Arttu Tuhkala
3 posters
Sida 1 av 1
Arttu Tuhkala
Hade för mig att han hade en tråd men lyckas inte hitta den isf. I vart fall tycker jag han gör en fullt godkänd insats igår med undantag för några inledande vilsna byten. Kul.
@admin
Döda denna vid dublettråd.
@admin
Snikne Ville- Antal inlägg : 6603
Tony Moore likes this post
Sv: Arttu Tuhkala
Snikne Ville skrev:Hade för mig att han hade en tråd men lyckas inte hitta den isf. I vart fall tycker jag han gör en fullt godkänd insats igår med undantag för några inledande vilsna byten. Kul.
@admin
Jag tänkte inte på han igår så gick troligen bra då
14 sekunders spel innan matchen och vad var det - 5 minuter igår? Jansson hade några minuter till men han och EG inne på flera bakåt...
Wolfhunter- Antal inlägg : 1462
Wolfhunter skrev:Snikne Ville skrev:Hade för mig att han hade en tråd men lyckas inte hitta den isf. I vart fall tycker jag han gör en fullt godkänd insats igår med undantag för några inledande vilsna byten. Kul.
@admin
14 sekunders spel innan matchen och vad var det - 5 minuter igår? Jansson hade några minuter till men han och EG inne på flera bakåt...
7.15 på Tuhkala. Stämmer bra, -2 på EG och Jansson.
Kneten- Antal inlägg : 269
Wolfhunter likes this post
Kneten skrev:Wolfhunter skrev:Snikne Ville skrev:Hade för mig att han hade en tråd men lyckas inte hitta den isf. I vart fall tycker jag han gör en fullt godkänd insats igår med undantag för några inledande vilsna byten. Kul.
@admin
7.15 på Tuhkala. Stämmer bra, -2 på EG och Jansson.
Tror att jag kolla lite innan sista minuterna var bokförda på spelarstatistiken. Då spela han ett par minuter i sista då. Utan att vara inblandad i kollapsen.
Wolfhunter- Antal inlägg : 1462
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet