AIK

+39
Kagen
hokkzorz
Norlin
Micke80
pingu
Old Brooklyn
Admin
BodenSwe
Rönken
Purre
storstruten
NallePhu
Tony Moore
Högljudd
rumpztr
Bamsefar
Lars158
Urken
Redbear
LulefanGBG
tibet
FruktHamster
Salle
Chris Hendrix
chiII
Zeb Macahan
Black Prince
Snikne Ville
#96
JayDee
LubosC
bambambautin
Tigerman
Rayko
Mange
Beast.
farre
raalfie
MickkeJ
43 posters

Sida 1 av 3 1, 2, 3  Nästa

Gå ner

AIK Empty AIK

Inlägg av MickkeJ tor 08 mar 2012, 15:15

Tråden om laget AIK.

Här diskuteras allt som rör AIK så som föreningen, det sportsliga och fansen.


Officiell hemsida: http://www.aikhockey.se/
Eliteprospects: http://eliteprospects.com/team.php?team=1
Forum: http://www.aikforum.se/
MickkeJ
MickkeJ

Antal inlägg : 2805
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av MickkeJ tor 08 mar 2012, 15:19

Kvartsfinalerna har inte ens börjat än men AIK verkar redan ha startat samma mediakampanj som Djurgården skämde ut sig med för ganska precis ett år sen.

Går man in på AIK:S hemsida så möts man av texten "Den kloke lär av andras misstag. Tydligen inte i Luleå". Deras fans verkar heltaggade och övertygade att de ska slå oss. Denna text från Luleåredaktionen på SF (http://www.svenskafans.com/hockeyzon/Kronika-AIK-snackar-Lulea-njuter-437268.aspx) verkar ha retat upp en del, den har redan 115 kommentarer.
MickkeJ
MickkeJ

Antal inlägg : 2805
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av raalfie lör 10 mar 2012, 12:52

Ifjol var ju Ros väldigt nöjd när Dif förlorade sista matchen mot Luleå i grundserien. Då hette det att "det var bra att Dif förlorade, nu vet de hur de ska göra för att vinna mot Luleå."

AIK verkar köra lite samma melodi iår. Melin har ju satt upp en ny gameplan, som han inte använde(?) i sista matchen.

Tomma tunnor skramlar mest, indeed i de här sammanhangen albino
raalfie
raalfie

Antal inlägg : 31
Join date : 12-02-19
Ort : Gällivare

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av farre lör 10 mar 2012, 13:58

Bara pinsamt från AIKs sida
Vilka är det som gnällt som kärringar i tidningarna senaste veckan???
Lägg ner och spela om det på isen istället
Enda anledningen till att de gnäller är ju för att de vet att inte har en chans på ärligt spel och det är bara patetiskt.

Det är bara att se vilka som gnäller i media

MoDo och AIK. Av en slump är det de två sämsta lagen i slutspelet. Skärp er och spela hockey istället för att gå till media och lipa
farre
farre

Antal inlägg : 2088
Join date : 12-01-22
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Beast. lör 10 mar 2012, 14:40

Jag väntar bara på att "Tuffe Uffe" ska komma med ett nytt utspel i media. Han verkar inte ha alla hästar hemma
Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040
Join date : 12-01-23
Age : 37
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av MickkeJ lör 10 mar 2012, 18:15

Luleå vinner första kvarten med 6-3. AIK får fyra utvisningar och Luleå en.

AIK fansen går i taket och gnäller på domarna. Se sidan 8 och 9 i matchtråden från deras forum: http://www.aikforum.se/aik/aik-ishockey/hockeymatcher/k1-lulea-aik-20120310-a-3641/sida8.html

Diverse hot mot domarens familj och iprincip bara könsord och svordomar. Dom framstår ju inte direkt som stabila människor, inte undra på varför Sthlmsderbyn urartar.
MickkeJ
MickkeJ

Antal inlägg : 2805
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Beast. lör 10 mar 2012, 18:36

Inte konstigt att deras fans är rabiata och helt saknar omdöme. Såhär skriver föreningen själva på deras hemsida. Professionalism är inte deras starka sida direkt...

"Stockholmarna ledde med både 1-0 och 2-1 men norrlänningarna kunde, med god hjälp av domarna, vända matchen till vinst."
Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040
Join date : 12-01-23
Age : 37
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Mange lör 10 mar 2012, 19:20

Beast. skrev:Inte konstigt att deras fans är rabiata och helt saknar omdöme. Såhär skriver föreningen själva på deras hemsida. Professionalism är inte deras starka sida direkt...

"Stockholmarna ledde med både 1-0 och 2-1 men norrlänningarna kunde, med god hjälp av domarna, vända matchen till vinst."

Skulle du kunna länka? Smile
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Mange lör 10 mar 2012, 19:21

Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Beast. lör 10 mar 2012, 19:27

Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040
Join date : 12-01-23
Age : 37
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Rayko lör 10 mar 2012, 19:31

"men norrlänningarna kunde, med god hjälp av domarna, vända matchen till vinst"

Detta ska alltså vara en seriös sida? Pffft, trams.
Rayko
Rayko

Antal inlägg : 734
Join date : 12-01-28

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Beast. lör 10 mar 2012, 19:34

En pajasförening. Det är ju faktiskt helt absurt att dom ens skriver en sån sak på sin officiella hemsida
Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040
Join date : 12-01-23
Age : 37
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Tigerman lör 10 mar 2012, 21:05

MickkeJ skrev:Luleå vinner första kvarten med 6-3. AIK får fyra utvisningar och Luleå en.

AIK fansen går i taket och gnäller på domarna. Se sidan 8 och 9 i matchtråden från deras forum: http://www.aikforum.se/aik/aik-ishockey/hockeymatcher/k1-lulea-aik-20120310-a-3641/sida8.html

Diverse hot mot domarens familj och iprincip bara könsord och svordomar. Dom framstår ju inte direkt som stabila människor, inte undra på varför Sthlmsderbyn urartar.
Ja, man kan ju undra vad de har tagit för något innan match... Rolling Eyes

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Rayko sön 11 mar 2012, 10:27

Roger Melon och han kompis Gunnar är verkligen så gnälliga att man blir irriterad.

Citerat från Expressen:

"En annan sak som retade AIK-tränaren var när båda lagen var på väg av isen efter matchen.

- Det är pinsamt när hela Luleå åker och tar domaren i hand efter matchen, och Dick (Tärnström) är där ensam som kapten, säger Melin.

Luleås forward Chris Abbott:

- Jag vet inte om deras tränare försöka skapa någonting här, han får säga vad han vill. Vi är det mest disciplinerade laget i serien efter 55 omgångar och det finns en anledning till det. Vi krigar och kämpar och sköter vårt."
Rayko
Rayko

Antal inlägg : 734
Join date : 12-01-28

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av bambambautin sön 11 mar 2012, 10:49

Saxat från: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/aik/article14505971.ab

Angående domarna Thomas Andersson och Patrik Sjöberg.

(Roger Melin): – Jag vet inte riktigt vad det beror på men det är någonting som gör att vi får väldigt lite powerplay och mycket utvisningar när vi har de här domarna. Så jag blev lite orolig när vi skulle ha dem, säger han.

Kan vi hoppas att Sven Savage kollar upp om detta påstående stämmer över denna säsong? Smile Vore intressant att veta fakta!

EDIT: Hmm, kanske skulle lagt in detta under matchtråden för match 1 istället, nåja!

bambambautin

Antal inlägg : 3
Join date : 12-03-11

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Tigerman sön 11 mar 2012, 10:53

Snälla nån. Maken till gnälligt lag får man leta efter. Shocked

Sen att Sjöberg skulle ha något emot AIK eller Melin är ju bara löjligt. Samme person var ju den som Chrunak skulle hosta på så han blev sjuk och dör (det var väl så han sa om jag minns rätt). Har han inte något horn i sidan till oss sedan dess så har han knappast det till AIK/Melin heller.

Jag kollade reprisen av första perioden igår, det hann väl bara gå fem minuter så hade jag räknat till åtminstone tre rejäla hakningsutvisningar och en slashing som AIK borde ha haft, och noll för Luleå under samma tid. Kom inte och påstå att vi hade domaren på vår sida efter det.

Den här är ju för rolig också, för ett tag trodde jag det var från gårdagen och att Bulan bara var lite förvirrad Very Happy
http://www.elitserienplay.se/video.1499890141001#/video.1260277663001

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av bambambautin sön 11 mar 2012, 11:01

Tigerman: Haha, jag gjorde precis samma tror jag.

Satt och kollade på presskonferensen från gårdagens match, alltså: http://www.elitserienplay.se/video.1260277663001#/video.1499890141001

Fattade inte riktigt att den tog slut, men det blev svart en kort stund, sen började "den" igen. Jaha, tänkte jag, vad är detta? Är det en längre version, eller filmat ur en annan vinkel eller nåt? Nåväl, fortsätter kolla iaf. Hmm, han sitter och gnäller på domarna igen, öhh, har de gjort en omtagning eller? Sen efter ett tag fattade jag att det var från en annan match, men att han sitter och gnäller och är exakt lika bitter som han var igår.

Rätt kul "trick" att prova, börja se presskonferensen i länken ovan, se klart hela, vänta en sekund eller två, sen börjar en "repris" Smile

bambambautin

Antal inlägg : 3
Join date : 12-03-11

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av LubosC sön 11 mar 2012, 11:08

Tigerman skrev:Snälla nån. Maken till gnälligt lag får man leta efter. Shocked

Sen att Sjöberg skulle ha något emot AIK eller Melin är ju bara löjligt. Samme person var ju den som Chrunak skulle hosta på så han blev sjuk och dör (det var väl så han sa om jag minns rätt). Har han inte något horn i sidan till oss sedan dess så har han knappast det till AIK/Melin heller.


Haha, Chrunaks uttalande kan ju vara det roligaste sågningen och hotet i historien! Var ganska säker på att det var Robert Lathi han "hotade" och det stämde. Här är en artikel; http://mobil.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/article11305596.ab?partner=www
LubosC
LubosC

Antal inlägg : 467
Join date : 12-01-22
Age : 34

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av JayDee sön 11 mar 2012, 11:24

Mannen bakom domarna.se har redan räknat på Sjöberg/Andersson och AIK. Slutsats? Skitsnack (statistisk sett)!

Sprid gärna så folk förstår hur mycket skitsnack det handlar om.

http://domarna.se/
JayDee
JayDee

Antal inlägg : 594
Join date : 12-01-21
Age : 34
Ort : Umeå

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av bambambautin sön 11 mar 2012, 11:36

JayDee: Perfekt!

Intressant läsning.

bambambautin

Antal inlägg : 3
Join date : 12-03-11

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av #96 sön 11 mar 2012, 11:51

Nån som har ett användarnamn på AIK forum borde posta länken Laughing
#96
#96

Antal inlägg : 2175
Join date : 12-01-21
Ort : Malmö

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Snikne Ville sön 11 mar 2012, 12:00

Blir det seger även i match 2 är det väl läge för en Bulankomentar på PK:
"Vi hade domarna med oss även idag" Smile
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6366
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty rrr

Inlägg av Tigerman sön 11 mar 2012, 12:53

LubosC skrev:
Tigerman skrev:Snälla nån. Maken till gnälligt lag får man leta efter. Shocked

Sen att Sjöberg skulle ha något emot AIK eller Melin är ju bara löjligt. Samme person var ju den som Chrunak skulle hosta på så han blev sjuk och dör (det var väl så han sa om jag minns rätt). Har han inte något horn i sidan till oss sedan dess så har han knappast det till AIK/Melin heller.


Haha, Chrunaks uttalande kan ju vara det roligaste sågningen och hotet i historien! Var ganska säker på att det var Robert Lathi han "hotade" och det stämde. Här är en artikel; http://mobil.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/sverige/elitserien/article11305596.ab?partner=www
Ah just ja. Nåja, jag kan inte påstå att vi blev mobbade av Lahti efter den "incidenten".

Däremot tycker jag det finns en enorm skillnad i hur Luleås ledare uppträder mot domarna före resp efter Rönkens intåg. Rönnberg var ju rätt het rätt ofta och hade en förmåga att klaga på domarna under match, lite likt Ulf Dahlén i HV. Medan Rönnqvist i princip aldrig lägger energi på sånt.

Tigerman

Antal inlägg : 3431
Join date : 12-01-23
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty AIKs Mediadoping

Inlägg av Black Prince sön 11 mar 2012, 15:12

Det är osportsligt och borde vara regelbrott eftersom det sätter press på domarna att döma fördelar till det egna laget för att jämna ut det hela. Detta trots att gnagarna åkte på regelrätta utvisningar. Djurgården hade samma taktik förra året och det var sånär att det gav utdelning. Vidrigt med tanke på att det var dem som körde med fulspel, armbågar i huvudet m.m.

Melin och Persson har dessutom statistiken emot sig vad gäller Sjöberg+Andersson+AIK så det är solklart att de försöker köpa fördelar genom att gnälla i media. Hoppas domarna och Luleå tar det på rätt sätt och kör över fjollorna i Stockholm.

Black Prince

Antal inlägg : 121
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Beast. sön 11 mar 2012, 15:14

Det mest bedrövliga är ju Melin som kontaktat domarbasen och KRÄVER andra domare till nästa match. Så kan det väl inte få gå till att ett lag ska få bestämma vilka domare som ska döma en match? Helt sinnessjukt isåfall
Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040
Join date : 12-01-23
Age : 37
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Black Prince sön 11 mar 2012, 15:22

Även om det blir andra domare till nästa match så finns det ju press på dem också som inte direkt gynnar oss...

Black Prince

Antal inlägg : 121
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Rayko sön 11 mar 2012, 16:10

så jäkla trött deras gnäll. Skandal att man kan hålla på så, som små kärringar.
Rayko
Rayko

Antal inlägg : 734
Join date : 12-01-28

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Zeb Macahan sön 11 mar 2012, 19:29

Beast. skrev:Det mest bedrövliga är ju Melin som kontaktat domarbasen och KRÄVER andra domare till nästa match. Så kan det väl inte få gå till att ett lag ska få bestämma vilka domare som ska döma en match? Helt sinnessjukt isåfall
Domarbasen säger att "vi bryr oss inte om vad lagen tycker, i så fall kunde ju dom istället tillsätta domarna". Klockrent!
Zeb Macahan
Zeb Macahan

Antal inlägg : 3287
Join date : 12-01-21
Age : 61
Ort : Kalix

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Rayko sön 11 mar 2012, 19:40

Mattias Ek:

"Melin blir pinsam

Och AIK:s tränare Roger Melin bjöd efter förlusten mot Luleå på ett praktexempel på varför det blir pinsamt ibland när man går över gnällgränsen. Rutinerade och respekterade Melin lyckades förvandla en förlust i slutspelet, mot Luleå, till en personlig vendetta mellan honom och Gävledomaren Patrik Sjöberg.

Melin drar upp en sex år gammal historia då han som LHC-tränare blev bötfälld för en sågning av just Sjöberg. Men statistik från eminenta domarna.se visar att AIK och Roger Melin inte råkat speciellt illa ut när Patrik Sjöberg dömt AIK."
Rayko
Rayko

Antal inlägg : 734
Join date : 12-01-28

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av MickkeJ mån 12 mar 2012, 17:08

Wow, är väl det första man kommer att tänka på när man läser den här krönikan: http://www.aikhockey.se/artikel/19490/

Aningen skev verklighetsuppfattning möjligen?
MickkeJ
MickkeJ

Antal inlägg : 2805
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av chiII mån 12 mar 2012, 17:14

Oj, lustigt. Av Kjell Häglund av alla människor. En skribent som jag har den största respekt för i övriga sammanhang. Hockey verkar inte vara hans grej dock.

chiII

Antal inlägg : 1033
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Chris Hendrix mån 12 mar 2012, 17:33

Haha!

Just den där krönikan satt jag och läste idag på jobbet. Tänkte att, detta ska jag fanemej kommentera i forumet. Nog för att man själv kan vara enögd, men detta var ju bara löjligt av Häglund.

Jag att och skrattade för mig själv.
Chris Hendrix
Chris Hendrix

Antal inlägg : 1248
Join date : 12-02-01

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Zeb Macahan sön 25 mar 2012, 10:53

Lite ot här men det rör iaf AIK och dess genier till supporters Black Army, dom gillar visst inte namnförslaget på den nya nationalarenan, det passar inte deras image vilket ju faktiskt är jävligt sant..

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/sverige/allsvenskan/aik/article14575577.ab
Zeb Macahan
Zeb Macahan

Antal inlägg : 3287
Join date : 12-01-21
Age : 61
Ort : Kalix

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Beast. sön 25 mar 2012, 13:43

Ja, alltså arenan bör ju ha ett namn som på något sätt kan förknippas med huliganism. Klart att Black Army måste få känna sig hemma Very Happy
Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040
Join date : 12-01-23
Age : 37
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Salle tis 24 apr 2012, 14:21

Perra ny huvudcoach i AIK, tror det är ett rejält jävla nedköp vad gäller den taktiska aspekten och hockeykunnande i förhållande till Melin. Blir ingen semi för tredje året i följd när man byter Fasth mot Larsson och Melin mot Perra.
Salle
Salle

Antal inlägg : 3370
Join date : 12-02-07

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av FruktHamster fre 11 maj 2012, 11:18

Det kan fan inte vara lätt att vara AIKare så som årets silly börjat för dem..
Fasth sticker, Roger Melin sticker, Bång sticker och nu packar Rosén ihop också..
Hur blir det med Gynge? Drar han?

Visst har de fått in ett par intressanta namn som Björn Melin, Broc Little och Daniel Larsson, men känns tveklöst som de backar på dessa deals. På pappret iaf.
FruktHamster
FruktHamster

Antal inlägg : 2355
Join date : 12-02-19
Age : 46
Ort : Stockholmstrakten

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av MickkeJ fre 11 maj 2012, 18:23

Melin och Little känns väl som spännande namn, kan bli bra.
Larsson däremot är ett rätt stort nedköp och det känns som de skulle kunnat få betydligt bättre.
MickkeJ
MickkeJ

Antal inlägg : 2805
Join date : 12-01-21

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Chris Hendrix fre 11 maj 2012, 19:40

Gynge är väl mer eller mindre klar för Dynamo Moskva läste jag häromdagen. Jag hade varit riktigt orolig om jag var Gnaget-supporter.
Chris Hendrix
Chris Hendrix

Antal inlägg : 1248
Join date : 12-02-01

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Salle tor 30 aug 2012, 12:25

http://www.expressen.se/sport/hockey/elitserien/aik-vill-bygga-nytt---bredvid-friends-arena/

AIK har planer på att flytta till Solna. En egen arena är på gång. Vore kul kan jag tycka! Att Dif och AIK har en varsin hemmahall Smile
Salle
Salle

Antal inlägg : 3370
Join date : 12-02-07

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av tibet sön 23 sep 2012, 02:58

Undrar om inte Fasth siktar på spel i Aik om Es-lagen börjar ta in spelare från Nhl. Har helt missat att han skrivit ett kortare kontrakt på 2 veckor med Tingsryd (5 matcher). Så den"supervärvningen" av Tingsryd var inte så himla bra såvida han inte förlänger!!
tibet
tibet

Antal inlägg : 1283
Join date : 12-01-29

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Beast. sön 23 sep 2012, 09:30

Har hört vissa rykten om att han INTE är speciellt sugen att återvända till just AIK. Men kanske någon annan ES klubb? Växjö?
Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040
Join date : 12-01-23
Age : 37
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Salle tis 02 okt 2012, 22:47

Någon som såg intervjun med Perra i fyran alldeles nyss?

Fy fan vad sköna svar till den dryga reportern. Visst, lätt att vara lite kaxig efter första vinsten.. Men man förstår ju att han blir less.
Salle
Salle

Antal inlägg : 3370
Join date : 12-02-07

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av LulefanGBG sön 25 nov 2012, 13:30

Hoppas AIK slår Linköping idag. Tänker slänga ett öga på den matchen även om jag självfallet tittar mest på HV71 - Skellefteå.
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12198
Join date : 12-05-12
Age : 40
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Beast. mån 03 dec 2012, 10:24

Perra Johnsson får kicken av AIK. Anders Eldebrink tar över
Beast.
Beast.

Antal inlägg : 2040
Join date : 12-01-23
Age : 37
Ort : Stockholm

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av LulefanGBG mån 03 dec 2012, 12:30

Där ser man.
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12198
Join date : 12-05-12
Age : 40
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Salle tis 04 dec 2012, 21:55

aik har kontrakterat Kris Beech (tidigare hv)

kontraktet gäller match-för-match
Salle
Salle

Antal inlägg : 3370
Join date : 12-02-07

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Redbear tis 11 dec 2012, 09:36

Redbear
Redbear

Antal inlägg : 6710
Join date : 12-01-27
Ort : Luleå

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av LulefanGBG mån 17 dec 2012, 18:54

HUselius och Kris Beech är ju inga direkt dåliga förstärkningar. Skall bli spännande att se vad de kan uträtta i ES.

Nu med några skadade spelare tillbaka också så kanske AIK vaknar till liv igen. Visade ju epp en period med riktigt bra spel och radade upp lite segrar under hösten innan senaste svackan kom.
LulefanGBG
LulefanGBG

Antal inlägg : 12198
Join date : 12-05-12
Age : 40
Ort : Göteborg

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Snikne Ville lör 09 mar 2013, 17:27

Ser att, förutom Eldebrink, Gozzi lämnar AIK-skutan. Jag måste säga att han är värd ruggig respekt för det han åstadkommit i den organisationen!
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6366
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Urken fre 06 sep 2013, 20:12

AIKs nyförvärv Teemu Ramstedt gjorde ikväll 5 poäng mot Södertälje..

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=7799

Iofs försäsong, mot ett AS-lag, men ändå..
Urken
Urken

Antal inlägg : 21152
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

AIK Empty Sv: AIK

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 1 av 3 1, 2, 3  Nästa

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet