Sami Lepistö

+44
Titan 4020
Taabe
Danneja
evanovich
Nr10
Hellcop
Sunderbyare
Björnpappa
Geequed
rasbiologen
CKa
LHF96
keevvs
Hedanders
Micke80
ski3r
Lasse Proppmätt
GustenA
Xerzocx
Jokerman ll
Tony Moore
Urken
Rikky
PM
Hankburger
kokostrollet
Lehto
Jojjan
Dustin
Wolfhunter
Pajala
Kagen
trallgöken
LulefanGBG
Donten_
Dundernisse
Norlin
Bamsefar
Puckad
NallePhu
Jonken
Kanellängd
Blinders
Atlet
48 posters

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Hankburger lör 23 apr 2022, 13:37

Pajala skrev:
Björnpappa skrev:
Pajala skrev:
CKa skrev:
Pajala skrev:
ski3r skrev:
LHF96 skrev:Kom tydligen besked angående detta idag: https://www.svt.se/sport/ishockey/jokerits-mal-tillbaka-i-finska-ligan-sasongen-2023-24

Ett sabbatsår för Jokerit alltså
Ett år till i de finaste av färger, sedan kan han i lugn och ro avsluta hemma i Finland. bounce

Trist att han inte spelar 22-23 i Luleå och sen gå till Jokerit.

Trist att du inte sitter på någon fakta.

Det stod ju i tidningarna att han lämnar.
Nej, det har inte stått i någon tidning att han lämnar. Men den negative tolkar ofta till "sin fördel" Samma med Omark, jag har i alla fall inte läst någonstans att han ska lämna. För att få en seriös diskussion är det bättre om man inte är helt säker använda uttryck som "jag tror" eller "enligt rykte"  Du har vid ett flertal tillfällen skrivit så att man kan toka det som att det är 100% säkert att tax Omark lämnar. Det kan mycket väl bli så men ingenting är i dagsläget bekräftat att varken Lepistö eller Omark lämnar Luleå.

Fast allt pekar på det, själv har jag inte tillgång till NSD så jag kan inte se vad NSD skrev, att Omark lämnar är väl för att han har kontrakt och att han själv har sagt att han ska spela i Geneve igen.

https://hockeysverige.se/2022/04/16/uppgifter-jesper-sellgren-klar-lulea
Nej. Han sa i jsnuari ATT det lutar mot Geneve. Sedan var i artikeln om Sellgren står det att Lepistö skall lämna? Det är tolkningar som du gjort som sedan du för fram som fakta.
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7433
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Pajala lör 23 apr 2022, 13:46

Ingen har 100% fakta utan vi kan bara gå på vad som har sagts i atiklar och av spelarna själva.

Sami Lepistö - Sida 3 Screen16
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18158
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Hankburger lör 23 apr 2022, 15:20

Pajala skrev:Ingen har 100% fakta utan vi kan bara gå på vad som har sagts i atiklar och av spelarna själva.

Sami Lepistö - Sida 3 Screen16

Det där är bara spekulation från NSD. Enligt Lepistö själv låter det som att han inte bestämt sig ännu. Och hans egna ord litar jag på alla dagar i veckan framför någon onämnd källa..
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7433
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Hellcop lör 23 apr 2022, 20:41

Hoppas jag kan få tag i en av Samis tröjor för den ska fanimej hänga bredvid Niinimaas.

JÄTTE!
Hellcop
Hellcop

Antal inlägg : 589
Join date : 12-04-06

Lajon and Puckad like this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av PM lör 23 apr 2022, 22:32

Hellcop skrev:Hoppas jag kan få tag i en av Samis tröjor för den ska fanimej hänga bredvid Niinimaas.

JÄTTE!
Kommer att kosta dig då även jag vill vara med på den!
Hehe !

PM

Antal inlägg : 1947
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Lehto tis 26 apr 2022, 23:09

Var Omark som tog hit honom, kanske väntar på Omarks besked om framtiden.
Är Omark kvar kanske Lepistö blir kvar ett år till.

Lehto

Antal inlägg : 723
Join date : 18-01-02

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Nr10 ons 04 maj 2022, 16:16

https://twitter.com/w_karlsson/status/1521831482540634112?s=20&t=EbQAGD7QzwEy_VMRzDZcPA

Hur många backar i vår förening genom tiderna, om någon, rankar ni över Lepistö?

Nr10

Antal inlägg : 110
Join date : 15-11-29

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Bamsefar ons 04 maj 2022, 17:50

Nr10 skrev:https://twitter.com/w_karlsson/status/1521831482540634112?s=20&t=EbQAGD7QzwEy_VMRzDZcPA

Hur många backar i vår förening genom tiderna, om någon, rankar ni över Lepistö?
Timo Jutila och Sergei Bautin , med helt olika utgångspunkter.
Bamsefar
Bamsefar

Antal inlägg : 12044
Join date : 12-01-21
Ort : I Förskingringen

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Urken lör 07 maj 2022, 18:24

Går inte att låta bli att hylla den här spelaren. Han är precis överallt på isen, tar långa åkningar från kortsida till kortsida, spelar med en pondus som jag har svårt att relatera till. Detta trots att vi har haft spelare som Niniimaa och Gustafsson för ett par år sedan.

Helt sjuk värvning. Klassback som på sin korta sejour i klubben ändå klättrat upp på en lista bland mina absoluta favoritspelare.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21156
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Kanellängd likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av evanovich lör 07 maj 2022, 18:41

Helt fantastisk spelare. Gud vet hur det hade gått i slutspelet utan hans minuter varje match.

evanovich

Antal inlägg : 158
Join date : 21-07-04

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Jokerman ll sön 08 maj 2022, 09:30

Vilken jättematch av Lepistö igår.

Rolig läsning på hockeysverige
Lugn och jättego

Coffee
Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1293
Join date : 21-05-19

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Dustin sön 08 maj 2022, 11:45

Precis den avlastningen till EG vi saknat tidigare slutspel, både spelar- och ledarmässigt.

Dustin

Antal inlägg : 6907
Join date : 12-02-28

Tony Moore likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Urken tor 12 maj 2022, 22:50

Tänker ändå gå tillbaka till den här tråden, då Sami får bli min trygga punkt efter finalförlusten. Jag blir glad bara jag tänker på Sami. Saknar honom redan.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21156
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Tony Moore and PM like this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Danneja fre 13 maj 2022, 10:13

Vi får se om han blir kvar

Luleå har planer på att erbjuda honom ett special kontrakt där han kan ansluta senare på säsongen så de kan fortsätta med sin hus renovering i Finland

Sen om han tackar ja till det återstår att se

Danneja

Antal inlägg : 732
Join date : 22-04-12

Tony Moore likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Puckad mån 23 maj 2022, 20:06

Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11109
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Lehto tis 24 maj 2022, 08:18

Luleå Hockey valde alltså bort Lepistö... Förstår mig inte på det beslutet...
Hade hellre hittat någon lösning med Jonathan Andersson och haft kvar läppen om det nu är fullt på backsidan, han är för bra för att inte ha med i mitt tycke...

Vad har vi för backsida egentligen?
Gustafsson - Sellgren
Engsund - Honka
Själin - Andersson
Pyrochta ?

Lehto

Antal inlägg : 723
Join date : 18-01-02

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Blinders tis 24 maj 2022, 08:40

Lehto skrev:Luleå Hockey valde alltså bort Lepistö... Förstår mig inte på det beslutet...
Hade hellre hittat någon lösning med Jonathan Andersson och haft kvar läppen om det nu är fullt på backsidan, han är för bra för att inte ha med i mitt tycke...

Vad har vi för backsida egentligen?
Gustafsson - Sellgren
Engsund - Honka
Själin - Andersson
Pyrochta ?
En bra backsida!
Det är forwardssidan som är problemet.

Blinders

Antal inlägg : 5185
Join date : 16-04-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av ski3r tis 24 maj 2022, 10:07

Svårt att kritisera beslutet innan vi vet vem som ersätter, men jag har svårt att se hur man kan ersätta seriens kanske bästa back. Ser fram emot den värvningen.
ski3r
ski3r

Antal inlägg : 1989
Join date : 15-02-03
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Blinders tis 24 maj 2022, 10:14

ski3r skrev:Svårt att kritisera beslutet innan vi vet vem som ersätter, men jag har svårt att se hur man kan ersätta seriens kanske bästa back. Ser fram emot den värvningen.
Sellgren

Blinders

Antal inlägg : 5185
Join date : 16-04-06
Ort : Luleå

Bamsefar and Wolfhunter like this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Tony Moore ons 01 feb 2023, 22:58

Norr Media AB har snackat med Sami, jag har klippt bort lite om nuvarande högstaligan NL i schweiz med SC Langnau Tigers.
https://kuriren.nu/sport/ishockey/artikel/har-inte-raknat-bort-lulea-vill-inte-stanga-den-dorren/r2z75v7r

Lepistö velar om framtiden – har inte räknat bort Luleå
Sami Lepistö hoppas kunna spela någon säsong till innan karriären är över. Men han velar om var. I en intervju med Sporten ger han sin syn på en eventuell comeback i Luleå Hockey.
I slutet av oktober förra säsongen anslöt Sami Lepistö till Luleå Hockey. Han blev en av de bästa värvningarna klubben gjort och hade en stor del i att laget tog sig hela vägen till final.
En del anser att han är den bästa backen klubben haft – till och med bättre än Janne Niinima.
Ja, den defensiva generalen satte stora avtryck under sin korta tid i klubben.
– Jag saknar fansen och staden. Det var en bra tid, säger han.

Hans lag är inblandat i bottenstriden.
– Det har varit tufft på senaste. Efter jul har vi förlorat några viktiga matcher. Vi hade varit i en bättre situation om vi vunnit några av dem, men vi har fortfarande chans på slutspel som är vårt mål.
Hur går det för dig personligen?
– Okej. Det tog ett tag för mig att anpassa mig till allt nytt och hockeyn de spelar här. Jag har gjort det okej och är nöjd, men jag kan ännu bättre. Kroppen känns bra och jag har inte haft några skador, säger Lepistö som stått för 16 poäng på 41 matcher.
– Det kunde ha varit mer poäng, men min roll är mer defensiv.

Tillbaka till tiden i Luleå.
Totalt stod Sami Lepistö för 44 poäng på 56 matcher, grundserie och slutspel inräknat.
Fansen pratar om dig fortfarande, hur känns det att höra?
– Det känns såklart jättebra att jag lyckades lämna ett bra avtryck. Luleå har en speciell plats i mitt hjärta. Även fast jag var där en kort period så var det ett fantastiskt ställe med en jättebra organisation och otroliga fans. Jag följer laget fortfarande och hur det går. De visar matcherna här så jag har sett några stycken.

Har du kontakt med några spelare i Luleå?
– Ja, den finska maffian. Vi sms:ar och jag grattade när de hade gått till final i CHL. Jag träffade "Tyrre" (Juhani Tyrväinen) när jag var med landslaget. Det var kul att ses och jag saknar dem alla.
Leo Komarov känner han väl.
– Han är aldrig tråkig att titta på. Han är också en bra kille att ha i laget. Han är villig att göra allt för laget ska vinna. Man kan aldrig ha för många sådana spelare.

Har Luleå Hockey kontaktat dig?
– Jag vet inte. Jag har inte hört något från min agent så jag vet inte om de hört av sig. Jag har inte hört något i alla fall.

Har du och Linus Omark pratat om en återkomst?
– Vi pratar om allt och Luleå är hans lag så det är klart vi pratar om laget. Det har varit vanligt snack, säger Lepistö som är nära vän med Övertorneåsonen.

Lepistö har ännu inte tagit något slutligt beslut om Schweiz, men en viss hemlängtan finns.
– Min fru vill flytta hem och jag förstår henne. Det enklaste är att slå sig till ro och jag kan inte hålla på så här hur länge som helst. Vi har inte fattat ett beslut än, men att flytta hem till Finland ligger högt upp. Jag har dock inte pratat med några finska klubbar än så det är svårt att säga hur det blir, säger han och fortsätter:
– Jag är väldigt dålig på att ta beslut i vanliga fall så jag väntar nog till senare. Jag vill gå dit vi alla kan vara tillsammans då de senaste två åren har varit jobbiga för familjesituationen. Barnen blir äldre och jag känner att jag förlorat mycket tid med dem. Jag känner att det vore skönt att återvända hem. Å andra sidan är allt möjligt. Vi får se...

Jag gissar att de finska lagen står med öppna armar?
– Jag vet inte. Mitt lag spelar inte ens i högsta ligan nu, Jokerit, så det är tråkigt.

Så Luleåfansen kan sluta drömma om att du återvänder?
– Jag vill inte säga nej och stänga den dörren, men jag vet inte. Jag har inte tänkt på det och vi får se. Jag kan inte lova något och jag vill inte ge någon falska förhoppningar. Jag vill inte säga att jag aldrig kommer komma tillbaka, men samtidigt vill jag inte säga att jag heller kommer. Jag har inte heller hört något från Luleå.

Finalförlusten svider än i dag, berättar Sami Lepistö.
– Jag tänker på det fortfarande ibland och hur det slutade. Vi skulle ha tagit det där guldet och jag är arg för att vi inte gjorde det. Inte för mig egen skull, utan för fansen och staden. Det hade varit det bästa sättet att tacka för allt, säger han och fortsätter:
– Jag hoppas Luleå kan göra det igen fast med ett annat slut.

Många anser att du är en av de bästa försvararna som varit i klubben. Hur ser du på det?
– Är det sant? Wow, det var stora ord.
– Vi var ett riktigt bra lag, speciellt i försvaret, från målvakterna och framåt. Vi var bra över hela isen, det var inte bara jag. Som Erik Gustafsson – jag tycker han är en mycket bättre back än vad jag är.

Han beskriver känslan som fanns i omklädningsrummet som magisk.
– Vi gjorde allt för varandra och ville vinna för tränarna. Det var en bra kemi överallt. Det är ett av de bästa lagen jag någonsin spelat i.
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7688
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Bamsefar and Blitzwagen like this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Tony Moore ons 01 feb 2023, 23:10

Sami Lepistö - Sida 3 Sami110
Sami Lepistö - Sida 3 Sami210
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7688
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Blitzwagen likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Pajala tor 02 feb 2023, 18:58

Lutar åt Finland för honom då.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18158
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Taabe tor 02 feb 2023, 19:50

Man älskar ju Sami och så men känns väl ändå som att det är nästa år som gäller. Vi lär tappa engsund och honka och då vill vi väl ändå satsa på en klassback som kan spela för oss över tid, typ Näkyvä som år efter år leverar i shl. Där bör pengarna lastas enligt mig.
Taabe
Taabe

Antal inlägg : 282
Join date : 15-09-07

PM likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av kokostrollet fre 03 feb 2023, 09:59

Av de nuvarande lagen som slåss för SHL-existens, så är ju Oliwer Kaski som några varit inne på rätt intressant. Tror även Carl-Johan Lerby hade kunnat sitta som en smäck i vårt lagbygge faktiskt om han skulle kunna tänka sig Norrland vill säga. Perfekt ålder och stor potential.
kokostrollet
kokostrollet

Antal inlägg : 2665
Join date : 12-04-22
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Titan 4020 tor 09 mar 2023, 09:03

Tror ni Lepistö kommer tillbaka?
Skulle det vara en bra värvning eller borde man satsa på yngre spelare..

Titan 4020

Antal inlägg : 199
Join date : 22-07-30

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Jonken tor 09 mar 2023, 09:53

Titan 4020 skrev:Tror ni Lepistö kommer tillbaka?
Skulle det vara en bra värvning eller borde man satsa på yngre spelare..
Nej. Jag tror inte att Sami Lepistö kommer tillbaka.
Ja. Man borde istället satsa på yngre spelare.
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6830
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Bros! likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Metheuz tis 06 jun 2023, 13:05

Officiellt klar för HIFK nu
https://hockeynews.se/articles/29496/
Metheuz
Metheuz

Antal inlägg : 700
Join date : 15-09-16
Age : 37
Ort : Umeå

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Serkan122 tis 01 aug 2023, 11:27

”Sami Lepistös spelarkarriär är över.
Via sin hemsida meddelar HIFK att den tidigare SHL-backen tvingas sluta på grund av en hjärtsjukdom.
– Jag hade velat vara med i det här gänget, men hälsan går såklart alltid först, säger Lepistö till klubbens hemsida.”

https://hockeysverige.se/2023/08/01/sami-lepisto-tvingas-sluta-halsan-gar-forst

Serkan122

Antal inlägg : 2781
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av LulefanGBG tis 01 aug 2023, 11:59

Sjukt tråkigt för Sami och HIFK.

Hoppas att allt löser sig för Sami och familjen. Han var hos oss en kort sväng, men jäklar vilket avtryck han hann göra. Verkar vara en grymt ödmjuk och härlig person.
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12199
Join date : 12-05-12
Age : 40
Ort : Göteborg

Blitzwagen and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Dustin tis 01 aug 2023, 14:06

Tråkigt för Sami. Tur för Luleå att han valde HIFK, annars hade detta besked skickat oss på backjakt.

Dustin

Antal inlägg : 6907
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av LinusFröbergsMustasch tis 01 aug 2023, 14:25

Dustin skrev:Tråkigt för Sami. Tur för Luleå att han valde HIFK, annars hade detta besked skickat oss på backjakt.


Skönt på ett sätt. Önskar Sami allt gott i den civila karriären efter hockeyn. Skulle ju dock inte bli förvånad om han ändå hamnar inom hockeyn i nån form. Smile
LinusFröbergsMustasch
LinusFröbergsMustasch

Antal inlägg : 358
Join date : 22-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Burskydd tis 01 aug 2023, 14:41

Kuriren

Inför säsongen skrev den tidigare Luleå Hockey-backen Sami Lepistö på att 1+1-årskontrakt med Helsingfors IFK.

Sporten har tidigare rapporterat om att Luleå var intresserade av en återkomst för backen, och gav honom ett kontraktsförslag. Men han ville återförenas med sin familj i Finland och skrev på för HIFK.

Nu tvingas han avsluta karriären i förtid, utan att ha spelat en match för Helsingforsklubben. Vid en läkarundersökning upptäcktes hjärtproblem.

– Efter ytterligare efterforskningar fick jag rekommendationen att inte fortsätta spela. Risken är liten, men finns fortfarande. Entusiasmen var stor och jag hade velat vara med i det här gänget, men hälsan är viktigast, säger backen till klubbens hemsida.

Han spelade en säsong för Luleå Hockey och var med och tog laget till en avgörande finalmatch mot Färjestad. Då gjorde han 29 poäng på 39 grundseriematcher och var en tongivande spelare i slutspelet.

Efter den säsongen lämnade backen för spel i Schweiz.

Under sin karriär vann Sami Lepistö VM-guld, två OS-brons samt Calder Cup. Det blev dessutom 176 matcher i NHL och 466 i KHL.

– Nu när man ser tillbaka på den tiden så känns det som att det gick riktigt fort. Jag fick spela i högsta ligor, träffa nya människor och uppleva underbara saker med sporten. Någon gång tar allt slut.

Burskydd

Antal inlägg : 548
Join date : 22-02-17

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Hedanders fre 04 aug 2023, 10:18

LulefanGBG skrev:Sjukt tråkigt för Sami och HIFK.

Hoppas att allt löser sig för Sami och familjen. Han var hos oss en kort sväng, men jäklar vilket avtryck han hann göra. Verkar vara en grymt ödmjuk och härlig person.

Jo, tråkigt som fan. Verkar som en fin människa.

Om det där stolpskottet gått in i 7e finalen hade han nog blivit ihågkommen som Luleås främste finländska back genom tiderna (iaf hos mig). Och ja, jag känner till konkurrensen.
Hedanders
Hedanders

Antal inlägg : 2073
Join date : 14-02-10
Age : 32
Ort : Råneå

LulefanGBG and Lehto like this post

Till överst på sidan Gå ner

Sami Lepistö - Sida 3 Empty Sv: Sami Lepistö

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 3 av 3 Föregående  1, 2, 3

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet