dom hade ett rätt så mediokert lag på pappret i fjol för at sedan värva in Rajala och Salmela en bit in på säsongen. När man värvade in dessa började även deras formkurva stiga.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken mån maj 25, 2015 11:39 pm

Topp 6 och semifinal, sämre än så är definitivt ett misslyckande.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Bamsefar mån maj 25, 2015 11:49 pm

Rönken skrev:Topp 6 och semifinal, sämre än så är definitivt ett misslyckande.
Det skall naturligtvis spelas om det men , nä, 20 år sen , det kan inte bli 21 år sen vi vann LeMat.
Allt annat än ett sm-guld är ett misslyckande. Vi har verktygen. Vi har , i mina ögon (hur skulle det kunna vara annat) bästa målvakten, med den bästa backupen, den i särklass bästa backlinjen och en bra mycket bättre one-two punsch än förra säsongen.

Det skall bli final och det skall bli seger.

Med det sagt så är det naturligtvis ett hästjobb som åligger tränartrojkan, att formera och få ihop laget till den effektiva enhet det behöver bli men i stort sett så gäller ovanstående målsättning.
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12045
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Norlin mån maj 25, 2015 11:58 pm

Vad är detta för mentalitet?
Varje år det inte blir guld är ett misslyckande.
Norlin
Norlin

Antal inlägg : 4512
Join date : 13-02-28
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Bamsefar mån maj 25, 2015 11:59 pm

Norlin skrev:Vad är detta för mentalitet?
Varje år det inte blir guld är ett misslyckande.
inte varje år , men 15-16 är ett misslyckande utan LeMat i mina ögon. Nu går vi för det... pirat
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12045
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Norlin tis maj 26, 2015 12:16 am

Bamsefar skrev:
Norlin skrev:Vad är detta för mentalitet?
Varje år det inte blir guld är ett misslyckande.
inte varje år , men 15-16 är ett misslyckande utan LeMat i mina ögon. Nu går vi för det... pirat

Jag förstår att man inte vinner guld varje år men målet för alla klubbar som inte precis anlänt till finrummet ska väl alltid vara guld och inget annat. Missar man sitt mål är det väl att se som ett misslyckande?
Norlin
Norlin

Antal inlägg : 4512
Join date : 13-02-28
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Jonken tis maj 26, 2015 12:53 am

Jag tycker att följande exempel skulle vara misslyckanden:

- Att enskilda spelare får hybris & tror att detta fixar sig för lag polarna gör jobbet.
- Att lagledningen inte tränar spelarna extra hårt -så att krämen sinar när det verkligen gäller.
- Att lagledningen inte inser att man denna gång har en bred trupp med bra back up -för ev förslitningsskador av en hårdare träning.
- Att lagets grupp moral är som orgami -och viker sig under press & tryck, (Internt & externt).
- Att det inte finns kristallklara regler för vad som är acceptabelt -och vad som inte är det.

Om man allt är kristallklart och man har byggt spelarna för att orka hela vägen; kommer allt de andra naturligt. All statistik, -tabellplaceringar, -kravbilder, -feedback, -fans, -media, osv osv; kommer att bli/vara positivt. Det är träning, kost, vila, genomgång & match som gäller! Byte-för-byte; där varje enskild spelare & ledare går all in med pondus -för att man är mer än väl utrustad för uppgiften. Att motiverat betala fullt pris varje dag för de minsta detaljerna. Ju bättre detaljerna synkar = Ju bättre synkar helheten. Att summera resultat & statistik = Andras problem.

Om inte alla är sten-beredda på att käka puck -för den jobbiga risken att få en blåtira; har vi kastat bort den här chansen innan detta ens börjat! Finare namn på tröjorna vinner inga mästerskap. Motivation och en gemensam spelidé kombinerat med skicklighet vinner mästerskap!

Att vinna mot sin kille ute på isen vinner byten. Att vinna byten mot motståndarna skapar momentum -och vinner perioder. Att vinna perioder vinner matcher. Att gnugga på om pokaler & parader; då är det dags att stiga upp ur sängen och vakna...
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6838
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Diktatorn tis maj 26, 2015 2:04 am

Sitter och myser med tanken på alla lirare jag ska få se i Luleåtröjan till hösten och så går man in hit och läser om allt från träning till moral som kan gå fel och ångesten kickar in igen... Allt är som det ska med andra ord!
Diktatorn
Diktatorn

Antal inlägg : 610
Join date : 13-03-30

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Pickadoll tis maj 26, 2015 5:51 am

Diktatorn skrev:Sitter och myser med tanken på alla lirare jag ska få se i Luleåtröjan till hösten och så går man in hit och läser om allt från träning till moral som kan gå fel och ångesten kickar in igen... Allt är som det ska med andra ord!

Haha dagens garv
Pickadoll
Pickadoll

Antal inlägg : 194
Join date : 12-01-22
Age : 46
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Micke80 tis maj 26, 2015 7:45 am

Jag håller med Jonken i det han skriver. Man vinner inget utan att spela om det och när man spelar måste man gå all in.
Jag hoppas att tränarna klarar av att få ihop detta lag till en genuint sammansvetsad grupp.
Jag hoppas också tränarna har förmågan att se vilka som är i behov av vila så att vi hela tiden har ett strakt lag på isen. Just den här biten ser man ofta hos mästarlagen, de har råd att låta en stjärna vila då han får känning av någon skada så i slutet av säsongen är de flesta spelarna i laget tillgängliga. Detta att jämföra med alla lagen som måste kämpa med näbbar och klor för att ta sig till slutspel, när dom väl är där är bensin slut hos de som ska bära laget.
Om man stannar kvar i tänket med frächa spelare så har vi ju även play-in som exempel. Lagen som kommer vidare därifrån får ingen tid att slicka såren utan får kliva på det igen, mendan motståndarna har hunnit rehabba skador och träna bra.

Nu är ju inte de andra lagen klara än med sina sillys så jag väntar till jag rangordnar vårat lag. Men så som laget ser ut just nu är jag otroligt nöjd då jag inte riktigt ser vilken ingrediens som saknas. Visst en center säger nån, men jag tror mycket på Wallmark och Lagace så jag låter dom gärna motbevisa mig innan jag skriker om centertank.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Dentos tis maj 26, 2015 8:10 am

Är det någon som vet när Sweatt,Micflikier och Rajala anländer till Luleå för den gemensamma sommarfysen? Vill fan inte se att dessa kommer i slutet av augusti, slarvtränade och mätta för att håva in pengar, vilket jag iförsig inte tror kommer hända. Men jag ser ändå helst att dessa är med på den gemensamma fysträningen hela sommaren.
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 863
Join date : 13-03-18
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Micke80 tis maj 26, 2015 8:32 am

Dentos skrev:Är det någon som vet när Sweatt,Micflikier och Rajala anländer till Luleå för den gemensamma sommarfysen? Vill fan inte se att dessa kommer i slutet av augusti, slarvtränade och mätta för att håva in pengar, vilket jag iförsig inte tror kommer hända. Men jag ser ändå helst att dessa är med på den gemensamma fysträningen hela sommaren.

Osten sa i livesändningen att de skulle fjällvandra i början av augusti då hela truppen skulle vara på plats.
Vilka spelare som kommer först där i juli/augusti vet jag dock inte.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken tis maj 26, 2015 8:33 am

Micke80 skrev:
Dentos skrev:Är det någon som vet när Sweatt,Micflikier och Rajala anländer till Luleå för den gemensamma sommarfysen? Vill fan inte se att dessa kommer i slutet av augusti, slarvtränade och mätta för att håva in pengar, vilket jag iförsig inte tror kommer hända. Men jag ser ändå helst att dessa är med på den gemensamma fysträningen hela sommaren.

Osten sa i livesändningen att de skulle fjällvandra i början av augusti då hela truppen skulle vara på plats.
Vilka spelare som kommer först där i juli/augusti vet jag dock inte.

Det låter Sweattigt?
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Dentos tis maj 26, 2015 8:50 am

Micke80 skrev:
Dentos skrev:Är det någon som vet när Sweatt,Micflikier och Rajala anländer till Luleå för den gemensamma sommarfysen? Vill fan inte se att dessa kommer i slutet av augusti, slarvtränade och mätta för att håva in pengar, vilket jag iförsig inte tror kommer hända. Men jag ser ändå helst att dessa är med på den gemensamma fysträningen hela sommaren.

Osten sa i livesändningen att de skulle fjällvandra i början av augusti då hela truppen skulle vara på plats.
Vilka spelare som kommer först där i juli/augusti vet jag dock inte.
Ahh okej. Låter väl bra ändå. Den jag är mest orolig för är Micflikier, då både Rajala och Sweatt fortfarande garanterat vill framåt i sina karriärer, samt höja sina marknadsvärden/chanser att ta sig till NHL. Micflikier sitter nu på två garanterade år med hög lön och är 30 bast. Jag hoppas verkligen att han tar det här seriöst, för slår alla dessa stjärnvärvningar ut rätt så har jag svårt att se något annat lag på riktigt utmana oss. Men det är ganska mycket som ska till för att det ska hända såklart.
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 863
Join date : 13-03-18
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av FruktHamster tis maj 26, 2015 9:04 am

Dentos skrev:
Micke80 skrev:
Dentos skrev:Är det någon som vet när Sweatt,Micflikier och Rajala anländer till Luleå för den gemensamma sommarfysen? Vill fan inte se att dessa kommer i slutet av augusti, slarvtränade och mätta för att håva in pengar, vilket jag iförsig inte tror kommer hända. Men jag ser ändå helst att dessa är med på den gemensamma fysträningen hela sommaren.

Osten sa i livesändningen att de skulle fjällvandra i början av augusti då hela truppen skulle vara på plats.
Vilka spelare som kommer först där i juli/augusti vet jag dock inte.
Ahh okej. Låter väl bra ändå. Den jag är mest orolig för är Micflikier, då både Rajala och Sweatt fortfarande garanterat vill framåt i sina karriärer, samt höja sina marknadsvärden/chanser att ta sig till NHL. Micflikier sitter nu på två garanterade år med hög lön och är 30 bast. Jag hoppas verkligen att han tar det här seriöst, för slår alla dessa stjärnvärvningar ut rätt så har jag svårt att se något annat lag på riktigt utmana oss. Men det är ganska mycket som ska till för att det ska hända såklart.

Skulle väl också gifta sig i sommar, så lär väl bli planerande inför det och bröllopsresa efter. Som du säger, hoppas han är proffsig nog att ändå infinna sig topptränad.
FruktHamster
FruktHamster

Antal inlägg : 2355
Join date : 12-02-19
Age : 46
Ort : Stockholmstrakten

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Puckad tis maj 26, 2015 9:11 am

Rönken skrev: Det låter Sweattigt?
Exakt var i Göteborg är du uppväxt? :joker:
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11110
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Kapten Haddock tis maj 26, 2015 9:19 am

http://dragskott.blogspot.se/2015/05/toni-rajala-jag-hade-nagra-alternativ-i.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+Dragskott+(Dragskott)&m=1

Så är det!

Ju mer en klubb satsar och ju fler bra spelare som ansluter/finns  i en klubb, ju bättre spelare vill ansluta.

Så denna satsning var en riktigt stor sak för framtiden och de kommer ge ringar på vattnet för kommande säsonger.

Visst kommer de krävas framgång också, men de här är ett stort steg påväg!

Skulle LHF vilja och ha pengar att värva en riktig klasscenter, så har % att lyckas få hit en, ökat enormt med dagens trupp jämfört med fjolårets.
Kapten Haddock
Kapten Haddock

Antal inlägg : 2527
Join date : 15-03-27
Ort : Hemma

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Kapten Haddock tis maj 26, 2015 9:40 am

Puckad skrev:
Rönken skrev: Det låter Sweattigt?
Exakt var i Göteborg är du uppväxt? :joker:

De måste la va i Bergsjön, för där Harju jag då haft det Sweattigt, när vi jobbade i Götet en månad.
Kapten Haddock
Kapten Haddock

Antal inlägg : 2527
Join date : 15-03-27
Ort : Hemma

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Micke80 tis maj 26, 2015 9:42 am

FruktHamster skrev:
Dentos skrev:
Micke80 skrev:
Dentos skrev:Är det någon som vet när Sweatt,Micflikier och Rajala anländer till Luleå för den gemensamma sommarfysen? Vill fan inte se att dessa kommer i slutet av augusti, slarvtränade och mätta för att håva in pengar, vilket jag iförsig inte tror kommer hända. Men jag ser ändå helst att dessa är med på den gemensamma fysträningen hela sommaren.

Osten sa i livesändningen att de skulle fjällvandra i början av augusti då hela truppen skulle vara på plats.
Vilka spelare som kommer först där i juli/augusti vet jag dock inte.
Ahh okej. Låter väl bra ändå. Den jag är mest orolig för är Micflikier, då både Rajala och Sweatt fortfarande garanterat vill framåt i sina karriärer, samt höja sina marknadsvärden/chanser att ta sig till NHL. Micflikier sitter nu på två garanterade år med hög lön och är 30 bast. Jag hoppas verkligen att han tar det här seriöst, för slår alla dessa stjärnvärvningar ut rätt så har jag svårt att se något annat lag på riktigt utmana oss. Men det är ganska mycket som ska till för att det ska hända såklart.

Skulle väl också gifta sig i sommar, så lär väl bli planerande inför det och bröllopsresa efter. Som du säger, hoppas han är proffsig nog att ändå infinna sig topptränad.

Jo han skulle ju göra det. Hoppas han har en fru som inte klarar av att släppa planeringstankarna så att han hinner träna hårt istället, men som Dentos skrev så är det väll gentligen bara Micflikier som kan anses vara det där orosmomentet just pga kontrakt, ålder och andra planer. Men han såg inte otränad ut i Linköping i fjol och han är ju van att sköta sommarträningen på egen hand.
Förhoppningsvis har han Ledins mentalitet och inser att ju äldre man blir ju hårdare måste du träna för att hinna med.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Old Brooklyn tis maj 26, 2015 9:48 am

Micke80 skrev:
FruktHamster skrev:
Dentos skrev:
Micke80 skrev:
Dentos skrev:Är det någon som vet när Sweatt,Micflikier och Rajala anländer till Luleå för den gemensamma sommarfysen? Vill fan inte se att dessa kommer i slutet av augusti, slarvtränade och mätta för att håva in pengar, vilket jag iförsig inte tror kommer hända. Men jag ser ändå helst att dessa är med på den gemensamma fysträningen hela sommaren.

Osten sa i livesändningen att de skulle fjällvandra i början av augusti då hela truppen skulle vara på plats.
Vilka spelare som kommer först där i juli/augusti vet jag dock inte.
Ahh okej. Låter väl bra ändå. Den jag är mest orolig för är Micflikier, då både Rajala och Sweatt fortfarande garanterat vill framåt i sina karriärer, samt höja sina marknadsvärden/chanser att ta sig till NHL. Micflikier sitter nu på två garanterade år med hög lön och är 30 bast. Jag hoppas verkligen att han tar det här seriöst, för slår alla dessa stjärnvärvningar ut rätt så har jag svårt att se något annat lag på riktigt utmana oss. Men det är ganska mycket som ska till för att det ska hända såklart.

Skulle väl också gifta sig i sommar, så lär väl bli planerande inför det och bröllopsresa efter. Som du säger, hoppas han är proffsig nog att ändå infinna sig topptränad.

Jo han skulle ju göra det. Hoppas han har en fru som inte klarar av att släppa planeringstankarna så att han hinner träna hårt istället, men som Dentos skrev så är det väll gentligen bara Micflikier som kan anses vara det där orosmomentet just pga kontrakt, ålder och andra planer. Men han såg inte otränad ut i Linköping i fjol och han är ju van att sköta sommarträningen på egen hand.
Förhoppningsvis har han Ledins mentalitet och inser att ju äldre man blir ju hårdare måste du träna för att hinna med.
Han kan boka smekmånaden på campingen i Karlsvik så har han Niporna alldeles vid knuten för lite mjölksyreträning.
Old Brooklyn
Old Brooklyn

Antal inlägg : 5633
Join date : 12-02-22

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Puckad tis maj 26, 2015 9:49 am

MicFlikier behöver ju inte vara bäst tränad, det räcker gott om han är bättre tränad än Fabbe!
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11110
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Jonken tis maj 26, 2015 10:24 am

Puckad skrev:MicFlikier behöver ju inte vara bäst tränad, det räcker gott om han är bättre tränad än Fabbe!
Laughing Laughing Laughing

-Har "Fabbe" dekat ner sig rejält under våren...?
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6838
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Jonken tis maj 26, 2015 10:32 am

Den enda värvningen av alla de som LHF nu gjort under SS; så är ju Jacob Micflikier den enda som jag personligen inte accepterat än... Men nu är det så och då är det bara för mig att räta in mig i ledet. För precis som flera här redan nämnt; finns det en hel del frågetecken i den här värvningen. Blir intressant och se vilket skick han anländer till Luleå -samt hur han orkar att hänga med i den gemensamma träningen. Han har spetsigt betalt; då skall resultaten också tala samma språk. -UTAN gnäll....
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6838
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Puckad tis maj 26, 2015 10:57 am

Jonken skrev:
Puckad skrev:MicFlikier behöver ju inte vara bäst tränad, det räcker gott om han är bättre tränad än Fabbe!
Laughing Laughing Laughing
-Har "Fabbe" dekat ner sig rejält under våren...?
Troligen inte!! Laughing
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11110
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken tis maj 26, 2015 11:57 am

http://www.nsd.se/sport/bloggar/hockeysnack/osten-om-truppen/?blog=7127224&entry=9308091 - Stålis har bra laguppställning får man säga, även backarna ser bra ut.

Det jag finner intressant är att Osten pratar om att BÅDE Mickan och Harju ska kunna lira center. Jag förmodar att det blir så att Harju blir ordinarie center medan Mickan hoppar in vid behov? För utöver dessa två finns Wallmark och Lagace som båda klarar av den rollen bra. Granström gör det stabilt i en fjärde skulle jag tro.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Puckad tis maj 26, 2015 1:54 pm

Med dom två som centrar så blir man rätt starka när man går ner på två linor...
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11110
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken tis maj 26, 2015 2:23 pm

Puckad skrev:Med dom två som centrar så blir man rätt starka när man går ner på två linor...

Tycker mest att Mickan inte känns som centertyp, han ska väl få ligga lite på rulle och så där. Inte ta defensivt ansvar.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Mickeee tis maj 26, 2015 2:39 pm

Fan vad jag hade velat se den tandlöse (jonsson) i båset redan iår! På något sätt hade han personifierat detta gäng med råbusar perfekt! Och då hade vi inte behövt utnämna någon kapten utan köra med tre A istället. Jonsson blir vår inofficiella kapten.
Mickeee
Mickeee

Antal inlägg : 910
Join date : 12-02-24

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Dentos tis maj 26, 2015 7:39 pm

Fan undra om man kanske inte bör överväga att ge Foppa en ärlig chans i en offensiv kedja nästa år? Då kan det se ut ungefär såhär:

Rajala-Harju-Hedman
Sweatt-Wallmark-Micflikier
Cehlarik-Lagacé-Foppa
Fabbe-Granström-Petrell

Inte fy skam det heller i min mening. Wallmark får en riktig chans att bevisa att han håller på SHL nivå som en topp 2 center. Tror både Foppa och Cehlarik kan trycka dit några om dessa herrar får spela med Lagacé
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 863
Join date : 13-03-18
Age : 27

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Lars158 tis maj 26, 2015 9:29 pm

Kuriren Samuelsson hade en uppställning som var lite intressant:

Kommentar:

Samuelssons uppställning

Målvakt:

Joel Lassinantti

(Daniel Larsson)

Backpar:

Jonathan Sigalet–Craig Schira

Brendan Mikkelson–Per Savilahti Nagander

Ilari Melart–Dean Kukan

Jan Sandström–Christian Jaros

Extra: Marcus Oskarsson

Kedjor:

Toni Rajala–Johan Harju–Bill Sweatt

Jacob Micflikier–Lucas Wallmark–Peter Cehlarik

Lennart Petrell–Jacob Lagacé–Anton Hedman

Karl Fabricius–Jonathan Granström–Johan Forsberg

Extra: Emil Sylvegård, Malte Strömwall, Christopher Mastomäki, Victor Ekarv

Lars158

Antal inlägg : 9722
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Jimmy_Vegas tis maj 26, 2015 9:49 pm

Jag förstår inte varför många sätter Sigalet - Schira, Mikkelson - Nagander osv. i samma backpar. Är det inte bättre å sprida ut det lite? Sigalet med Mikkelson ex. Känns som att Mikkelson - Nagander är lite mismatch, båda stora och förmodat lite långsammare än ex. Sigalet eller Schira.

Jimmy_Vegas

Antal inlägg : 44
Join date : 12-12-02
Age : 39
Ort : Malmberget

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken tis maj 26, 2015 9:56 pm

Lars158 skrev:Kuriren Samuelsson hade en uppställning som var lite intressant:

Kommentar:

Samuelssons uppställning

Målvakt:

Joel Lassinantti

(Daniel Larsson)

Backpar:

Jonathan Sigalet–Craig Schira

Brendan Mikkelson–Per Savilahti Nagander

Ilari Melart–Dean Kukan

Jan Sandström–Christian Jaros

Extra: Marcus Oskarsson

Kedjor:

Toni Rajala–Johan Harju–Bill Sweatt

Jacob Micflikier–Lucas Wallmark–Peter Cehlarik

Lennart Petrell–Jacob Lagacé–Anton Hedman

Karl Fabricius–Jonathan Granström–Johan Forsberg

Extra: Emil Sylvegård, Malte Strömwall, Christopher Mastomäki, Victor Ekarv

Petrell-Lagace-Hedman känns småkul, fast personligen tror jag man får ut mer av Hedman i en kedja med två tekniker. Sedan är jag inte så förtjust i tanken på Savva före Sandström. Men lite omväxling. Även om jag hellre ser Stålis uppställning.
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Lars158 tis maj 26, 2015 10:22 pm

Jo håller med Rönken.
Men var lite annorlunda och kändes lite kul.

Lars158

Antal inlägg : 9722
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av pingu tis maj 26, 2015 10:27 pm

Tror Savva hamnar i ingenmansland lite grann, Sigalet, Schira, Mikkel räv och Melart är självklara och Sandström, Kukan och Jaros får slåss om två sista platserna och bli sjunde back. Oskarsson börjar Asplöven men hur reagerar Savva att bli skickad till Asplöven? Så jag skulle inte bli förvånad om Savva blir utlånad till Malmö eller liknande.
pingu
pingu

Antal inlägg : 2416
Join date : 12-01-21
Ort : Södermalm

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Rönken tis maj 26, 2015 10:30 pm

pingu skrev:Tror Savva hamnar i ingenmansland lite grann, Sigalet, Schira, Mikkel räv och Melart är självklara och Sandström, Kukan och Jaros får slåss om två sista platserna och bli sjunde back. Oskarsson börjar Asplöven men hur reagerar Savva att bli skickad till Asplöven? Så jag skulle inte bli förvånad om Savva blir utlånad till Malmö eller liknande.

***an var bäste back i slutspelet så tror nog att han är topp 4 inför säsongen. Däremot är ju frågan hur Savva placeras och tar det hela ja?
Rönken
Rönken

Antal inlägg : 17809
Join date : 12-04-15

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Qirren tis maj 26, 2015 11:22 pm

Savva placeras utanför laget där han hör hemma. Killen håller inte i SHL..
Qirren
Qirren

Antal inlägg : 1369
Join date : 15-01-17
Ort : Växjö

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Klabbe ons maj 27, 2015 1:44 pm

Att savva inte skulle hålla i SHL tycker jag är lite väl hårt. Han var väl helt ok under första delen av säsongen.

Klabbe

Antal inlägg : 28
Join date : 12-09-08
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Norlin ons maj 27, 2015 2:50 pm

Savva är stabil men lite för slö. Borde jobba på explosiviteten till 100% i sommar. Han har ju hockey i sig.
Norlin
Norlin

Antal inlägg : 4512
Join date : 13-02-28
Ort : Gävle

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Slapshot ons maj 27, 2015 4:02 pm

Bort bort bort....Jaros ska gå före.

Slapshot

Antal inlägg : 3294
Join date : 12-01-27
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Old Brooklyn ons maj 27, 2015 9:38 pm

Om allt vill sig väl tror jag att ***an kan blomma ut nästa säsong och bli en av de bästa backarna som SHL/Elitserien sett på många år.

Kanske dags att släppa taget om Obi-Jan och lämna sin tid som padawan för att ta plats som en äkta Jedi. Gärna i par med en muskeldroid som (Mel)artoo.
Old Brooklyn
Old Brooklyn

Antal inlägg : 5633
Join date : 12-02-22

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1 - Sida 9 Empty Sv: Luleå Hockeys Lag 2015/2016, Del 1

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 9 av 20 Föregående  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14 ... 20  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet