2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

+36
kralle
Sundance Kid
JuniorX
CKa
Lars158
Tigerman
Limpan
Norlin
kokostrollet
Lasse Proppmätt
NallePhu
Mange
stormvägen
Redbear
Kato
tibet
Rikky
icemask
pingu
KaptenBlodskelett
Rönken
hokkzorz
makkanmakkan
Diktatorn
Donten_
Myrman
Slapshot
Bamsefar
Pajala
LulefanGBG
Lajon
Urken
Snikne Ville
Sir Prozac
MickkeJ
Admin
40 posters

Sida 7 av 7 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av tibet tor 29 jan 2015, 23:02

tibet skrev:Tror stenhårt på vinst ikväll. Harju 2+0. 1-3 blir det nog å Forsberg får köpa nya framtänder :-)

Inte helt fel ute! Klapp klapp på egen rygg..
tibet
tibet

Antal inlägg : 1282
Join date : 12-01-29

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Snikne Ville tor 29 jan 2015, 23:07

Dentos skrev:Var på plats och såg dagens match och upptäckte hur svinigt beteende Ahlén visade från minut 1. Varje byte då han och Foppa var inne samtidigt åkte han efter honom och både munhögg och puffade till honom, för att sedan lägga grädden på moset genom att oprovocerat börja veva mot Foppa. Riktigt jävla onödigt av Ahlén och hans beteende är en skam för svensk ishockey. Hoppas på en så lång avstängning som möjligt.
Är väl inget att lipa om. Kolla Sylle nån match.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6356
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Urken tor 29 jan 2015, 23:07

Vidare går det att dra paralleller till en massa situationer, men för att dra upp en:

https://www.youtube.com/watch?v=1o1SzxXS4qk

Vad resulterade detta i? Det beror helt på vilket lag som drabbas - och om en skada uppstår. Att döma för en handling är inget som längre är på tapeten, i princip allt döms efter utgång.

Flertalet slashingar/höga klubbor likaså. Tar spelaren sig för munnen/skakar på handen, får de utvisning med sig. - Eller filmar likt Filmköping gjorde i förra matchen.
Urken
Urken

Antal inlägg : 21145
Join date : 12-01-21
Age : 32
Ort : Skutskär

http://luleahockey.se/

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Dentos tor 29 jan 2015, 23:51

Snikne Ville skrev:
Dentos skrev:Var på plats och såg dagens match och upptäckte hur svinigt beteende Ahlén visade från minut 1. Varje byte då han och Foppa var inne samtidigt åkte han efter honom och både munhögg och puffade till honom, för att sedan lägga grädden på moset genom att oprovocerat börja veva mot Foppa. Riktigt jävla onödigt av Ahlén och hans beteende är en skam för svensk ishockey. Hoppas på en så lång avstängning som möjligt.
Är väl inget att lipa om. Kolla Sylle nån match.
Finns en stor skillnad på Ahléns försök till överfall på Foppa och Sylles duster. Ahlén tar en fight där inte båda parter är med på det. Sylvegård provocerar på en sund nivå och är aldrig ute efter att skada sina motståndare, utan mer att provocera. Ahlén däremot är bara är ute efter att "hämnas" en tackling som skett 3 månader tidigare. Ahlén ville gå lös på Forsberg som ett jävla djur. Helt oprovocerat. Att sedan Fernholm går ut i media och hyllar det beteendet bevisar bara vilken pajasnivå det är i hönsgården Djurgården.
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 833
Join date : 13-03-18
Age : 26

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Dentos tor 29 jan 2015, 23:58

Dentos skrev:
Snikne Ville skrev:
Dentos skrev:Var på plats och såg dagens match och upptäckte hur svinigt beteende Ahlén visade från minut 1. Varje byte då han och Foppa var inne samtidigt åkte han efter honom och både munhögg och puffade till honom, för att sedan lägga grädden på moset genom att oprovocerat börja veva mot Foppa. Riktigt jävla onödigt av Ahlén och hans beteende är en skam för svensk ishockey. Hoppas på en så lång avstängning som möjligt.
Är väl inget att lipa om. Kolla Sylle nån match.
Finns en stor skillnad på Ahléns försök till överfall på Foppa och Sylles duster. Ahlén tar en fight där inte båda parter är med på det. Sylvegård provocerar på en sund nivå och är aldrig ute efter att skada sina motståndare, utan mer att provocera.  Ahlén däremot är bara är ute efter att "hämnas" en tackling som skett 3 månader tidigare. Ahlén ville gå lös på Forsberg som ett jävla djur. Helt oprovocerat. Att sedan Fernholm går ut i media och hyllar det beteendet bevisar bara vilken pajasnivå det är i hönsgården Djurgården.
Okej jag virrar lite i mitt impulsiva skrivande. Vad jag vill få fram är att jag inte gillar slagsmål där bara en av parterna vill slåss. Att han matar slag tills han blir tryckt ifrån Foppa äcklar mig, och det skulle aldrig Sylvegård göra. Det är min poäng.
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 833
Join date : 13-03-18
Age : 26

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Mange fre 30 jan 2015, 00:27

Någon som saknade wallmark ikv? bara undrar, tycker han kan få nöta lite i asplöven, behöver stärka självförtroendet.
Mange
Mange

Antal inlägg : 6583
Join date : 12-02-14

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Diktatorn fre 30 jan 2015, 00:40

I presskonfan säger Jocke att Sigalet hade ont i nacken/övre ryggen när dom plocka av han vilket inte borde tyda på hjärnskakning? Och hade det varit riktigt illa tänker jag att han borde haft nackstöd isf. Jaja, vi får väl se.
Diktatorn
Diktatorn

Antal inlägg : 599
Join date : 13-03-30

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Lasse Proppmätt fre 30 jan 2015, 04:29

tibet skrev:
tibet skrev:Tror stenhårt på vinst ikväll. Harju 2+0. 1-3 blir det nog å Forsberg får köpa nya framtänder :-)

Inte helt fel ute! Klapp klapp på egen rygg..

Jo men du helgardera ju Smile

Själv trodde jag på förlust men DIF var ruskigt bleka det tackar vi för nån topp 6 placering har jag gett upp det tåget åkte för ett tag sedan..

Så det blir play-in bara hoppas man placerar sig sjua eller åtta och får hemmaplans fördel sen blir det respass i kvarten
Vi gör en fantastisk match blir hyllade i alla tidningar och sen tror alla spelare att dom är bäst i världen och vi förlorar sedan resten av matcherna precis som förr om åren.

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2133
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Lasse Proppmätt fre 30 jan 2015, 04:33

Mange skrev:Någon som saknade wallmark ikv? bara undrar, tycker han kan få nöta lite i asplöven, behöver stärka självförtroendet.

Nä och jag har tyckt att han har fått alldeles för mycket speltid under denna säsong framför allt i PP

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2133
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Puckad fre 30 jan 2015, 07:58

Har tittat på tacklingen på Sigalet några ggr på play.
Jag tycker det är tydligt att Djurgårdaren hela tiden svänger och korrigerar för att träffa Sigge. Och svänger aktivt mot Sigge när Sigge vänder undan. Kolla hur benen går.
- Det var inga problem att avbryta om lite respekt funnits.
Puckad
Puckad

Antal inlägg : 11057
Join date : 14-07-10

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Slapshot fre 30 jan 2015, 09:37

Trevligt med seger. Och Harjus mål var riktigt snyggt. Tacklingen var inte mycket säga om. Tog olyckligt då Sigge vänder ryggen till..

Wallmark var inte saknad. Kan vara bra att spela med Asplöven lite för hans del.

Slapshot

Antal inlägg : 3294
Join date : 12-01-27
Ort : Norrbotten

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Myrman fre 30 jan 2015, 11:13

Sett lite highlights och tyckte tacklingen var våldsam och ganska ful. En typisk boarding. Rimligt med ett par matchers avstängning.
Annars är man extremt nöjd över att Harju fick näta. Ett riktigt klassmå! Våra motståndare lär nu vara påminda om Harjus bössa.
Och bröderna håller än cheers
Myrman
Myrman

Antal inlägg : 4612
Join date : 12-01-21
Ort : Norra BD

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Pajala fre 30 jan 2015, 12:05

fasiken vad nöjd man var när jag vaknade i morse med ett leende på läpparna, trodde till 100% att det skulle bli förlust men jävlar vad bra laget var igår, givetvis lite för många utvisningar återigen men tur som fan fungerade BP bra och Lassi var som vanligt bäst på plan.

Tacklingen var ju en boarding, så 2+10 var rätt dömt enligt mig iaf, säkert många som inte håller med, men 3 poäng kändes fint, även att trottoaren förlorade igår var ett resultat som gick i Luleås favör.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18096
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av hokkzorz fre 30 jan 2015, 13:19

Pajala skrev:fasiken vad nöjd man var när jag vaknade i morse med ett leende på läpparna, trodde till 100% att det skulle bli förlust men jävlar vad bra laget var igår, givetvis lite för många utvisningar återigen men tur som fan fungerade BP bra och Lassi var som vanligt bäst på plan.

Tacklingen var ju en boarding, så 2+10 var rätt dömt enligt mig iaf, säkert många som inte håller med, men 3 poäng kändes fint, även att trottoaren förlorade igår var ett resultat som gick i Luleås favör.

Det är bara 11 poäng ner till KS Pajala, det är fortfarande kört för oss Sad

hokkzorz

Antal inlägg : 1697
Join date : 12-01-27
Ort : Sundsvall

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Kagen fre 30 jan 2015, 13:58

Dentos skrev:Finns en stor skillnad på Ahléns försök till överfall på Foppa och Sylles duster. Ahlén tar en fight där inte båda parter är med på det. Sylvegård provocerar på en sund nivå och är aldrig ute efter att skada sina motståndare, utan mer att provocera.  Ahlén däremot är bara är ute efter att "hämnas" en tackling som skett 3 månader tidigare. Ahlén ville gå lös på Forsberg som ett jävla djur. Helt oprovocerat. Att sedan Fernholm går ut i media och hyllar det beteendet bevisar bara vilken pajasnivå det är i hönsgården Djurgården.

Hämnd på Foppa - ok även om det är lite patetiskt att det dröjer tre månader, sker i sista minuten och efter att lagen redan mötts tidigare..
Hyllning av hämnd på twitter av Fernholm - patetiskt.
Inte ta i hand - patetiskt.

Kagen
Kagen

Antal inlägg : 1729
Join date : 12-12-16
Ort : Mellansverige

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Snikne Ville fre 30 jan 2015, 14:19

Det håller jag däremot med om, att inte ta i hand efteråt håller sur flickvän nivå.
Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6356
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Snikne Ville fre 30 jan 2015, 15:19

Snikne Ville
Snikne Ville

Antal inlägg : 6356
Join date : 12-01-22

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av KaptenBlodskelett fre 30 jan 2015, 15:30

Skönt att någon tar bladet från munnen i media!
KaptenBlodskelett
KaptenBlodskelett

Antal inlägg : 2844
Join date : 14-03-08
Ort : Arjeplog

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Dentos fre 30 jan 2015, 17:32


Ett par mycket kloka ord av honom! Jag får dock intrycket av att han vill ha bort slagsmål helt och hållet, men jag kanske missförstår detta? Jag ser gärna att man tar ett slagsmål utan stora följder om båda parter är med på det.
Dentos
Dentos

Antal inlägg : 833
Join date : 13-03-18
Age : 26

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Lasse Proppmätt fre 30 jan 2015, 18:13

Dentos skrev:

Ett par mycket kloka ord av honom! Jag får dock intrycket av att han vill ha bort slagsmål helt och hållet, men jag kanske missförstår detta? Jag ser gärna att man tar ett slagsmål utan stora följder om båda parter är med på det.

Jag tror inte han vill ta bort slagsmålen dom är ofta inte farliga
Han vill nog bara ta bort alla fula tacklingar speciellt mot huvudet och sen efterkommande hämnd aktioner likt den igår.
Men framför allt tror jag han vill ta bort "tugget" typ "stå upp för dig själv" svara med en smäll mm
Det är den mentaliteten samt alla huvudskador mm och detta hör givetvis även ihop med hur DYRT det är att lira hockey.
Nya skydd skridskor varje år så länge ungen växer och dom där klubborna förståss.
En hederlig trä duger ju inte då hans bästa kompis kalle har fått en kompositklubba för 1500:- i julklapp Det är dom parametrarna som får många föräldrar att "tvinga" ungen att lira innebandy el fotboll istället

Lasse Proppmätt

Antal inlägg : 2133
Join date : 13-04-17

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Kagen fre 30 jan 2015, 19:03

Dentos skrev:
Ett par mycket kloka ord av honom! Jag får dock intrycket av att han vill ha bort slagsmål helt och hållet, men jag kanske missförstår detta? Jag ser gärna att man tar ett slagsmål utan stora följder om båda parter är med på det.

En mycket bra krönika av André och som förälder tycker jag att han träffar väldigt rätt med sina ord.
Hela den här slagsmålsmentaliteten är väl helt unik för ishockeyn? I vilken annan sport gör man en paus i det övriga utövandet för att slå varandra på käften? Jag kan inte komma på någon annan sport där sådant sker och ishockey är inte den enda kontaktsporten.
På senare år har vi också sett effekterna av dessa 'man måste väl låta spelarna göra upp' slagsmål. Depressioner, självmord o.s.v. som följd. Inte fan är det nyttigt att få slag med knuten näve mot skallen och sedan falla ner med pannan mot en stenhård is. Klart nyttigare att landa på en boxningsmattta även om boxning inte heller är någon vidare hälsosam sport.
Kagen
Kagen

Antal inlägg : 1729
Join date : 12-12-16
Ort : Mellansverige

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av FruktHamster fre 30 jan 2015, 19:23

Depression och självmorden är ju inget vi sett i svenska ligan dock. Vi har inte "poliser" i vår liga. Slagsmål ÄR inte på något sätt ett vardagligt inslag i SHL.
Hämndaktioner är inte heller det någon vardagsmat.

De allra flesta spelare slänger inte alls handskarna och lyckas ha framgångsrika karriärer ändå.

Tacklingar så som den Foppa utdelade är väl ett betydligt större och vanligare problem i svensk hockey än vad eventuella represalier för en sådan tackling är.

Menar inte att represalier bör godtas, men jimmys argumentation håller inte. I princip fördömer han gårdagens handling mer än tacklingen som startade alltihop, vilket jag inte håller med om.
FruktHamster
FruktHamster

Antal inlägg : 2355
Join date : 12-02-19
Age : 46
Ort : Stockholmstrakten

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Pajala fre 30 jan 2015, 19:30

FruktHamster skrev:Depression och självmorden är ju inget vi sett i svenska ligan dock. Vi har inte "poliser" i vår liga. Slagsmål ÄR inte på något sätt ett vardagligt inslag i SHL.
Hämndaktioner är inte heller det någon vardagsmat.

De allra flesta spelare slänger inte alls handskarna och lyckas ha framgångsrika karriärer ändå.

Tacklingar så som den Foppa utdelade är väl ett betydligt större och vanligare problem i svensk hockey än vad eventuella represalier för en sådan tackling är.

Menar inte att represalier bör godtas, men jimmys argumentation håller inte. I princip fördömer han gårdagens handling mer än tacklingen som startade alltihop, vilket jag inte håller med om.

vet inte om han fördömer själva tacklingen men eftersom foppa har avtjänat sitt straff så menar han att hämndaktionen är totalt meningslös och även farlig, tyckte själv det var lite pinsamt att se den reaktionen av en djurgårdare, även deras fans gör bort sig och hyllar tilltaget på sociala medier, t.o.m Fernholm visar sitt rätta ansikte på twitter, ja kanske den tacklingen av foppa tog mer än vad någon kunde tro Twisted Evil

Grottstadietänk helt enkelt.
Pajala
Pajala

Antal inlägg : 18096
Join date : 12-09-21
Ort : Positiva Pajala

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av JuniorX fre 30 jan 2015, 20:10

Det finns ju en del utav stockholmlagens fans som är uppenbart våldsromantiska och det beteende som Djurgårdens spelare visar upp är en direkt konsekvens av denna våldsromantik och att man inte klarar av att hålla det utanför föreningarna och laget är inte annat än rent bedrövligt. Fernholms twitter är i det närmaste ett solklart bevis på det.
Att etablerade ledare som Boork och Wikegård dessutom indirekt understödjer det är ännu värre.
Nästa gång den våldsromantiska delen av djurgårdens fans är ute på stan och slåss ska vi komma ihåg att bl.a. Wikegård är med och bidrar till det genom hans primitiva hållning till hur våldsanvändningen inom hockeyn ska användas.

JuniorX

Antal inlägg : 4047
Join date : 14-10-24

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av FruktHamster fre 30 jan 2015, 20:20

Klart Jimmy fördömer tacklingen. Säger inte att han inte gör det. Säger heller inte att represalier är bra. Faktum är att jag rätt tydligt säger att de inte är det.

Min poäng var att även om reprisalier må vara förkastligt så är det inte ett jätteproblem i SHL. Vidare att det blir lite löjligt när Jimmy tar till svordomar och deklarerar svensk hockeys förfall med anledning av småkurret i går, i stället för att peka på farliga tacklingar (likt den Foppa utdelade), som rimligtvis är en större anledning till att föräldrar drar sig från att låta sina barn spela hockey.
FruktHamster
FruktHamster

Antal inlägg : 2355
Join date : 12-02-19
Age : 46
Ort : Stockholmstrakten

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Kagen lör 31 jan 2015, 17:54

FruktHamster skrev:Depression och självmorden är ju inget vi sett i svenska ligan dock. Vi har inte "poliser" i vår liga. Slagsmål ÄR inte på något sätt ett vardagligt inslag i SHL.
Hämndaktioner är inte heller det någon vardagsmat.

De allra flesta spelare slänger inte alls handskarna och lyckas ha framgångsrika karriärer ändå.

Tacklingar så som den Foppa utdelade är väl ett betydligt större och vanligare problem i svensk hockey än vad eventuella represalier för en sådan tackling är.

Menar inte att represalier bör godtas, men jimmys argumentation håller inte. I princip fördömer han gårdagens handling mer än tacklingen som startade alltihop, vilket jag inte håller med om.

Poängen med Andrés krönika är ändå att det är ishockeyn som är problemet och i ishockeyn idag ingår stenhårda tacklingar, spräckta mjältar, utslagna tänder och hjärnskakningar. Detta samtidigt som vi här hyllar Linus Klasen som den kanske bäste forwarden som spelat i Luleå.
Yelverton Tegner sade något lika självklart som tänkvärt häromdagen i en intervju: "Tacklingar tilläts inom ishockeyn som ett sätt att erövra pucken genom att ge motspelaren en knuff". Ganska långt ifrån dagens open ice hits och stenhårda tacklingar i sargen. För att få motspelaren ur balans och erövra pucken behövs sällan stenhård satsning.
Kagen
Kagen

Antal inlägg : 1729
Join date : 12-12-16
Ort : Mellansverige

Till överst på sidan Gå ner

2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå - Sida 7 Empty Sv: 2015-01-29, SHL-omgång 43, Djurgården - Luleå

Inlägg av Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Sida 7 av 7 Föregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet