Luleå Hockeys lag 2020/2021

+50
Arminius
Dundernisse
ski3r
ezz
LulefanGBG
amarule
JoakimJ
flugsvampen
farre
CKa
rasbiologen
LHF96
Hellcop
kokostrollet
Björnpappa
Dentos
Mr Bister
Simon90
håkke
icemask
Redbear
Lehto
tibet
Micke80
Norrlandstoken
Donowitz
GrodanBoll
Jonsey78
Lule00
Hankburger
Diktatorn
Rikky
Bamsefar
GustenA
NallePhu
Wolfhunter
Dustin
Jonken
Sportchefen #2
Sundance Kid
Pajala
Puckad
Tigerman
Snikne Ville
Tony Moore
oggskar
RSD555
Urken
Blinders
Old Brooklyn
54 posters

Sida 2 av 10 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa

Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Bamsefar tor jun 04, 2020 7:44 pm

NallePhu skrev:
GrodanBoll skrev:
NallePhu skrev:
Jonken skrev:
Jonsey78 skrev: Tror Gunler kommer få sitt lyft nästa säsong och med Klasen kan det bli magi Wink
Tror också mycket på Noel Gunler kommande sässe. Han verkar verkligen vilja betala fullt pris under försäsongen.

Klasen - Tyrväinen - Gunler

En kedja som har absolut toppkvalité av ALLT -på SHL nivå. Nyckeln i kedjan är givetvis mittennamnet. Om bara lite av hans extrema vilja, hunger och vinnarmentalitet rubbar av på trollkarlen och målskytten; kommer denna kedja kunna matcha allt det bästa motståndarcoacher har att matcha emot dem. Att spela fult -för att komma åt Linus och Noel; innebär nog ett prislapp här. Då snackar jag inte bara om "Tyrre" -utan även om Oscar och Eddie. Ingen av dessa har några som helst problem att möta upp en nivå; som knappast gynnar motståndarna. "Tyrre" är så ruggigt smart; att om han inte kommer åt dem själv: Anpassar han sitt centerspel (läs: hemjobb) -på ett sätt som gör att Oscar och Eddie får sina chanser vid defensiv blå.
Alla vet ju vad Linus kan med sin puckkontroll och rörlighet. Och vi som följt Noel vet vilken grym potential den killen har som en naturlig målskytt.

- Helt klart en VÄLDIGT INTRESSANT kedja!
Kommer Hållander tillbaka på lån vilket Pittsburgh kommer göra så är Gunler extra spelare igen, Dags att förstå det går x antal före han vad gäller spelare i truppen tyvärr!
Sedan kommer Fabbe göra samma jobb som han gjort och är fast i truppen så vart finns utrymmet för Gunler....
Vad du är tröttsam att lyssna på ibland. Vädra gärna din åsikt men din ton är så jäkla tråkig att man blir på dåligt humör bara av att läsa dina inlägg. "Dags att förstå", "folk verkar inte fatta" osv... Ja vi förstår att du har direktlina till Bulan och Skuggan men låt andra diskutera och spekulera utan att du ska komma med din överlägsna attityd överallt.
Kom inte och säg att jag hade rätt för so far så har det jag sagt klockat in till fullo, Det finns saker som gör att han ligger lågt hos Bulan ännu men det är saker som inte alla tydligen ser och fattar!

Han sätter säg själv i alla lägen före laget så har det varit och kommer så förbli oavsett vad alla tycker och tänker, Skulle han plocka bort den svullskalle han har då skulle han bli en vass forward men så länge han ser sig själv över laget så kommer han ha begränsad speltid!

Dumheter, han är 18 år o spelar regelbundet i landet främsta elitteam i sin sport och i hans ålder så svajar prestationerna. Hade det varit så att han satte sig själv före laget hade han inte spelat en minut i ett lag som leds av Tomas Berglund, sen har han en del att jobba med i arbetet över hela plan men han har blivit bättre.
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12044
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Donowitz fre jun 26, 2020 12:43 pm

Känns lite långt bort med hockey i denna hetta och pandemi. Men har klurat lite på kommande säsongs trupp och jag tror Luleå Hockey 20/21 kan falla väl ut.

Många av våra konkurrenter har gjort rätt tunga värvningar och det känns överlag som att de flesta lag har rustat ytterligare med vassare uppställningar än föregående säsong. Kan man så klart debattera kring men det är min spaning och SS är inte över ännu, med fortsatt en hel del rykten om återvändande spelare till SHL från de större ligorna. Men alla dessa tunga värvningar ska leverera och det kända "på pappret" betyder inte samma sak som att man lever upp till och levererar enligt förväntningar. Det vet vi inträffar var säsong - men kan behöva återupprepas bland kvällstidningarnas rubriker om värvningsbomber och återvändande stjärnor.

Vad jag tycker talar för oss - är de flertalet unga spelare med växande potential som redan är inkörda i ligans förmodligen mest effektiva spelsystem. Spelarna känner även laget och staden sedan tidigare och har en god bas att stå på redan från grunden. Jag räknar exempelvis med att en frisk Hållander, Brännström och Gunler kommer göra riktigt bra säsonger. Det är inte ologiskt att de rent av gör fruktansvärt bra säsonger 20/21.

Klasen är så klart inte samma spelare som 13/14 i 5 mot 5 och kommer ganska snart att inse saker har hänt i SHL med i synnerhet tempo. Men samtidigt är han van vid "Bulans" hockey, åtminstone stora drag av den och kommer onekligen vara som klippt och skuren för vårt powerplay. Vi vet att om han pressas hårt så innebär det friställda andra spelare som kommer att levereras perfekta pass och målchanser. Hans spel och puckhantering på små ytor är av absolut världsklass. Lägger man istället tät markering på övriga spelare, så kommer han att kliva in och ta välriktade avslut med stor målchans. Vi har sett det förut.  

Det enda möjliga frågetecknet jag känner är vår målvaktssida. Men jag håller mig fortsatt försiktig positiv till dess att motsatsen är bevisad.

Hur går era tankar kring bygget och vår trupp så långt?

Ha det fortsatt gott i sommarvärmen!

Donowitz

Antal inlägg : 4077
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Pajala fre jun 26, 2020 2:05 pm

Totalt känns det som vi generellt har fått en svagare trupp, jag hoppas verkligen nisse kan köra ett år till, vi behöver verkligen han på backplats.

Klasen är ju givetvis en supervärvning men jag är inte riktigt säker att Hållander, Gunler och Brännström tar stora kliv till säsongen, jag hade faktiskt också kallt räknat med att vi skulle signa Komarek, med han borta och förlusterna till Örebro så har vi blivit lite svagare offensivt.

Det som är det största frågetecknet för mig är målvakterna, ingen av dessa är topp tio målvakter och jag tror det kommer att visa sig också, plats 4-5 tror jag på genom att vi ännu har SHLs bästa back som styr och ställer, även bulan och hans spelsystem gör att vi kommer att bli svårslagna även denna säsong.

Men tyvärr så har andra lag värvat på bra fast Coronan härjar, det jag är mest orolig är över om säsongen verkligen kommer att spelas eller inte, Hockeyallsvenskan gick ju ut med att det inte blir något spel utan publik, då ställer dom in alltihopa.

Det senare tror jag kommer att gälla SHL också oavsett vad klubbarna säger just nu, ingen publik ger inte heller inkomster.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18150
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Norrlandstoken tis jul 14, 2020 11:33 am


Norrlandstoken

Antal inlägg : 2500
Join date : 16-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Pajala tis jul 14, 2020 3:03 pm


Bra genomgång men just målvakterna drar ned vårt betyg, lite väntat faktiskt för just nu ÄR målvakterna det osäkra kortet.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18150
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av GustenA tis jul 14, 2020 5:36 pm

Hur tror ni en rookiemålvakt påverkas av frånvaro av publik? Det borde stå klart att det inte kommer bli någon större publik på länge så Wallstedt lär spela största delen av sin första säsong utan publik. Jag vill tro att det kan vara positivt med mindre press.

GustenA

Antal inlägg : 3081
Join date : 14-12-13

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Norrlandstoken lör jul 18, 2020 5:54 am

Går in här stup i kvart för att se om något under har skett, att man kört en Brynäs och samma sponsorer som ville ha kvar Lassi har löst frågan om Komarek. Men icke sa Nicke. Verkar nattsvart.

Norrlandstoken

Antal inlägg : 2500
Join date : 16-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av RSD555 lör jul 18, 2020 8:07 am

Norrlandstoken skrev:Går in här stup i kvart för att se om något under har skett, att man kört en Brynäs och samma sponsorer som ville ha kvar Lassi har löst frågan om Komarek. Men icke sa Nicke. Verkar nattsvart.

Komarek har en historia i klubben men han är ingen norrbottning än. Han är helt ok men ingen bärande spelare. Han är inte en självklar del av Luleå Hockey och sponsorerna ska inte favorisera vissa spelare. Finns inget officiellt och tydligt uttalande från ledningen att klubben behöver Komarek.

RSD555

Antal inlägg : 703
Join date : 17-12-03

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Norrlandstoken lör jul 18, 2020 10:29 am

Kan kanske vara så att man rent utav inte tycker han håller måttet för att lira Luleås typ av hockey? Kan även kanske vara så att en bra riktigt målvakt går före en forwardsvärvning.

Norrlandstoken

Antal inlägg : 2500
Join date : 16-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av RSD555 lör jul 18, 2020 10:49 am

Norrlandstoken skrev:Kan kanske vara så att man rent utav inte tycker han håller måttet för att lira Luleås typ av hockey? Kan även kanske vara så att en bra riktigt målvakt går före en forwardsvärvning.

Just nu håller Komarek måttet men man kanske ser större potential i Gunler och Isac. Att kunna värva in målvakt på artistkontrakt ifall det behövs är nog som du säger prio ett.

RSD555

Antal inlägg : 703
Join date : 17-12-03

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Pajala lör jul 18, 2020 1:49 pm

RSD555 skrev:
Norrlandstoken skrev:Går in här stup i kvart för att se om något under har skett, att man kört en Brynäs och samma sponsorer som ville ha kvar Lassi har löst frågan om Komarek. Men icke sa Nicke. Verkar nattsvart.

Komarek har en historia i klubben men han är ingen norrbottning än. Han är helt ok men ingen bärande spelare. Han är inte en självklar del av Luleå Hockey och sponsorerna ska inte favorisera vissa spelare. Finns inget officiellt och tydligt uttalande från ledningen att klubben behöver Komarek.

Komarek anslöt till laget i slutet av Januari och var en av Luleås bästa spelare under den tiden han fick spela, poängmässigt så var ingen forward bättre än Komarek under den tiden, jag tror verkligen att han skulle vara en av Luleås absolut bästa spelare om han fick spela en hel säsong, tror även att han skulle ligga högt uppe i den interna poängligan, 30+ poäng skulle inte vara omöjligt.

Jag har då inte gett upp hoppet om att Komarek får dra på sig Luleås tröja.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18150
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av RSD555 lör jul 18, 2020 2:22 pm

Pajala skrev:
RSD555 skrev:
Norrlandstoken skrev:Går in här stup i kvart för att se om något under har skett, att man kört en Brynäs och samma sponsorer som ville ha kvar Lassi har löst frågan om Komarek. Men icke sa Nicke. Verkar nattsvart.

Komarek har en historia i klubben men han är ingen norrbottning än. Han är helt ok men ingen bärande spelare. Han är inte en självklar del av Luleå Hockey och sponsorerna ska inte favorisera vissa spelare. Finns inget officiellt och tydligt uttalande från ledningen att klubben behöver Komarek.

Komarek anslöt till laget i slutet av Januari och var en av Luleås bästa spelare under den tiden han fick spela, poängmässigt så var ingen forward bättre än Komarek under den tiden, jag tror verkligen att han skulle vara en av Luleås absolut bästa spelare om han fick spela en hel säsong, tror även att han skulle ligga högt uppe i den interna poängligan, 30+ poäng skulle inte vara omöjligt.

Jag har då inte gett upp hoppet om att Komarek får dra på sig Luleås tröja.

Jag tror också att han skulle vara en av dom bästa och att ledningen värvar honom om det finns ekonomiskt utrymme. Men det vore ingen kris om det inte går att lösa. Vi har ju som sagt en del unga forwards som skulle kunna må bra av att få större roll.

RSD555

Antal inlägg : 703
Join date : 17-12-03

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Norrlandstoken lör jul 18, 2020 9:20 pm

Mysko att sponsorerna kliver in gentemot Lassi men inte för Komarek då vi är favorittippade och åter har chans på GULD

Norrlandstoken

Antal inlägg : 2500
Join date : 16-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Urken lör jul 18, 2020 9:44 pm

Norrlandstoken skrev:Mysko att sponsorerna kliver in gentemot Lassi men inte för Komarek då vi är favorittippade och åter har chans på GULD

Jag hade älskat att se Komarek i Luleå. Trots att vi nu har Klasen, hade Komarek varit en till dimension i framförallt PP. Att man sponsorer går in för Lassi men inte Komarek kan jag köpa, då Lassi verkligen är en stålman. Med detta sagt: drömma kan man ju, Komarek i LHF..
Urken
Urken

Antal inlägg : 21156
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av NallePhu lör jul 18, 2020 11:59 pm

Vad det handlar om är att Lassi är mer värdefull i sponsorernas ögon än vad Komie är, Lassi är en Luleå grabb medans komie well är en Österrikare men gått igenom vägen via Luleå!

Sedan så var det Lassi eller ingen liksom för dessa sponsorer så känns utagerat!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18198
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Snikne Ville sön jul 19, 2020 9:10 am

Norrlandstoken skrev:Mysko att sponsorerna kliver in gentemot Lassi men inte för Komarek då vi är favorittippade och åter har chans på GULD
Med 5 centrar på kontrakt är det inte så mysko tycker jag. Men jag vill såklart oxå ha Komarek kvar, så mycket att jag t ex skulle kunna tänka mig att "trejda" Connolly för att göra plats.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6377
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Norrlandstoken sön jul 19, 2020 11:07 am

Man kan bara hoppas

Norrlandstoken

Antal inlägg : 2500
Join date : 16-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Puckad sön jul 19, 2020 11:33 am

Snikne Ville skrev:
Norrlandstoken skrev:Mysko att sponsorerna kliver in gentemot Lassi men inte för Komarek då vi är favorittippade och åter har chans på GULD
Med 5 centrar på kontrakt är det inte så mysko tycker jag. Men jag vill såklart oxå ha Komarek kvar, så mycket att jag t ex skulle kunna tänka mig att "trejda" Connolly för att göra plats.
+1
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11104
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av NallePhu sön jul 19, 2020 1:05 pm

JC kommer dem inte skeppa kan jag nog klargöra för er alla, Visst drömma kan man men detta är truppen vi har och kommer börja med!
Komie kommer hitta en annan klubb utanför SHL det har redan Uffe & Skuggan klargjort iom dem gav han fritt fram leta en annan klubb iom pengarna finns inte, Enda som kan komma under hösten är en målvakt om inte Jeppe håller i kassen utöver det lär det vara stängt beroendes på skador i truppen!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18198
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Lule00 mån jul 20, 2020 8:53 am

Rautio (JW)

Berglund - EG
Nisse - Engsund
Eddie - Sondell
Styrman - Själlin

Klasen - Tyrväinen - Hållander
Einar - Illomäki - Isac
Noel - Jack - Petter
Berglund - Olle - Mattsson
Fabbe

Tack för kaffet! Cool

Lule00

Antal inlägg : 7
Join date : 19-07-09

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Jonken tis jul 21, 2020 12:49 pm

Rautio - Wallstedt

Berglund (R) - Gustafsson
Lundkvist (R) - Sondell
Själin - Engsund
Stryrman - Larsson

Gunler (R) - Tyrväinen - Klasen
Einar (R) -Ilomäki (R) - Hållander
Petter (R) - Connolly - Brännström
Mattsson - Olausson/Berglund - Fabricius

Kommentarer:
Målvakts biten är det som oroar mest. Men jag är övertygad om att både David och Jesper är TOK-taggade; att täppa igen truten på hockeysverige. Den positiva i detta är helt klart det 'nya' positionsspelet Rautio visade prov på gångna säsongen. Där finns det mycket mer att hämta. För Jeppe är detta hans livs chans att verkligen resa sig till utmaningen. Han har precis ALLT runtomkring sig för de rätta förutsättningarna för att lyckas. Resten allt det övriga är upp till honom själv.

Backparen känns väldigt givna för mig i nuläget. Viktor skall under EG:s vinge. Defensiven soild först -och en spot för hans högerspade i PP. Blir intressant och se när LHF vågar vrida sitt PP åt andra hållet -och släppa upp Viktor på EG:s 'spot' i mitten av blå för direktskott. Hänger lite på hur vass Viktor är på att nypa till direkt utan att behöva baka först -eller nerva ihop i SHL-tempo.
Andra PP-enheten med Nisse och Sondell känns genuin. Vilken FANTASTISK förvandling Daniel visade upp i sitt 'nya' tvåvägsspel under gångna säsongen var en fröjd och se! Nisses direktskott är absolut topp kvalitet i SHL. Vi kommer nog även se Nisse en lite hårdare, tyngre och tuffare Lundkvist framför egen kasse nästa säsong. (Något som Rangers garanterat gett detaljrika direktiv om.)
Behållningen defensivt kommer att vara de två återstående backparen: Engsund med sin gamla parhäst Själin -samt Larsson med Styrman. Dessa backpar kommer att bli den stora nyckeln till att vinna SHL-matcher. Gör alla forwards sitt hem jobb; kommer det att bågna i sargerna när Engsund och Larsson får chansen att kliva upp och köra sig grej. Både Själin och Styrman kör säkerheten i defensiven först; vilket kompletterar deras backkamraters mer fysiska spel perfekt. Både Själin och Styrman visade prov på tuffare, smart spel framför den egna målgården gångna säsongen. Detta kommer även nästa säsong att bli en nyckel i hur positiv +/- LHF:s defensiva backpar kommer att ligga på. Och de ligger på en hyffsad + statistik mot motståndarnas bästa är "key".  

Tror mycket på Noel Gunler, Filip Hållander, Isac Brännström och Carl Mattsson kommande säsong. Med detta menar jag att samtliga dessa spelare kommer kommer att 'hacka upp' rejält -sett till den gångna säsongen. Jag syftar på produktion av Noel, Isac och Hållander. Och jag hoppas och ber om mer "Tyrre" av Calle i en renare kantroll. I övriga spelare räknar jag med en prestation i linje med vad spelarna de bjöd på gångna säsongen. Allt 'upp' -är givetvis bonus.

Generellt hoppas jag att Tyrres vinnar attityd har smittat av sig på fler individer i truppen. Eye of the tiger helt enkelt.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6803
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Urken and Wolfhunter like this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Micke80 tis jul 21, 2020 5:46 pm

Lule00 skrev:Rautio (JW)

Berglund - EG
Nisse - Engsund
Eddie - Sondell
Styrman - Själlin

Klasen - Tyrväinen - Hållander
Einar - Illomäki - Isac
Noel - Jack - Petter
Berglund - Olle - Mattsson
Fabbe

Tack för kaffet! Cool

Jag är lite tråkig jag och väljer att propagera för att starta säsongen med det som funkade förra.
Klasen - Tyväinen - Einar
Isac - Illomäki - Gunler
Hållander - Jack - Petter
Berglund - Olle - Mattson

Tyckte Einar och Tyväinen funkade bra ihop i fjol, samt Illomäki med Isac. Isac fungerade i och för sig med Tyrväinen han också men jag tror Klasen kan vara bättre med Tyrväinen än med Illomäki.
När Hållander växlade upp fick hela den kedjan mer go i sig. Jag tror han skulle kunna funka i alla kedjorna, men för helhetens skull får han gjärna fortsätta var han var.
Gunler är även han lite svår. Jag vill ge han chansen med två giftiga men samtidigt hårt jobbande tvåvägsforwards så han får chansen att komma in i det utan att missarna får för stora koncekvenser.
Fjärde är i mina ögon svårast. Olle ska ju ha nån farlig att lira med, men samtidigt vet jag inte vilken center han petar i de övriga formationerna eller vilken giftig ytter som ska in för Mattsson eller Berglund, ch var man då skulle placera dessa.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av NallePhu tis jul 21, 2020 10:21 pm

Problemet med Gunler är att han inte tar det obekväma jobbet det Bulan vill se av sina spelare, Tappar man pucken så är det full gas jaga puck men Gunler tappar puck åker och byter så gjorde han flera ggr förra säsongen!

Skulle han slipa bort de sakerna så och börja jobba på det så ja då finns förutsättningarna men annars nej, Drar han till AHL tex efter en draft så lär han åka ned till ECHL om inte han gör det där obekväma jobbet!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18198
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av tibet tis jul 21, 2020 10:48 pm

Många av Luleås spelare borde ha en ordentlig uppsida till kommande säsong. Illomäki har förhoppningsvis fått vara hel under sommaren vilket inte var fallet ifjol. Kan mycket väl göra en riktigt bra säsong.

Hållander var bra ifjol när han väl kom igång efter skada och här får vi troligtvis en brutalt bra spelare om inget oförutsett händer.

Gunler har potential att ta det där stora klivet i år. Kan bli en spelare som har en alldeles egen nivå. Dock inte omöjligt att nivån går lite upp och ner med tanke på åldern. Mycket spännande..

Brännström borde även han kunna höja sig ett snäpp. Kanske inte den spelare som jag tror kommer att ta allra störst kliv men jag har gärna fel.

Einar tror jag får sitt stora genombrott och blir en av Shl:s allra vassaste spelare. Han såg oförskämt bra ut i slutet av förra säsongen.

Mattson ska bli kul att följa. Även han hade skada ifjol, bättre start nu tack. Borde fortfarande utvecklas rätt ordentligt då han bara är 20 bast. Verkar ha en bra inställning, hoppas att han får en fin framtid i LHF.

Härligt med ett lag som var väldigt bra förra säsongen och ändå har stor möjlighet att bli ännu bättre till denna.

tibet
tibet

Antal inlägg : 1284
Join date : 12-01-29

Lule00 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Snikne Ville ons jul 22, 2020 9:55 am

tibet skrev:Många av Luleås spelare borde ha en ordentlig uppsida till kommande säsong. Illomäki har förhoppningsvis fått vara hel under sommaren vilket inte var fallet ifjol. Kan mycket väl göra en riktigt bra säsong.

Hållander var bra ifjol när han väl kom igång efter skada och här får vi troligtvis en brutalt bra spelare om inget oförutsett händer.

Gunler har potential att ta det där stora klivet i år. Kan bli en spelare som har en alldeles egen nivå. Dock inte omöjligt att nivån går lite upp och ner med tanke på åldern. Mycket spännande..

Brännström borde även han kunna höja sig ett snäpp. Kanske inte den spelare som jag tror kommer att ta allra störst kliv men jag har gärna fel.

Einar tror jag får sitt stora genombrott och blir en av Shl:s allra vassaste spelare. Han såg oförskämt bra ut i slutet av förra säsongen.

Mattson ska bli kul att följa. Även han hade skada ifjol, bättre start nu tack. Borde fortfarande utvecklas rätt ordentligt då han bara är 20 bast. Verkar ha en bra inställning, hoppas att han får en fin framtid i LHF.

Härligt med ett lag som var väldigt bra förra säsongen och ändå har stor möjlighet att bli ännu bättre till denna.

Einar var galet bra där.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6377
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Jonken ons jul 22, 2020 10:49 am

Det finns många saker att ta i beaktning när man parar ihop kedjor. Jag tror att en smart del-nyckel för detta är att veta vilka spelare i laget är effektivast/vassast i spelet utan puck. Spelare som gör andra spelare bättre.

Vore intressant och se Era personliga LHF topp 4-listor 20/21 på detta. Två kategorier:

A.) Topp 4 bland forwards.
B.) Topp 4 bland centrar.

Era val borde kunna ge en iaf del-indikation över hur Luleå Hockey bäst kunde få mest effektivitet ur sin trupp. Just att kombinera dessa spelare ihop med exempelvis målskyttar och spelfördelare; tenderar medföra att det är 'stolpe in' -istället för 'stolpe ut' i effektivitet -samt att det inte 'ringer i häcken' i onödan.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6803
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av NallePhu ons jul 22, 2020 12:54 pm

A.) Topp 4 bland forwards:
1: LK86
2: Petter/Einar
3: Isac
4: Fille
B.) Topp 4 bland centrar.
1: Julle
2: Ilomäki
3: JC
4: Olle
Sitter som en smäck!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18198
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Tony Moore ons jul 22, 2020 8:51 pm

Ingen mer än jag som vill se Calle M centra 3e eller 4e linan..? Jag har inget problem att flytta på eller bänka dyra JC eller NO om dom inte producerar längre.. Laget före jaget.
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7654
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av RSD555 ons jul 22, 2020 9:06 pm

tibet skrev:Många av Luleås spelare borde ha en ordentlig uppsida till kommande säsong. Illomäki har förhoppningsvis fått vara hel under sommaren vilket inte var fallet ifjol. Kan mycket väl göra en riktigt bra säsong.

Hållander var bra ifjol när han väl kom igång efter skada och här får vi troligtvis en brutalt bra spelare om inget oförutsett händer.

Gunler har potential att ta det där stora klivet i år. Kan bli en spelare som har en alldeles egen nivå. Dock inte omöjligt att nivån går lite upp och ner med tanke på åldern. Mycket spännande..

Brännström borde även han kunna höja sig ett snäpp. Kanske inte den spelare som jag tror kommer att ta allra störst kliv men jag har gärna fel.

Einar tror jag får sitt stora genombrott och blir en av Shl:s allra vassaste spelare. Han såg oförskämt bra ut i slutet av förra säsongen.

Mattson ska bli kul att följa. Även han hade skada ifjol, bättre start nu tack. Borde fortfarande utvecklas rätt ordentligt då han bara är 20 bast. Verkar ha en bra inställning, hoppas att han får en fin framtid i LHF.

Härligt med ett lag som var väldigt bra förra säsongen och ändå har stor möjlighet att bli ännu bättre till denna.


Bra sammanfattning till hur sponsorerna ser det tror jag. Österrikaren från Malmö är grym men bulan och co får i så fall tydligt säga det.

RSD555

Antal inlägg : 703
Join date : 17-12-03

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av NallePhu ons jul 22, 2020 10:29 pm

RSD555 skrev:
tibet skrev:Många av Luleås spelare borde ha en ordentlig uppsida till kommande säsong. Illomäki har förhoppningsvis fått vara hel under sommaren vilket inte var fallet ifjol. Kan mycket väl göra en riktigt bra säsong.

Hållander var bra ifjol när han väl kom igång efter skada och här får vi troligtvis en brutalt bra spelare om inget oförutsett händer.

Gunler har potential att ta det där stora klivet i år. Kan bli en spelare som har en alldeles egen nivå. Dock inte omöjligt att nivån går lite upp och ner med tanke på åldern. Mycket spännande..

Brännström borde även han kunna höja sig ett snäpp. Kanske inte den spelare som jag tror kommer att ta allra störst kliv men jag har gärna fel.

Einar tror jag får sitt stora genombrott och blir en av Shl:s allra vassaste spelare. Han såg oförskämt bra ut i slutet av förra säsongen.

Mattson ska bli kul att följa. Även han hade skada ifjol, bättre start nu tack. Borde fortfarande utvecklas rätt ordentligt då han bara är 20 bast. Verkar ha en bra inställning, hoppas att han får en fin framtid i LHF.

Härligt med ett lag som var väldigt bra förra säsongen och ändå har stor möjlighet att bli ännu bättre till denna.


Bra sammanfattning till hur sponsorerna ser det tror jag. Österrikaren från Malmö är grym men bulan och co får i så fall tydligt säga det.
No Money No honey enkelt är det så..
Komarek kommer hamna i KHL el NLA utlandet är 1:a spåret för han!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18198
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Micke80 tor jul 23, 2020 6:54 am

NallePhu skrev:Problemet med Gunler är att han inte tar det obekväma jobbet det Bulan vill se av sina spelare, Tappar man pucken så är det full gas jaga puck men Gunler tappar puck åker och byter så gjorde han flera ggr förra säsongen!

Skulle han slipa bort de sakerna så och börja jobba på det så ja då finns förutsättningarna men annars nej, Drar han till AHL tex efter en draft så lär han åka ned till ECHL om inte han gör det där obekväma jobbet!

Så är det absolut, därför det är extra viktigt att matcha in den typen av spelare med spelare som gör jobbet. Dels för att han ska lära sig det och dels för att laget inte blir lika straffat. Däremot sätter man honom med en spelare som Fabbe som alltid gör jobbet men är mer begränsad offensivt så får han heller inte ut nått av sin uppsida.
Tror man att man kan få till det problemet som du beskriver ska man visa att man tror på honom och låta han arbeta i lugn och ro med rätt montorer i laget och rätt kedjekamrater (backsidan är jag inte så fundersam kring). Tror man inte att man får till det är det bättre att satsa sina resurser på andra spelare, även jag personligen tror att det går att få till. De flesta spelare blir trots allt lite klokare och lär sig vikten av att göra jobbet ju mer rutin de får.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Diktatorn tor jul 23, 2020 12:26 pm

Mitt lag med kommentarer:


Rautio - JW
JW har varit Sveriges största målvaktstalang ett bra tag, kommer göra samma resa som Lassi, Filip, JG, Nilsson. Tror till och med att ett till års väntan hade varit för länge? Lassi såklart oersättlig dock.  


Nisse - EG
Lite mycket krut, men här har Nisse förutsättningar att pricka förra årets form, med chans att nå världsklass.


Larsson - Sondell
Larsson gör samma resa som alla våra andra backar och når landslagsklass igen i Luleås spelsystem. 


Berglund - Engsund
Från de matcher jag såg tycker jag inte att Berglund är lika tydlig talang som t.ex. Sellgren och därför petad från platsen bredvid E.G. Gärna motbevisad!


Styrman - Själin
Själins kurva går lite åt fel håll och det är dags att bevisa vad han går för. 

 


Isac - Tyväinen - Einar
getinglinan. Tyrre och Einar lirkar fram puckar till Isac vid stolpen, som i sin tur hinner med deras tempo. Känns som Jonas Rönnqvists drömlina rent allmänt. 


Klasen - Illomäki - hållander
Petter Carnbro kunde inte sluta tjata om att Illomäki var seriens mest underskattade spelare och jag håller med. Hållander bidrar med lite rakare spel. OTROLIGT mycket hockey i den här linan. 

Petter - Jack - Gunler
Petter och Jack borde kunna täcka upp för Gunler och samtidigt vara med och leka hockey. Gunler är svårplacerad i den här truppen och ska bli sjukt spännande att se vilka steg han tar. 

Berglund - Olle - Mattson
Kunde Olle garantera 40 matcher+slutspel hade jag direkt satt ihop en gubblina med Klasen - Olle - Fabbe. Istället hamnar han här, och delat centeransvar med Berglund känns otroligt starkt. 


Fabbe 
Stålman
Diktatorn
Diktatorn

Antal inlägg : 607
Join date : 13-03-30

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Norrlandstoken tor jul 23, 2020 9:33 pm

En sak är säker.
Rautio måste vara bättre än så här när säsongen drar igång.

https://www.shl.se/play/video/Lulea_Hockey_Frolunda_HC-36202?provider=staylive&autoplay=1

Norrlandstoken

Antal inlägg : 2500
Join date : 16-09-25

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Puckad tor jul 23, 2020 10:14 pm

Norrlandstoken skrev:En sak är säker.
Rautio måste vara bättre än så här när säsongen drar igång.

https://www.shl.se/play/video/Lulea_Hockey_Frolunda_HC-36202?provider=staylive&autoplay=1
Nope, det räcker om han bättre när det gäller.
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11104
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av GustenA fre jul 24, 2020 12:56 am

Från det där klippet är han grymt mycket bättre än Frölundas keeper men han kunde ha varit lite tätare på 3-2 målet.

GustenA

Antal inlägg : 3081
Join date : 14-12-13

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Micke80 sön jul 26, 2020 9:09 am

Norrlandstoken skrev:En sak är säker.
Rautio måste vara bättre än så här när säsongen drar igång.

https://www.shl.se/play/video/Lulea_Hockey_Frolunda_HC-36202?provider=staylive&autoplay=1

De där klippen sa absolut ingenting om Rautio. Jag har sett han göra både större blunders och betydligt mer matchavgörande ingripanden i de flesta matcher som jag sett han stå.
Jag tycker han är en stabil målvakt, inte en målvakt som vinner matcher på egen hand som Lassi kunde, men med ett stabilt försvar framför sig och med mer kontinuitet i matchandet kan han nog hålla en rätt bra nivå i år.
Det som är avgörande är samspelet mellan honom och försvaret. Man såg i fjol att försvaret funkade bättre när Lassi stod än när Rautio stod. Om det handlade om ovanan då man spelat in sig med Lassi eller vad det berodde på är jag inte nog kunnig för att svara på.
Kan försvaret spela lika bra som man gjort framför Lassi kommer Rautio mest troligt komma upp till en vettig räddningsprocent och en vettig gaa statistik.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Lehto mån jul 27, 2020 2:36 am

Nog tror jag Rautio kan fixa det här, han har faktiskt en rejäl säck med erfarenhet.
Tog ändå Brynäs till en final t.ex och varit första keeper även i LHC.

Lehto

Antal inlägg : 721
Join date : 18-01-02

Wolfhunter likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Micke80 ons jul 29, 2020 5:04 am

Någon som vet om Conolly kommer ut ur USA och kan ansluta som planerat eller blir han kvar?
Någon som vet om isträningarna kommer vara öppna för allmänheten eller om de isolerar sig pga Coronaviruset?

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Jonken ons jul 29, 2020 10:12 am

Micke80 skrev:Någon som vet om Conolly kommer ut ur USA och kan ansluta som planerat eller blir han kvar?
Någon som vet om isträningarna kommer vara öppna för allmänheten eller om de isolerar sig pga Coronaviruset?
Luleå Hockey; borde rimligtvis göra allt de kan för skydda alla anställda i verksamheten. Dvs: Att addera extra risker genom att folk okontrollerat får springa in och ut hallen vore knappast smart. Misstänker att föreningen istället tittar på alternativ att utöka möjligheterna för alla att följa Luleå Hockey via TV -eller data apparaterna hemma.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6803
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Snikne Ville lör aug 01, 2020 4:26 pm

Jag har yrslat om hur mycket jag hoppas på Hållander till kommande sässe men ser nu att han står på Luleås roster enl EP. Har jag helt missat att han är klar eller?
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6377
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Redbear lör aug 01, 2020 4:39 pm

Jonken skrev:
Micke80 skrev:Någon som vet om Conolly kommer ut ur USA och kan ansluta som planerat eller blir han kvar?
Någon som vet om isträningarna kommer vara öppna för allmänheten eller om de isolerar sig pga Coronaviruset?
Luleå Hockey; borde rimligtvis göra allt de kan för skydda alla anställda i verksamheten. Dvs: Att addera extra risker genom att folk okontrollerat får springa in och ut hallen vore knappast smart. Misstänker att föreningen istället tittar på alternativ att utöka möjligheterna för alla att följa Luleå Hockey via TV -eller data apparaterna hemma.

På måndag återsamlas lagen och på tisdag genomför de sina första gemensamma isträningar för säsongen, vilket vi vet brukar vara rätt populära händelser för alla er som längar efter hockeyn. Men med tanke på att vi inte kommer kunna släppa in några besökare på träningarna i dagsläget kommer vi att sända de första isträningarna här på hemsidan och via vår kanal på YouTube.

SDHL-laget går på isen kl 09:00 på tisdag och SHL-laget följer kl 11:00 och om allt går som det skall så kommer vi utöver isträningarna även kunna göra ett antal intervjuer med spelare och ledare som du kommer kunna följa i direktsändning.

https://www.luleahockey.se/artikel/wiqgakdbn-30c4d/information-infor-vara-istraningar?fbclid=IwAR1144e6dPuMAh0a_yMp_UvusQ_sXcB-_3y_UclSmoMHIsjZ5GsPiXSBpAg
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6711
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Micke80 sön aug 02, 2020 8:13 am

Snikne Ville skrev:Jag har yrslat om hur mycket jag hoppas på Hållander till kommande sässe men ser nu att han står på Luleås roster  enl EP. Har jag helt missat att han är klar eller?

Han är väll så kalrt som Pittsburgh tillåter. Mn har skrivit avtal med honom men då var tanken att han skulle åka över på träningslägret. Hur det ser ut nu när NHL är framflyttad vet jag inte.

Micke80

Antal inlägg : 3038
Join date : 14-03-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Snikne Ville sön aug 02, 2020 11:43 am

Ok, men då borde han väl stå på PP:s röster fram till att utlåning eller annat är klart kan msn tycka..
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6377
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Dustin sön aug 02, 2020 12:01 pm

Snikne Ville skrev:Ok, men då borde han väl stå på PP:s röster fram till att utlåning eller annat är klart kan msn tycka..

Han har ju skrivit på ett kontrakt med Luleå så inget konstigt egentligen att han står på vår uppställning. Precis som med Sellgren ifjol exempelvis.

Dustin

Antal inlägg : 6891
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Bamsefar tis aug 04, 2020 1:02 pm

https://youtu.be/JYt4jsAubSU

Första isträning
Ingen match mot kärpät 20/8 pga karantänregler
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12044
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Blinders tis aug 04, 2020 2:06 pm

Klasen och Olausson spelade ihop en hel del idag på träningen.

Blinders

Antal inlägg : 5179
Join date : 16-04-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Lehto tis aug 04, 2020 4:21 pm

Blinders88 skrev:Klasen och Olausson spelade ihop en hel del idag på träningen.
Det hade faktiskt varit roligt att se Klasen och Olausson i samma kedja. Åtminstone testa det Razz

Lehto

Antal inlägg : 721
Join date : 18-01-02

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Redbear tis aug 04, 2020 8:55 pm

Lehto skrev:
Blinders88 skrev:Klasen och Olausson spelade ihop en hel del idag på träningen.
Det hade faktiskt varit roligt att se Klasen och Olausson i samma kedja. Åtminstone testa det Razz

De spelade ju en del ihop när Klasen var här sist. Funkade bra då Smile
Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6711
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av icemask ons aug 05, 2020 9:21 am

Hur många matcher tror ni att det går innan Olle måste vila ryggen, mitt tips 15 !
icemask
icemask

Antal inlägg : 4115
Join date : 12-05-12

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Pajala ons aug 05, 2020 4:46 pm

icemask skrev:Hur många matcher tror ni att det går innan Olle måste vila ryggen, mitt tips 15 !

8 matcher sen börjar han "vila".
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18150
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Luleå Hockeys lag 2020/2021 - Sida 2 Empty Sv: Luleå Hockeys lag 2020/2021

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 2 av 10 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Nästa

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet