Nyförvärv!

3 posters

Gå ner

Nyförvärv! Empty Nyförvärv!

Inlägg av Esset! fre 07 okt 2022, 22:10

Luleå borde värva Daniel Brickley från Västervik som producerar poäng som tusan, räcker inte bara med Jonka som offensiv back och resten av backarna är så lika med det defensiva som deras styrka. Sen borde Shinimin dumpas pga hans höga lön som han verkligen inte lever upp till, sportcheferna måste ta en forward som har skills och kan producera poäng, går inte att bara ha spelare som är så lika i deras spelstil. Förra året var det Omark som levererade så vi behöver verkligen en spelare av den kalibern, inte bara massa brunkare som kanske inte riktigt har skillsen som kommer behövas i slutspelet. Bulan ska inte splittra på kedjan med Tyrre, Emanuelsson  och Brännström för dom kommer leverera!

Esset!

Antal inlägg : 2
Join date : 22-10-07

Till överst på sidan Gå ner

Nyförvärv! Empty Sv: Nyförvärv!

Inlägg av NallePhu fre 07 okt 2022, 23:55

Esset! skrev:Luleå borde värva Daniel Brickley från Västervik som producerar poäng som tusan, räcker inte bara med Jonka som offensiv back och resten av backarna är så lika med det defensiva som deras styrka. Sen borde Shinimin dumpas pga hans höga lön som han verkligen inte lever upp till, sportcheferna måste ta en forward som har skills och kan producera poäng, går inte att bara ha spelare som är så lika i deras spelstil. Förra året var det Omark som levererade så vi behöver verkligen en spelare av den kalibern, inte bara massa brunkare som kanske inte riktigt har skillsen som kommer behövas i slutspelet. Bulan ska inte splittra på kedjan med Tyrre, Emanuelsson  och Brännström för dom kommer leverera!
Finns en silly tråd för detta....
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18230
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Nyförvärv! Empty Sv: Nyförvärv!

Inlägg av Esset! fre 07 okt 2022, 23:59

Vilken är det då? Jag trodde jag skrev i silly tråden

Esset!

Antal inlägg : 2
Join date : 22-10-07

Till överst på sidan Gå ner

Nyförvärv! Empty Sv: Nyförvärv!

Inlägg av Panikvärvning lör 08 okt 2022, 07:58

Esset! skrev:Vilken är det då? Jag trodde jag skrev i silly tråden

Du har ju tråden ovanför? Rolling Eyes

Panikvärvning

Antal inlägg : 478
Join date : 22-09-05

Till överst på sidan Gå ner

Nyförvärv! Empty Sv: Nyförvärv!

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet