Joey Hishon

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Föregående ämne Nästa ämne Gå ner

Sv: Joey Hishon

Inlägg av Dilox i lör 13 jan 2018, 13:05

När jag spelade fotboll så fick jag rusning på hjärtat. Hade maxpuls på morgonen dagen efter en match. Berodde på att syrenivån i blodet inte var tillräckligt för den ansträngning jag gjorde. Hjärnan säger då åt hjärtat att pumpa mer och hårdare. Säger inte att så är fallet nu, men känner igen beskrivningen.

Fick knapra olika piller och tung astmamedicin. Total vila i 3 månader och sen sakta jobba upp det. Var helt slut efter att ha gått i en trappa. Tillbaka i normal nivå efter 12 månader ungefär. Men hade jag kunnat vara med på elitnivå? (Om mitt kunnande varit så bra) Knappast.

Dilox

Antal inlägg : 255

Till överst på sidan Gå ner

Inlägg av bearjew i sön 14 jan 2018, 14:58

Någon som har information om vad som verkligen har hänt?
bearjew

Antal inlägg : 1700

Inlägg av Tony Moore i sön 14 jan 2018, 15:20

Hörde igår av en person nära truppen att både Hishon och Cehlin har problem med mjukdelar kring nacke/axlar. Alltså inte direkt hjärnrelaterat, personen är i sej trovärdig men det sipprar ut väldig lite från LHF om detta. Vilseledande info, tjaa kanske det? Vi kan bara vänta och se.
Tony Moore

Antal inlägg : 1784

http://www.luleahockey.se/

Inlägg av Määk i sön 14 jan 2018, 15:30

Jag är inte förtjust i hur Luleå mörkar skador. Vad led exempelvis Olausson då han var borta? I ett slutspel kan jag förstå att man inte vill berätta då man möter samma lag varannan dag.

Määk

Antal inlägg : 1245

Inlägg av Jonken i sön 14 jan 2018, 16:17

@Tony Moore skrev:Hörde igår av en person nära truppen att både Hishon och Cehlin har problem med mjukdelar kring nacke/axlar. Alltså inte direkt hjärnrelaterat, personen är i sej trovärdig men det sipprar ut väldig lite från LHF om detta. Vilseledande info, tjaa kanske det? Vi kan bara vänta och se.
Detta är inge annat än en lam smoke screen av LHF. -Rent svammel!
Jonken

Antal inlägg : 2429

Inlägg av Lillajag i sön 14 jan 2018, 16:33

@Määk skrev:Jag är inte förtjust i hur Luleå mörkar skador. Vad led exempelvis Olausson då han var borta? I ett slutspel kan jag förstå att man inte vill berätta då man möter samma lag varannan dag.
Olausson fick en smäll mot axeln i slutet av matchen mot Mora. Är därför han varit borta!

Lillajag

Antal inlägg : 477

Sida 2 av 2 Föregående  1, 2

Föregående ämne Nästa ämne Till överst på sidan

Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet