Besviken
+8
LinusFröbergsMustasch
Flippass
JohanO
Bamsefar
Snikne Ville
Urken
Donowitz
Skurpen
12 posters
Sida 1 av 1
Besviken
Dags att säga upp medlemskap m.m.
Årskort i 20 år, mer o mer besviken på sportchefenernas förmåga. In med nytt blod, inte på gamla meriter som spelare...
Årskort i 20 år, mer o mer besviken på sportchefenernas förmåga. In med nytt blod, inte på gamla meriter som spelare...
Skurpen- Antal inlägg : 2
Sv: Besviken
Uppfattat.Skurpen skrev:Dags att säga upp medlemskap m.m.
Snikne Ville- Antal inlägg : 6275
AdjössSkurpen skrev:Dags att säga upp medlemskap m.m.

Bamsefar- Antal inlägg : 11568
Tänk att man kan vara så tunnhudad att en signering av Olausson med 9 matcher kvar av grundserien är droppen som får en att riva medlemskapet.
JohanO- Antal inlägg : 793
JohanO skrev:Tänk att man kan vara så tunnhudad att en signering av Olausson med 9 matcher kvar av grundserien är droppen som får en att riva medlemskapet.
Ja det blir väl så när man inte fattar det är en planerad mellansäsong.
Flippass- Antal inlägg : 138
Skurpen skrev:Dags att säga upp medlemskap m.m.
Ok.
LinusFröbergsMustasch- Antal inlägg : 273
Tja, hoppas man på Connor McJesus blir man förstås besviken, men vem fan hade trott det?
Finns ingen anledning annat än ekonomiskt obestånd att riva medlemskapet.
Flippass- Antal inlägg : 138
”besviken” är ju underrubriken till att vara supporter till vilket lag som helst…. Inte ens Malmö FF Supportrar kommer undan det.
Upp på hästen igen, säsongen är inte slut än … om inte annat kommer det en ny.
Jag kommer fortsätta och detta är min 42:ndra säsong …
Upp på hästen igen, säsongen är inte slut än … om inte annat kommer det en ny.
Jag kommer fortsätta och detta är min 42:ndra säsong …
Lajon- Antal inlägg : 4204
Bamsefar, Jonken, SatanicPanic and LinusFröbergsMustasch like this post
Tycker alla vi som gillar/ älskar ishockey och speciellt LHF ska kämpa vidare.
Det är ju i motvind en förening behöver sina medlemmar och supportrar mest.
Vi är ju inte medlemmar/ supportrar i GMarna eller för den delen styrelsen heller. Skicka in förslag på ny styrelse till årsmötet, samla ihop likasinnade och gå dit eller skicka fullmakt och rösta för förändring. Eller försök påverka/lobba VD och eller styrelse att vi/LHF behöver ny GM omgående.
Besviken och förbannad ibland, men jag är en av många som ÄR Luleå Hockey Förening, dvs medlem.
Kommer vara så länge jag lever, oavsett division, GM, tränare eller styrelse.
Medlem och säsongskort på samma plats för 43:e säsongen på raken.
Det är ju i motvind en förening behöver sina medlemmar och supportrar mest.
Vi är ju inte medlemmar/ supportrar i GMarna eller för den delen styrelsen heller. Skicka in förslag på ny styrelse till årsmötet, samla ihop likasinnade och gå dit eller skicka fullmakt och rösta för förändring. Eller försök påverka/lobba VD och eller styrelse att vi/LHF behöver ny GM omgående.
Besviken och förbannad ibland, men jag är en av många som ÄR Luleå Hockey Förening, dvs medlem.
Kommer vara så länge jag lever, oavsett division, GM, tränare eller styrelse.
Medlem och säsongskort på samma plats för 43:e säsongen på raken.
Bamsefar and SatanicPanic like this post
Flippass skrev:JohanO skrev:Tänk att man kan vara så tunnhudad att en signering av Olausson med 9 matcher kvar av grundserien är droppen som får en att riva medlemskapet.
Planerad mellansäsong? Hur tänkte du där?
Vi har gått in i säsongen med Guld som mål och har den dyraste truppen någonsin i LHF:s historia.
Att det inte blir värre än en mellansäsong ska vi vara glada för men att det skulle vara en planerad mellansäsong är det definitivt inte.
farre- Antal inlägg : 1856
pingu and Kneten like this post
Bra att veta.
Hankburger- Antal inlägg : 6512
farre skrev:Flippass skrev:JohanO skrev:Tänk att man kan vara så tunnhudad att en signering av Olausson med 9 matcher kvar av grundserien är droppen som får en att riva medlemskapet.
Planerad mellansäsong? Hur tänkte du där?
Vi har gått in i säsongen med Guld som mål och har den dyraste truppen någonsin i LHF:s historia.
Att det inte blir värre än en mellansäsong ska vi vara glada för men att det skulle vara en planerad mellansäsong är det definitivt inte.
Lustigt nog tror jag att Brynäs (som gjorde en satsning) har högre lönekostnad på truppen både före och efter Kempe som jämförelse.
Donowitz- Antal inlägg : 3800
Sida 1 av 1
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
|
|