Isac Brännström

+53
Dundernisse
Lars158
Grimster
tibet
Lajon
Monco
SatanicPanic
JohanO
NallePhu
Zeth
Pontaking
evanovich
Sundance Kid
Micke80
LHF96
Lulefan
Danneja
Bamsefar
Jokerman ll
LulefanGBG
Lehto
Burskydd
Donowitz
Witchfinder77
Blitzwagen
Mange
Qirren
Sportchefen #2
Tigerman
GustenA
Hankburger
MttG
Mr Bister
Hedanders
icemask
Jokerman
Snikne Ville
Wolfhunter
Ferros
Blinders
Tony Moore
Dustin
kokostrollet
pingu
#96
Norrlandstoken
Pajala
KaptenBlodskelett
Urken
Puckad
Jonken
keevvs
Diktatorn
57 posters

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av NallePhu tor 13 okt 2022, 23:30

Han kommer inte lämna Luleå det är redan klart han har sagt det själv redan så lägg ned den teorin direkt!
NallePhu
NallePhu

Antal inlägg : 18230
Join date : 12-01-21
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Lars158 tor 13 okt 2022, 23:51

JohanO skrev:Vad exakt är ohållbart? Vad betyder ens det ordet i sammanhanget Brännis och LHF? Det handlar väl bara om huruvida LHF är ett bättre eller sämre lag med Brännis på isen, och om svaret är att laget blir bättre med honom så ska han ju otvivelaktigt stanna.
Rent generellt att innan säsongen är en månad gammal att en spelare är kontrakterad för ett annat lag i samma liga. Jag inte kommunist på något sett och har nånsin hållit med om att spelare inte skall få kontaktas under säsong eller annat som det funnits dom som propagerat för. Men innan en månad av säsongen gått att vara kontrakterad av annat lag i samma liga. I den här situationen anser jag att LHF och Isac skall gå åt var sitt håll redan nu.

Lars158

Antal inlägg : 9721
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av JohanO fre 14 okt 2022, 00:17

Lars158 skrev:
Rent generellt att innan säsongen är en månad gammal att en spelare är kontrakterad för ett annat lag i samma liga. Jag inte kommunist på något sett och har nånsin hållit med om att spelare inte skall få kontaktas under säsong eller annat som det funnits dom som propagerat för. Men innan en månad av säsongen gått att vara kontrakterad av annat lag i samma liga. I den här situationen anser jag att LHF och Isac skall gå åt var sitt håll redan nu.

Ah ok, men då handlar det inte om att det är ohållbart, utan om principen? För återigen, om det inte finns något argument för att produkten på isen påverkas av att Brännis stannar, men påverkas negativt av att han lämnar, så säger väl all rim och reson att det är bäst om han stannar?
JohanO
JohanO

Antal inlägg : 814
Join date : 14-03-01

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Lars158 fre 14 okt 2022, 01:07

JohanO skrev:
Lars158 skrev:
Rent generellt att innan säsongen är en månad gammal att en spelare är kontrakterad för ett annat lag i samma liga. Jag inte kommunist på något sett och har nånsin hållit med om att spelare inte skall få kontaktas under säsong eller annat som det funnits dom som propagerat för. Men innan en månad av säsongen gått att vara kontrakterad av annat lag i samma liga. I den här situationen anser jag att LHF och Isac skall gå åt var sitt håll redan nu.

Ah ok, men då handlar det inte om att det är ohållbart, utan om principen? För återigen, om det inte finns något argument för att produkten på isen påverkas av att Brännis stannar, men påverkas negativt av att han lämnar, så säger väl all rim och reson att det är bäst om han stannar?
Absolut och fair points. Ohållbart ur principiell synvinkel. Ja. Så jag anser det vara ohållbart att inte Isac och LHF går skiljda vägar, ja.
Ohållbart som ord använder jag personligen bara i principiella sammanhang. Vare det är i jobbet eller en politisk diskussion. Det är för mycket brott, UE kommer inte gör sitt på jobbet, klimatutsläpp.. osv. Konsekvensen kanske inte blir omedelbar och supertydlig men det är "ohållbart".

Produkten på isen är ju det man har sina tron om. Jag tror situationen kommer ha negativ påverkan för lagets resultat.

Sen är det ju svårt ta fram ett facit för. Varken för framtid, nutid eller att ens veta i efterhand.

Laget och Isac går super bra och vinner 10 matcher i följd, är det att laget kommit samman och får energi från situationen, har det lite med det att göra, har det inget med saken att göra.

Laget och Isac går skit och tar 3 poäng på dom 10 kommande matcherna. Är det att Isacs kontraktssituation är "ohållbar", har det lite med det att göra, har det inget med saken att göra.

Isac går bra men laget går skit, Är det att Isacs kontraktssituation är "ohållbar", har det lite med det att göra, har det inget med saken att göra.

Laget går bra men Isac går skit, Är det att Isacs kontraktssituation är "ohållbar", har det lite med det att göra, har det inget med saken att göra.

Jag kan bara besvara din fråga med att jag tror att det är negativt för lagets resultat, och att jag anser situationen vara ohållbar (principiellt)


Lars158

Antal inlägg : 9721
Join date : 12-05-27

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Tony Moore fre 14 okt 2022, 01:12

Chockad av deras stöd: ”De är grymma”
LULEÅ  Det var många supportrar som reagerade på det hot som Isac Brännström och hans flickvän tog emot tidigare i veckan.
Totalt deltog 212 personer i en insamling för att visa sitt stöd.
– Det är sjukt mycket pengar. Grymt! Vad snälla de är, säger en överraskad Luleåspelare.
https://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/O88pwO/luleafansen-startade-insamling-till-isac-brannstrom-efter-hoten?jwsource=cl
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7689
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Jonken, Hedanders, Metheuz and Blitzwagen like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Mange fre 14 okt 2022, 09:48

Hoppas klubbarna lär sig något av det här som hänt. När regelverket ser ut som det gör så behöver klubbarna kommunicera sinsemellan varandra. Det måste ju vara hundra gånger bättre att klubbarna (i det här fallet Luleå och HV) går ut i sina officiella kanaler och kommunicerar sådana här situationer istället för att det skall läcka ut som en bomb i pressen.
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Snikne Ville fre 14 okt 2022, 16:37

Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6385
Join date : 12-01-22

Bamsefar, Tony Moore, Redbear, Jonken, Sundance Kid and Blitzwagen like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Puckad fre 14 okt 2022, 16:42

"Där har vi alla ett ansvar att inte uppvigla till någon hätsk stämning.."
This!
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11110
Join date : 14-07-10

Hedanders likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Snikne Ville lör 29 okt 2022, 10:39

Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6385
Join date : 12-01-22

Tony Moore, Puckad and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Mr Bister lör 29 okt 2022, 10:45

Men det blir ännu längre till hjälpande släktingar vilket var orsaken till att han lämnar Luleå, så mycket för den orsaken

Mr Bister

Antal inlägg : 1421
Join date : 12-02-11

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Hedanders lör 29 okt 2022, 10:50

Mr Bister skrev:Men det blir ännu längre till hjälpande släktingar vilket var orsaken till att han lämnar Luleå, så mycket för den orsaken

Tror nog att familjen kan tänka sig ett NHL-äventyr trots att de hamnar längre från släktingar... Går inte riktigt att jämföra Luleå mot NHL.
Hedanders
Hedanders

Antal inlägg : 2073
Join date : 14-02-10
Age : 32
Ort : Råneå

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Puckad lör 29 okt 2022, 10:51

Mr Bister skrev:Men det blir ännu längre till hjälpande släktingar vilket var orsaken till att han lämnar Luleå, så mycket för den orsaken
För 7-8 miljoner så tar de nog den smällen, bara att gratulera till honom och till Luleå som hjälp honom på resan.
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11110
Join date : 14-07-10

Tony Moore and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Jokerman ll sön 06 nov 2022, 11:15


Matchens delikatess

Brännström-ramsan efteråt var grym cheers
Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1293
Join date : 21-05-19

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Tony Moore sön 06 nov 2022, 12:02

Grym kille, både på och utanför isen.
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7689
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Bamsefar and Bros! like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Sportchefen #2 tor 12 jan 2023, 21:52

Jag var helt säker på att Isac skulle få svårt att hålla energin uppe efter läckaget om nya kontraktet.
Dags att räcka upp handen och erkänna att man hade fel.
Otroligt fin kille och spelare. Värd en NHL-chans.

Sportchefen #2

Antal inlägg : 932
Join date : 14-10-24

LulefanGBG, Puckad and Lehto like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av JuniorX tor 12 jan 2023, 22:45

Det är roligt att ha fått följa Isac i hans utveckling under tiden i Luleå. Han har hela tiden tagit nya kliv för varje år och det finns nog fortfarande potential att plocka ur honom. Jag såg väl honom i paritet med Einar när han kom (även om de inte är riktigt samma spelartyper) och jämför man deras kurvor så förstår man hur mycket Isac har vuxit genom åren. Nu är han ju en ledande spelare och kommer att vara det i vilket lag som helst i SHL. Och åker han iväg till NHL så tror jag att bankkontot kommer att bli sprängfyllt för på liten rink tror jag att hans egenskaper kommer ännu mera till sin rätt. Det vore det bästa förresten, för det blir inte skoj att uppleva honom i ett annat SHL-lag.

JuniorX

Antal inlägg : 4062
Join date : 14-10-24

Redbear, Puckad and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Donowitz tor 12 jan 2023, 23:41

Nära hattrick ikväll. Skulle bli väldigt förvånad om han inte får ett NHL-kontrakt.

Donowitz

Antal inlägg : 4083
Join date : 14-01-18
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Hedanders fre 13 jan 2023, 05:56

Tror inte på att Isac skulle missa en chans i Nordamerika för att han är för liten. Han är fruktansvärt stark i kroppen och vinner sina sargdueller mot de som är nästan två decimeter längre.

Hoppas för hans skull att han får en chans att slå sig in i NHL. Väl värd det!
Hedanders
Hedanders

Antal inlägg : 2073
Join date : 14-02-10
Age : 32
Ort : Råneå

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Mange fre 13 jan 2023, 06:17

Hedanders skrev:Tror inte på att Isac skulle missa en chans i Nordamerika för att han är för liten. Han är fruktansvärt stark i kroppen och vinner sina sargdueller mot de som är nästan två decimeter längre.

Hoppas för hans skull att han får en chans att slå sig in i NHL. Väl värd det!

Hur ska han kunna åka över pölen nu när han fått barn? kunde ju inte stanna kvar hos oss pga det
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Hedanders fre 13 jan 2023, 06:57

Mange skrev:
Hedanders skrev:Tror inte på att Isac skulle missa en chans i Nordamerika för att han är för liten. Han är fruktansvärt stark i kroppen och vinner sina sargdueller mot de som är nästan två decimeter längre.

Hoppas för hans skull att han får en chans att slå sig in i NHL. Väl värd det!

Hur ska han kunna åka över pölen nu när han fått barn? kunde ju inte stanna kvar hos oss pga det

Visst, han flyttar väl till Småland för att det blir lättare att få hjälp av ungens far- och morföräldrar.

Men tror du verkligen inte att Isac vill testa på att slå sig in i världens bästa liga, alla hockeyspelares dröm, när han väl får chansen? Om man tjänar 700.000 dollar så har man nog råd att ta in en barnflicka eller liknande som avlastning.
Hedanders
Hedanders

Antal inlägg : 2073
Join date : 14-02-10
Age : 32
Ort : Råneå

Puckad and Lehto like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Tony Moore fre 13 jan 2023, 11:15

Isac till utlandet i flera år framöver, och ordentligt klirr i kassan, det unnar jag honom verkligen.
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7689
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

LHF96 likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av LHF96 fre 13 jan 2023, 17:15

En favoritspelare, hoppas innerligt han får en chans i NHL. Blir smärtsamt att se honom ta ytterligare kliv i hv
LHF96
LHF96

Antal inlägg : 3519
Join date : 12-09-20

Lehto likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Dustin fre 13 jan 2023, 17:25

Bör vara ett namn för Schweiz också med tanke på hur mångsidig och bra han är.

Dustin

Antal inlägg : 6907
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Snikne Ville tis 24 jan 2023, 22:13

Nu är det upp till bevis för Brännarn i matcherna mot HV.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6385
Join date : 12-01-22

Tony Moore likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Tony Moore lör 28 jan 2023, 11:33

Hatten av (igen) för proffset Isac, hoppas han får leva sin dröm i NHL eller NL. Håller alla tummar och tår att han spelar oss till slutspel och får sitt drömkontrakt på andra sidan pölen.

Jag har klippt en del av artikel hos Norr Media AB: https://kuriren.nu/sport/ishockey/artikel/forwarden-har-tystat-de-som-upprordes-av-hans-beslut-har-forsokt-att-pressa-mig-sjalv/r2z7mkpr

"Isac Brännström har tystat de som upprördes när det kom ut att han hade skrivit på för HV71. "Jag har försökt pressa mig själv", säger den 24-årige forwarden – som redan nu är nära att slå ett personligt rekord – och hoppas kunna övertyga någon NHL-klubb om att han är en spelare de bör satsa på.
Det var många av Luleå Hockeys supportrar som upprördes när hans och HV71:s uppgörelse den 11 oktober blev allmänt känd.
– Det där blev stort, men jag har försökt att fokusera på hockeyn, och tycker jag har lyckats, säger han.
– Jag har snarare motiverats att försöka visa alla att det går att prestera bra ändå, tillägger han.

Vi har tidigare kunnat avslöja att han följs av bland annat St Louis.
– Det är många matcher kvar att spela, och jag vet att jag måste fortsätta göra bra ifrån mig, men jag hoppas att det fortfarande finns ett intresse, säger han.
– För det är att få chansen där borta jag hoppas på, tillägger han.
*******************************************************
Han tillägger sedan:
– Att vi ska ha minst två lag bakom oss i tabellen när den här säsongen är slut är det enda jag bryr mig om just nu."
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7689
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Jonken, LulefanGBG, Hedanders, Kneten, Kanellängd and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Hedanders lör 28 jan 2023, 12:46

Tony Moore skrev:Hatten av (igen) för proffset Isac, hoppas han får leva sin dröm i NHL eller NL. Håller alla tummar och tår att han spelar oss till slutspel och får sitt drömkontrakt på andra sidan pölen.

Jag har klippt en del av artikel hos Norr Media AB: https://kuriren.nu/sport/ishockey/artikel/forwarden-har-tystat-de-som-upprordes-av-hans-beslut-har-forsokt-att-pressa-mig-sjalv/r2z7mkpr

"Isac Brännström har tystat de som upprördes när det kom ut att han hade skrivit på för HV71. "Jag har försökt pressa mig själv", säger den 24-årige forwarden – som redan nu är nära att slå ett personligt rekord – och hoppas kunna övertyga någon NHL-klubb om att han är en spelare de bör satsa på.
Det var många av Luleå Hockeys supportrar som upprördes när hans och HV71:s uppgörelse den 11 oktober blev allmänt känd.
– Det där blev stort, men jag har försökt att fokusera på hockeyn, och tycker jag har lyckats, säger han.
– Jag har snarare motiverats att försöka visa alla att det går att prestera bra ändå, tillägger han.

Vi har tidigare kunnat avslöja att han följs av bland annat St Louis.
– Det är många matcher kvar att spela, och jag vet att jag måste fortsätta göra bra ifrån mig, men jag hoppas att det fortfarande finns ett intresse, säger han.
– För det är att få chansen där borta jag hoppas på, tillägger han.
*******************************************************
Han tillägger sedan:
– Att vi ska ha minst två lag bakom oss i tabellen när den här säsongen är slut är det enda jag bryr mig om just nu."

Jag har alltid gillat Isac. Visst blev jag arg när det kom fram att han var klar för HV, det ska erkännas. Men han är ju ett riktigt proffs! Han har skött det grymt bra!
Hedanders
Hedanders

Antal inlägg : 2073
Join date : 14-02-10
Age : 32
Ort : Råneå

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Jonken lör 28 jan 2023, 12:52

Hedanders skrev:Jag har alltid gillat Isac. Visst blev jag arg när det kom fram att han var klar för HV, det ska erkännas. Men han är ju ett riktigt proffs! Han har skött det grymt bra!
Håller med. Isak är en GRYM spelare -samt en FANTASTISK människa = ENBART Respekt!
Jonken
Jonken

Antal inlägg : 6836
Join date : 12-02-19
Ort : Northbottom

Tony Moore, LulefanGBG and Puckad like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Dustin tis 31 jan 2023, 15:47

Isac uttagen till landslaget och en bra turnering tar honom närmare ett kontrakt i NHL/NLA. Hade varit fantastiskt fint om han gick till NHL, då hade Luleå fått sig en fin slant dessutom.

Dustin

Antal inlägg : 6907
Join date : 12-02-28

Jonken, LulefanGBG, Lehto and Serkan122 like this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av JuniorX fre 03 feb 2023, 15:57

De senaste 5 matcherna har Isac producerat 1 assist och har 0 i plus/minus.
De 5 matcherna dessförinnan producerade han 3 mål och 1 assist och hade -5 i plus/minus.
Av de senaste 5 matcherna har han spelat 1 med Kempe och de 4 övriga med Rask. Luleå har spelat ihop 13 poäng på de matcherna.
De 5 matcherna dessförinnan spelade han med Kempe eller Sallinen. Luleå fick ihop 5 poäng på de matcherna.

Så laget har börjat vinna på slutet samtidigt som kedjan med Isac har tappat produktion. Och han själv har avstannat helt och hållet. Det känns hyggligt uppenbart att den kedjan är felkonstruerad i dagsläget. Och kanske hade vi spelat ihop 15 poäng de senaste 5 matcherna om kedjan med Isac hade sett annorlunda ut?

JuniorX

Antal inlägg : 4062
Join date : 14-10-24

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Tony Moore fre 03 feb 2023, 18:11

Isac är jävligt nyttig, nästan oavsett poäng eller inte, otroligt stark på pucken, puckvinnare, framspelare, målskytt, järnpsyke, ödmjuk och inte minst viktig lagspelare. Jag antar han är ovärderlig i omklädningsrummet.
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7689
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Dustin ons 15 feb 2023, 15:29

Hur mår Brännström?

Varit under is senaste 10 matcherna men är ändå en av våra viktigaste spelare som kan skapa målchanser från noll och ingenting. Mycket viktigt att han är tillbaka fort.

Dustin

Antal inlägg : 6907
Join date : 12-02-28

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Snikne Ville ons 15 feb 2023, 18:24

Osäker för spel imorrn, avvaktar mogondagrn för ny undersökning. Är han med på förmiddagsträningen spelar han.

Allt enl NSD. Tror tyvärr inte han spelar.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6385
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av farre ons 15 feb 2023, 18:40

Skulle tro att man vilar honom tills på lördag
farre
farre

Antal inlägg : 2088
Join date : 12-01-22
Ort : Göteborg

Puckad likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Tackleberry fre 17 mar 2023, 11:20

Har någon informerat Isak att det är slutspel? Byt ut han mot en junior, kommer bara bli bättre.
Tackleberry
Tackleberry

Antal inlägg : 62
Join date : 15-04-21
Ort : Luleå

Lehto likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Blinders fre 17 mar 2023, 11:36

Tackleberry skrev:Har någon informerat Isak att det är slutspel? Byt ut han mot en junior, kommer bara bli bättre.
Inget nytt att Brännström är sämre på våren, så har det varit varje säsong i Luleå.

Blinders

Antal inlägg : 5185
Join date : 16-04-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Hankburger fre 17 mar 2023, 12:12

Blinders skrev:
Tackleberry skrev:Har någon informerat Isak att det är slutspel? Byt ut han mot en junior, kommer bara bli bättre.
Inget nytt att Brännström är sämre på våren, så har det varit varje säsong i Luleå.

Vilket är lite underligt med tanke på att han värvades in baserad på hans prestation i HV71 under slutspelet.
Hankburger
Hankburger

Antal inlägg : 7433
Join date : 16-07-27
Ort : Luleå

Blinders likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Tony Moore fre 17 mar 2023, 12:40

Dåligt med sömn och återhämtning för småbarnspappan? Wink
Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7689
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Lehto likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Blinders fre 17 mar 2023, 12:50

Hankburger skrev:
Blinders skrev:
Tackleberry skrev:Har någon informerat Isak att det är slutspel? Byt ut han mot en junior, kommer bara bli bättre.
Inget nytt att Brännström är sämre på våren, så har det varit varje säsong i Luleå.

Vilket är lite underligt med tanke på att han värvades in baserad på hans prestation i HV71 under slutspelet.
Ja, precis var ju jättebra mot FBK 2018.

Blinders

Antal inlägg : 5185
Join date : 16-04-06
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Tony Moore sön 02 apr 2023, 18:06

Tony Moore
Tony Moore

Antal inlägg : 7689
Join date : 12-01-21
Ort : Luleå

http://www.luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Serkan122 tis 04 apr 2023, 11:42

Presenterad av HV71 nu, 3 års kontrakt:
https://www.hv71.se/article/gwwlalg22-3iaijd/view

Serkan122

Antal inlägg : 2785
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Serkan122 fre 17 nov 2023, 14:27

Ingen jättebra start för Brännström, ligger på -10 i +- statistiken och endast 2+4 på 16 matcher. Igår spelade han också endast 11 minuter (snittade 19:23 i Luleå förra säsongen).

Serkan122

Antal inlägg : 2785
Join date : 22-05-31

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Dustin fre 17 nov 2023, 18:07

Serkan122 skrev:Ingen jättebra start för Brännström, ligger på -10 i +- statistiken och endast 2+4 på 16 matcher. Igår spelade han också endast 11 minuter (snittade 19:23 i Luleå förra säsongen).

Någonstans innerst inne saknar nog både Engsund och Brännström Luleå Hockey.

Dustin

Antal inlägg : 6907
Join date : 12-02-28

Bros! likes this post

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Jokerman ll fre 17 nov 2023, 18:38

Dustin skrev:
Serkan122 skrev:Ingen jättebra start för Brännström, ligger på -10 i +- statistiken och endast 2+4 på 16 matcher. Igår spelade han också endast 11 minuter (snittade 19:23 i Luleå förra säsongen).

Någonstans innerst inne saknar nog både Engsund och Brännström Luleå Hockey.
Knappast.
Jokerman ll
Jokerman ll

Antal inlägg : 1293
Join date : 21-05-19

Till överst på sidan Gå ner

Isac Brännström  - Sida 4 Empty Sv: Isac Brännström

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 4 av 4 Föregående  1, 2, 3, 4

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet