Vad faan händer?

5 posters

Gå ner

Vad faan händer? Empty Vad faan händer?

Inlägg av Lilja 666 tor 08 dec 2022, 20:29

På riktigt det sämsta jävla Luleå jag sett på 20 år!!! Ingenting stämmer, anfall, PP, box play, försvar... Vi ser för faan ut som ett korplag! Kanske dax för skuggan att kliva ner från guldet för ett halvt sekel sedan och börja värva riktiga spelare inte skadade, avdankade snart 40 åriga gubbar som orkar en halv period!!! In med nytt ungt friskt blod, nää just det vi gjorde ju just av oss med muzik

Lilja 666

Antal inlägg : 1
Join date : 22-12-08

Till överst på sidan Gå ner

Vad faan händer? Empty Sv: Vad faan händer?

Inlägg av Pajala tor 08 dec 2022, 20:32

Lilja 666 skrev:På riktigt det sämsta jävla Luleå jag sett på 20 år!!! Ingenting stämmer, anfall, PP, box play, försvar... Vi ser för faan ut som ett korplag! Kanske dax för skuggan att kliva ner från guldet för ett halvt sekel sedan och börja värva riktiga spelare inte skadade, avdankade snart 40 åriga gubbar som orkar en halv period!!! In med nytt ungt friskt blod, nää just det vi gjorde ju just av oss med muzik

Muzik är väl inget vidare om gamla sega gubbar är bättre än honom.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18158
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Dundernisse likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Vad faan händer? Empty Sv: Vad faan händer?

Inlägg av GustenA tor 08 dec 2022, 21:14

Lilja 666 skrev:På riktigt det sämsta jävla Luleå jag sett på 20 år!!! Ingenting stämmer, anfall, PP, box play, försvar... Vi ser för faan ut som ett korplag! Kanske dax för skuggan att kliva ner från guldet för ett halvt sekel sedan och börja värva riktiga spelare inte skadade, avdankade snart 40 åriga gubbar som orkar en halv period!!! In med nytt ungt friskt blod, nää just det vi gjorde ju just av oss med muzik

Det är det som händer när man inte anställer tillräckligt mycket kompetent folk för en uppgift. Man sliter liksom på personalen under tiden man inte har tillräckligt med folk…

GustenA

Antal inlägg : 3081
Join date : 14-12-13

pingu likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Vad faan händer? Empty Sv: Vad faan händer?

Inlägg av Mange tor 08 dec 2022, 21:22

Det viktigaste är ju att det går bra för damerna, herrarna är sekundärt
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Vad faan händer? Empty Sv: Vad faan händer?

Inlägg av LubosC fre 09 dec 2022, 12:26

Mange skrev:Det viktigaste är ju att det går bra för damerna, herrarna är sekundärt

Jag tycker du ska lägga ner snacket om att bara det går bra för damerna, så är det lugnt i varje inlägg du skriver. Att det går bra för damerna har ingen som helst betydelse i att det går dåligt för herrarna. Jag förstår inte riktigt vad din agenda är?
LubosC
LubosC

Antal inlägg : 467
Join date : 12-01-22
Age : 34

Till överst på sidan Gå ner

Vad faan händer? Empty Sv: Vad faan händer?

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet