Signerad bok, 25 år med Luleå Hockey

Gå ner

Signerad bok, 25 år med Luleå Hockey Empty Signerad bok, 25 år med Luleå Hockey

Inlägg av amaijzing76 ons 02 dec 2020, 10:03

Tjenare!

Har en lite speciell pärmskyddad bok liggandes här, eller ja den låg i en låda med gamla dukar på, så den har väl blivit lite bortglömd under årens gång. Men hittade den nu under en flyttstädning.

Det är den vita exklusiva bokvarianten av Torsten Wiklunds, "25 år med Luleå Hockey" och den är signerad av några kultspelare såsom Åkerström, Öhlund, Holmström, Hurtig, Skuggan mfl. Riktigt häftigt.
Den har bara varit framme ett fåtal gånger under årens gång och tror aldrig den blivit genombläddrad ens. Tror inte ens jag kom ihåg autograferna förrän nu när jag "hittade" den igen.
Minns att den kostade en slant att köpa 2002 när den kom ut i endast 199 ex. Den jag har är nr 83.
Slitage är i princip obefintlig. Den har som sagt mest legat i en låda. Någon liten skavank finns på skyddspärmen. Boken i sig är typ mint-condition.

Min fråga rakt är är då, om någon är intresserad av att köpa och äga denna raritet i sin samling?

Jag känner att den kommer bättre till nytta hos riktigt hängivna fans än att den fortsätter ligga undangömd här.

Nu är jag nygammal här på forumet. Minns att jag var halvaktiv här en sväng under 2000-talet.
Så är jag på fel ställe med denna förfrågan, så uppskattar jag om någon kan lotsa mig rätt.

Väl mött gammelbjörnar! Smile

mvh Aki

amaijzing76

Antal inlägg : 1
Join date : 20-12-02

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet