Pär Arlbrandt

+8
Beast.
Johan__
Rayko
PM
Tigerman
tvåplustvå
Zeb Macahan
DonP
12 posters

Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Pär Arlbrandt

Inlägg av DonP fre 09 mar 2012, 19:59

Har någon hört något om vår Arla som säkrade seriesegern åt oss i år?

Enligt osäkra källor fick jag för en halvtimme sedan höra att han ska vara klar för Luleå. Han ska visst inte ha trivts i Clubben
och skall enligt sagda källa även gjort slut med sin flickvän vilken var huvudanledningen till att flyttlasset en gång gick söderut.

Kan inte på något sätt bekräfta ryktet men "källan" var först tveksam när han hörde talas om det men fick sedan höra precis samma historia av en annan oberoende person.(eller hur man nu formulerar det).

OM det nu är så vore det fantastiskt bra nyheter perfekt ersättare till Hjalmarsson som verkar gå åt andra hållet. Very Happy
DonP
DonP

Antal inlägg : 173
Join date : 12-02-24
Ort : Hemmings

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av Zeb Macahan fre 09 mar 2012, 20:09

DonP skrev:
Har någon hört något om vår Arla som säkrade seriesegern åt oss i år?

Enligt osäkra källor fick jag för en halvtimme sedan höra att han ska vara klar för Luleå. Han ska visst inte ha trivts i Cluuben
och skall enligt sagda källa även gjort slut med sin flickvän vilken var huvudanledningen till att flyttlasset en gång gick söderut.

Kan inte på något sätt bekräfta ryktet men "källan" var först tveksam när han hörde talas om det men fick sedan höra precis samma historia av en annan oberoende person.(eller hur man nu formulerar det).

OM det nu är så vore det fantastiskt bra nyheter perfekt ersättare till Hjalmarsson som verkar gå åt andra hållet. :D
Låter väl osannolikt enligt mig, dessutom så har han väl hela tjocka släkten i trakterna men visst ångrar han sig säkert rent hockeymässigt, blev ju ett jävla nerköp. Tror heller inte att LHC släpper honom, är ju trots allt den som producerat mest väl.
Zeb Macahan
Zeb Macahan

Antal inlägg : 3287
Join date : 12-01-21
Age : 61
Ort : Kalix

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av tvåplustvå fre 09 mar 2012, 20:14

Skulle givetvis älska att se Arlbrandt i Luleå igen!

Låter fullständigt osannolikt dock.
tvåplustvå
tvåplustvå

Antal inlägg : 85
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av DonP fre 09 mar 2012, 20:17

Frågar ni mig så är det osannolikt, det borde läkt ut dessutom, men min osäkra källa hävdar med bestämdhet att han ska vara klar. Källan tyckte dock även att filmen "Sjön" med Regina Lund var en svensk höjdarthriller, efter detta har jag haft svårt ta honom på allvar.

Men om...
DonP
DonP

Antal inlägg : 173
Join date : 12-02-24
Ort : Hemmings

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av Tigerman fre 09 mar 2012, 20:32

DonP skrev:Frågar ni mig så är det osannolikt, det borde läkt ut dessutom, men min osäkra källa hävdar med bestämdhet att han ska vara klar. Källan tyckte dock även att filmen "Sjön" med Regina Lund var en svensk höjdarthriller, efter detta har jag haft svårt ta honom på allvar.

Men om...
Hahahahaha! Ja, bara det borde ju diskvalificera honom från att uttala sig i vilket ämne som helst Very Happy
Men nu är ju detta inte subjektiva åsiker utan faktauppgifter, så då kan det ju vara korrekt även om din källa råkar ha skeva referensramar angående filmkvalitet. Hade heller inte varit fel om han har rätt...

Men tillåt mig tvivla. Även om det gått kasst i hockeyn för LHC i år så är det ju inte någon dålig stad att bo i. Och resmässigt är det hyfsat bekvämt också. Jag skulle då spelat av (det troligen rätt lukrativa) kontraktet innan jag sökte mig därifrån.

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av PM fre 09 mar 2012, 20:36

Hon visade visserligen pattarna i den filmen, men dom likt henne är lite "scary" så jag låter det vara lite mer än "silly" Razz

PM

Antal inlägg : 1945
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av Rayko fre 09 mar 2012, 21:40

Om man kollat på Arlas ansiktsutryck den senaste tiden i LHC så har han sett riktigt nedstämnd o blek ut, som en person som inte trivs och har stora bekymmer. Verkar även som han tappat i vikt också.

Ryktet kan mycket väl stämma och skulle vara kanon. Tror Simon också kommer sakna Luleå. LHC är en klubb utan hjärta, dem spelar bara för pengarna, som i Malmö.
Rayko
Rayko

Antal inlägg : 734
Join date : 12-01-28

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av Johan__ lör 10 mar 2012, 00:48

Låter lite osannolikt när han har kontrakt för kommande säsong.
Sportsligt måste det varit jobbigt, men det har det ju varit för alla deras spelare.
Han ville ju söderut. Då flyttar han kanske till hv i så fall.
Nej, det tror jag inte på.
Visst, vantrivs han så går det väl alltid riva kontraktet. men tillbaka efter ett år? Kommer inte hända. Fast vad vet jag?
Johan__
Johan__

Antal inlägg : 941
Join date : 12-03-02
Age : 37

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av Rayko lör 10 mar 2012, 08:39

Kanske finns en klausul som de flesta spelare verkar ha.
Rayko
Rayko

Antal inlägg : 734
Join date : 12-01-28

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av Beast. lör 10 mar 2012, 09:26

Det går väl oftast att bryta ett kontrakt i samförstånd också. Ifall både spelare och klubben kommer överrens om en flytt
Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040
Join date : 12-01-23
Age : 37
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av MickkeJ lör 10 mar 2012, 09:37

Är inte särskilt sugen på Arla, visst kan han göra mål men han var väldigt mycket upp o ned. Känns som vi borde kunna sikta högre.
MickkeJ
MickkeJ

Antal inlägg : 2805
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av FruktHamster lör 10 mar 2012, 09:53

Tror inte en sekund på det här ryktet. Känns bara väldigt osannolikt.
FruktHamster
FruktHamster

Antal inlägg : 2355
Join date : 12-02-19
Age : 46
Ort : Stockholmstrakten

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av Old Brooklyn lör 10 mar 2012, 10:24

Nä det känns långsökt. Nu är ju Melin på väg till Clubben med sin Rönken-light hockey som borde passa Arla också. Men, men är det av personliga anledningar så behöver inte allt vara rationellt.
Old Brooklyn
Old Brooklyn

Antal inlägg : 5633
Join date : 12-02-22

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av Dave Rock lör 10 mar 2012, 18:59

Det låter nästan lite osannolikt. Känns som att det borde hörts något om det isåfall..

Kan det vara så att Arla och Harju går i motsatta riktningar?
Kanske redan är klart men Luleå vill att det ska hållas hemligt till efter slutspelet...

Arla är i sina bästa stunder en fantastisk spelare, ja kanske ES bäste...
Men hans lägsta nivå är så oerhört låg, då är han snarast en av dom sämsta.

Skulle inte säga nej till Arla men samtidigt så tycker jag inte att Luleå ska nöja sig med honom som målskytt till nästa säsong. OM det nu skulle visa sig att detta stämmer.
Dave Rock
Dave Rock

Antal inlägg : 2042
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

Pär Arlbrandt Empty Sv: Pär Arlbrandt

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet