Niklas Olausson

Sida 12 av 12 Föregående  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Sv: Niklas Olausson

Inlägg av Pajala i lör 02 dec 2017, 13:22

@Hellcop skrev:
@Rikky skrev:Någon som har Olles ord om Harju tillgängliga? Missade tyvärr detta igår.

Typ det jag och några andra har skrivit i flera år när skitstormen på Hajen varit som hetast här på forumet. Olausson säger att Hajen gör så mycket rätt där ute hela tiden som så många nog inte ser och tänker på, rätt i banan, rätt sida pucken, täcker ytor på ett fantastiskt sätt, rätt i skottlinjen, alltid ett hot runt kassen.

det bästa som har hänt är att Harju inte är lagkapten och att han spelar som vinge, han har ett helt annat självförtroende på plan, visst kan det gå lite sakta helst i hemjobbet men man kan ju inte få allt i en spelare, dom spelar oftast i NHL då.
Pajala

Antal inlägg : 5915

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg av Lillajag i lör 02 dec 2017, 13:26

Intervjun med Olausson och Wikegård angående bl.a Harju finns i Facebookgruppen Heja Luleå.

Lillajag

Antal inlägg : 477

Inlägg av Määk i lör 02 dec 2017, 20:35

@Pajala skrev:
@Hellcop skrev:
@Rikky skrev:Någon som har Olles ord om Harju tillgängliga? Missade tyvärr detta igår.

Typ det jag och några andra har skrivit i flera år när skitstormen på Hajen varit som hetast här på forumet. Olausson säger att Hajen gör så mycket rätt där ute hela tiden som så många nog inte ser och tänker på, rätt i banan, rätt sida pucken, täcker ytor på ett fantastiskt sätt, rätt i skottlinjen, alltid ett hot runt kassen.

det bästa som har hänt är att Harju inte är lagkapten och att han spelar som vinge, han har ett helt annat självförtroende på plan, visst kan det gå lite sakta helst i hemjobbet men man kan ju inte få allt i en spelare, dom spelar oftast i NHL då.

Vi ska vara väldigt glada över att Olausson är seg på skridskorna för annars hade han varit en toppspelare i NHL, jag skojar inte. Det där spelsinnet skojar man inte bort.

Määk

Antal inlägg : 1245

Sida 12 av 12 Föregående  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet